Mijn vriend en ik schamen me ook echt niet voor elkaar. Hij zegt ook wel eens als hij er eentje heeft laten vliegen, zoooo hoorde je die kikker!! En meestal zeg ik, ja die klonk wel een beetje benauwd.
ik heb vanochtend kennis gemaakt met de reutlgeluidjes van m'n schat. Wed dat hij het niet eens gemerkt heeft, maar toch... Er zijn leukere dingen dan dat als je je tanden staat te poetsen.
Hadden zaterdagavond familiefeestje. Schoonpaps had best wat bier op, gingen z'n darmen werken. Oh my dear, die vent hzd gerust in 1 zucht een half voetbalveld kunnen omblazen. Wat een stank.
Mijn moeder liet er eentje. Die al vrij lang was. Na een paar seconden zei ze "pardon" in een poging het af te kappen geloof ik maar het GING maar door!
ik zat zondag in de auto met mijn vader, stiefmoeder EN mijin twee stiefzusjes. Ik liet er ook eentje gaan met de gedachte: hij zal vast niet stinken...
zusje: ´WOAH wie heeft er een gelaten?!´ ik: proest WHAHAHAHHAABABABAHAAHA IKKE!!!! sorryyyyyy
We kwamen gisteren terug thuis van skireis, en ik zat vooraan naast schoonbroertje in de auto, en zus en nichtje van nu 4 weken oud op de achterbank. Na een tijdje vielen alle gesprekken stil, was het rustig op de duitse autobahn, dus gaaan!
Horen we opeens een dikke scheet passeren, blijkt het de baby te zijn Gelukkig in haar pamper
Ik heb gisteren op het werk zalmlasagne gegeten, en blijbkaar had dat tegen de avond toch wel effect op mijn vertering. had al paar fikse stille genieters losgelaten op eenzame momenten. Vriendje wacht me met auto op aan station, en ben gewoon eerlijk geweest "schat, als het stinkt, no offence, it's me". Kreeg die daar een aanval van de slappe lach Hij heeft mijn "productiecapaciteit" niet mogen meemaken (tot nu toe) maar ik de zijne wel. Verdomd, bierscheten kunnen stinken in een auto met zetelverwarming... Hij heeft toch z'n raampje naar beneden mogen doen.
Laatst was ik met mijn ouders en zusje aan het eten aan de eettafel, de hondjes waren ook aan het genieten van hun brokjes. Het was eventjes heel erg stil, horen we ineens: PRRRRRRRT! Dus wij lachen want wie was het: een van de honden.
Neuh... gehandicaptenzorg... heb me al voorgenomen dat ik absoluut geen baby uit ga poepen! Alhoewel zijn het wel mensen met een verstand van 9 maanden..
Ik fietste vandaag door een stuk open lucht (ja waar moet je anders fietsen) waar gewoon zo'n ruft-geur hing... Snapte er niks van. Het was zondagochtend half 9 en er rook gewoon een enorm stuk buitenlucht naar een grote scheet.