Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Corelli schreef:Wat een figuurtje
Corelli schreef:Leuk Nell, zo met die ring en die twisted top
Polly, sorry de studs zijn niet helemaal mijn smaak
michellee73 schreef:Angelita schreef:Dat lijkt me heel verstandig Polly, want ik moet zeggen dat ik een beetje schrok van je foto (en de daarop volgende reacties). Je maakt een indruk alsof je flink ondergewicht hebt.
Ik hoop niet dat je dit kwetsend opvat ofzo, bedoel het absoluut niet zo! Is alleen maar goed bedoeld.
Schrok van haar foto? Ben ik de enige hier die vind dat het echt reuze mee valt??
Mja nu ben ik ook wel iemand die snel mensen te dik vind..
Angelita schreef:Dat lijkt me heel verstandig Polly, want ik moet zeggen dat ik een beetje schrok van je foto (en de daarop volgende reacties). Je maakt een indruk alsof je flink ondergewicht hebt.
Ik hoop niet dat je dit kwetsend opvat ofzo, bedoel het absoluut niet zo! Is alleen maar goed bedoeld.
urselin schreef:Waar heb je die bikini van Polly, vind hem echt gaaf!
Over figuren, sommige mensen hebben ondergewicht en kunnen daar niks aan doen.
Weet er alles van, ik heb drie jaar terug (op mijn twintigste) acht maanden lang elk moment van de dag me volgepropt met allerlei eten, maar er kwam geen kilo aan
Polly_ schreef:Corelli schreef:Wat een figuurtje
Haha ik weet niet of dit een compliment is of niet, maar ik ben er in ieder geval zelf niet zo trots op, zou graag wat meer willen wegen.. Maargoed.Corelli schreef:Leuk Nell, zo met die ring en die twisted top
Polly, sorry de studs zijn niet helemaal mijn smaak
Geeft niets, iedereen een andere mening