Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ivy_power89 schreef:nou dat het niet bindend is, is niet helemaal waar!
Ik moest ook naar de bedrijfsarts, en het advies wat hij gaf MOEST ik opvolgen.
Kon op mijn kop gaan staan, maar ik moest het doen.
De bedrijfsarts maakt een terugkoppeling naar je werkgever, en als je bedrijfsarts zegt, je kunt weer werken, dan gaat je werkgever daar ook vanuit.
ivy_power89 schreef:nou dat het niet bindend is, is niet helemaal waar!
Ik moest ook naar de bedrijfsarts, en het advies wat hij gaf MOEST ik opvolgen.
Kon op mijn kop gaan staan, maar ik moest het doen.
De bedrijfsarts maakt een terugkoppeling naar je werkgever, en als je bedrijfsarts zegt, je kunt weer werken, dan gaat je werkgever daar ook vanuit.
tokedri schreef:Tja het is de taak van de bedrijfsarts mensen aan het werk te krijgen/houden.
Lasorda schreef:Mijn man kwam net thuis van de psychiater, hoorde het verhaal aan, heeft meteen de huisarts gebeld
voor een afspraak, daarna mijn leidinggevende dat we in verweer gaan en ik volgende week niet kom werken.
Wordt vervolgd dus...
Jet schreef:Ik lees en leef al tijden met jou en je gezin mee, maar nu wil ik toch echt wat kwijt. Wat goed van je man dat hij stappen heeft ondernomen naar aanleiding van het gesprek van jou met je bedrijfsarts! Én jullie huisarts gebeld én ook nog je leidinggevende, dat moet goed voelen, dat hij het zo voro je opneemt nu jij het ook zwaar hebt.
Die kijkers van jullie huis lijken toch wel heel geïnteresseerd, het zou toch heerlijk zijn als die last van julie schouders kan vallen! Voor jullie een dikke knuffel, hou vol!!!
kleinvosje schreef:Lasorda schreef:Mijn man kwam net thuis van de psychiater, hoorde het verhaal aan, heeft meteen de huisarts gebeld
voor een afspraak, daarna mijn leidinggevende dat we in verweer gaan en ik volgende week niet kom werken.
Wordt vervolgd dus...
Weet je dat ik dit eigenlijk heeeeel erg positief vind aan het hele verhaal van die bedrijfsarts? Jouw man, die zelf niet goed in zijn vel zit, komt erg voor jou op, wil jou graag helpen, denkt daarbij alleen aan jou! En is even niet bezig met zijn eigen fysieke en geestelijke toestand! Dat vind ik echt een goede actie van hem!
kleinvosje schreef:Lasorda schreef:Mijn man kwam net thuis van de psychiater, hoorde het verhaal aan, heeft meteen de huisarts gebeld
Wordt vervolgd dus...
Weet je dat ik dit eigenlijk heeeeel erg positief vind aan het hele verhaal van die bedrijfsarts? Jouw man, die zelf niet goed in zijn vel zit, komt erg voor jou op, wil jou graag helpen, denkt daarbij alleen aan jou! En is even niet bezig met zijn eigen fysieke en geestelijke toestand! Dat vind ik echt een goede actie van hem!