Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
annebe schreef:Binnenkort is het bij ons zover dat we echt een naam moeten hebben voor onze nog ongeboren dame.
Ik heb zelf al contact met haar gehad en gevraagt wat haar naam was.. Amy is de naam die ik door kreeg.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat dit niet de eerste naam is die we zelf zouden bedenken.
Dus hebben saampjes nog even een chitchat.
Maar Josia of Josian vind ik wel een mooie naam.
Wat vinden jullie ervan?
Willen graag een naam die niet veel voorkomt.
nixx schreef:Moet zeggen dat ik Sieneke ook best een bijzondere naam vindToen Jamai idols won werden er ineens allemaal Jamai'tjes geboren kan me dat bij Sieneke niet zo voorstellen hihi in de serie Boy Meets World speelt een jongen die Rider Strong heet
ook heel apart!
nixx schreef:Moet zeggen dat ik Sieneke ook best een bijzondere naam vindToen Jamai idols won werden er ineens allemaal Jamai'tjes geboren kan me dat bij Sieneke niet zo voorstellen hihi in de serie Boy Meets World speelt een jongen die Rider Strong heet
ook heel apart!
vonneke schreef:ik hoorde laatst iemand, die hadden een hond genaamd Noa, wordt het kindje geboren ook Noa.
Dat vind ik wel erg zieleig als je naar je hond wordt vernoemd
vonneke schreef:nixx schreef:Moet zeggen dat ik Sieneke ook best een bijzondere naam vindToen Jamai idols won werden er ineens allemaal Jamai'tjes geboren kan me dat bij Sieneke niet zo voorstellen hihi in de serie Boy Meets World speelt een jongen die Rider Strong heet
ook heel apart!
hier in de buurt is wel een Sien geboren!
supersambo schreef:Ik ken iemand die had een paard Loren. Op een gegeven moment beestje verkocht
Een tijd later kreeg ze een dochter en blijkbaar miste ze haar paard heel erg. Het kind heet Loren.
supersambo schreef:vonneke schreef:ik hoorde laatst iemand, die hadden een hond genaamd Noa, wordt het kindje geboren ook Noa.
Dat vind ik wel erg zieleig als je naar je hond wordt vernoemd
Ik ken iemand die had een paard Loren. Op een gegeven moment beestje verkocht
Een tijd later kreeg ze een dochter en blijkbaar miste ze haar paard heel erg. Het kind heet Loren.
nixx schreef:_June schreef:Ik zag bij mijn verloskundige een geboortekaartje:
Pika
Naja, niet mijn smaak maar kan nog... Totdat ik verder las:
Paprika, roepnaam Pika
Hahaha ow wat erg! Doe dan roepnaam Rika, is iets normaler.
Apple, Paprika, ik hoorde laatst ook al een Manderijn.