Thanks! Het dringt nog niet helemaal tot me door Mijn moeder was zowat in shock zij wist wel dat ik examen had, had het alleen aan mijn ouders en vriend verteld, maar blijkbaar had ze niet verwacht dat ik het in 1 keer zou halen (ik ook niet, dat scheelt )
Aranel
Geplaatst: 06-04-10 15:03
Gefeliciteerd Pluutje Vertel eens wat details, had je een leuke examinator? Welke bijzondere verrichtingen moest je doen?
Pluutje
Geplaatst: 06-04-10 15:29
Examinator was gelukkig wel aardig beter dan die ik bij mijn TTT had . Voor de bijzondere verrichtingen had ik vrijstelling Het rijden vond ik zelf wel goed gaan, wel een paar lastige stukjes gehad maar gelukkig goed opgelost. Moest het laatste deel met de TomTom rijden, was niet zo goed te zien met zonnebril maar ging opzich goed, ik ging alleen één keer een verkeerde weg in (kleinere weg die vóór de grotere weg waar ik eigenlijk op moest lag). Hij had eigenlijk geen commentaar, alleen dat ik toen ik door dat foutje een extra rondje moest rijden iets minder netjes reed. Had wel echt heel erg last van de zenuwen, hele nacht wakker gelegen en ook de afgelopen nachten niet zo lekker geslapen Tijdens het rijden vóór het examen nog 2 keer getwijfeld wbt de voorrang maar tijdens het examen gelukkig niet! Toen ik weer terug het terrein op moest bij het CBR ging het raampje niet open (heb ik weer ), uiteindelijk gelukkig wel gelukt maar toen we klaar waren ging hij niet meer dicht. Bleek dat de auto gister nog daarvoor naar de garage was geweest, blijkbaar niet helemaal goed verholpen dus
nienke_92
Geplaatst: 06-04-10 15:51
Dank je wel! Ga toch maar de theorieles doen aankomende donderdag en verder onwijs veel leren. Het wordt wat... Zo, wel netjes zeg van iedereen die geslaagd zijn! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd allemaal! Mijn les van net ging klote. Laat de koppeling te snel los voor het stoplicht. Hij sloeg echt 5 keer achterelkaar af bij de stoplichten. Werd er helemaal gestoord van Op het laatst ging het gelukkig beter.
Mandyy
Geplaatst: 06-04-10 17:54
Anoniem schreef:
GESLAAAAAGD VOOR M'N THEORIE
Gefeliciteerd!!
Ook voor Pluutje!
riannhuh
Geplaatst: 06-04-10 17:58
gefeliciteerd geslaagden!
ik heb vandaag mn rijles en werk afgebeld, ontzettende oorpijn en van de dokter antibioticakuur en oordruppels gekregen, hopen dat dat spul een beetje snel aanslaat heb zowat de hele dag geslapen, ben in totaal maar 2 uurtjes wakker geweest... ik lust nu ook niks, behalve muntdrop en cola
astriidj
Geplaatst: 06-04-10 18:02
Gefeliciteerd Pluutje en [naam]
Ik heb met m'n oom kunnen regelen dat ik zijn aanhanger (die mag gewoon met B) mag lenen om te oefenen voor mijn BE. Maarja dan moet ik wel nog eerst mijn B halen
Gefeli Lindsey ... Las het al bij verhaal van de dag op hyves
Brrr ik moet over 2 weken ook .. hoop dat ik dan net als jou in 1x slaag want ben een beetje gelijk met jou begonnen volgensmij
En wat voor auto doe jij? Ik hou mn scooter gewoon. Kan altijd een auto van hier pakken als ik wil. Ik kan wel een auto betalen maar die maandelijkse lasten aan de auto vind ik een beetje veel.
Laatst bijgewerkt door __KELLY op 06-04-10 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt