Die tweede vind ik erg mooi. Inderdaad een beetje jammer van die te donkere panty. En ik geloof dat ze de zelfde schoenen aanheeft, die ik onder mijn jurk aanhad
K_W_P_N_
Geplaatst: 20-08-11 22:43
Ik vind um anders niet lelijk hoor
Optiwolk
Geplaatst: 20-08-11 22:51
secricible schreef:
Ik zie hier vaker suitekleding voorbij komen, wat is dat precies?
Suitekleding is -beetje logisch- de kleding van de mensen die 'in de suite lopen' DWZ: getuige van bruid en bruidegom en partners, ouders van bruid en bruidegom en kindjes die de ring dragen. Was bij mijn zus toch zo
Eigenlijk de personen die rondgevoerd worden in de bruidsstoet en niet met eigen wagen rijden, denk ik dan
Ik vind het ook altijd lastig om een jurk voor naar een bruiloft te kiezen. Moet binnenkort op jacht voor eind oktober. Van beste vriendinnetje. En wil iets vrolijks.
Ik heb gister de eerste ronde trouwjurken passen gehad. Moest wel wennen aan die jurken, ben niet zo'n prinsesje die al jaaaaren geleden heeft bedacht wat ze dan wilde maar het wordt nog een ronde want ik heb 'm nog niet gevonden.
TheWelsh
Geplaatst: 21-08-11 13:47
ja spannend, maar heb er zin in!
Ik heb uiteindelijk ook best veel jurken gepast, maar bleef steeds terugkomen op de eerste. Die is het dus ook geworden!
Ik meld me hier ook heb bijna het hele topic bekeken wat een mooie jurken komen er voorbij maar ook een hoop die niet mooi zijn hahahahaha maar dat hou je toch smaken verschillen.
Ik meld me hier ook heb bijna het hele topic bekeken wat een mooie jurken komen er voorbij maar ook een hoop die niet mooi zijn hahahahaha maar dat hou je toch smaken verschillen.
Ik ben op het moment bezig om te kijken wat alles ongeveer kost, dan weten wat we op de spaarrekening moeten hebben voor het trouwen en watnaar andere doelen kan. Hoop kom ik wel uit, maar waar moet je op rekenen qua versieren en bedankjes?