Heb nu 5 of 6 lessen gehad en het gaat aardig goed. ik heb een pakket van 20 lessen.. 5 maart mn theorie halen waar ik onderhand echt een punthoofd van krijg!! dus als ik die gehaald heb moet ik nog maar een paar lessen en mag ik afrijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polly schreef:tuurlijk het gaat jullie allemaal lukken!!
Ik doe snelweg pas als een van de laatste dingen, eerst bediening, kijken, verrichtingen tussendoor maar wel snel mee beginnen ivm controle koppeling, kruispunten, rotondes en daarna snelweg.
Vind het belangrijk dat de leerling het kijken goed onder de knie heeft en het voertuig onder controle.
Tuurlijk wijk ik hier ook weleens vanaf
Kitty__ schreef:Ik kreeg net een mail van mijn instructrice dat ze mijn gegevens nodig heeft om het examen aan te vragen.. Wat moet ik dan allemaal doorgeven, iemand een idee?
Joonsel schreef:Kitty__ schreef:Hmm ja scheelt ook wel. Ik moet in Eindhoven afrijden en daar is het wel druk met lesauto's.. Maar ik wil gewoon zo snel mogelijk haha!!
Serieus pas begin april? Dat duurt nog te langik moet ook in Eindhoven afrijden..
Kitty__ schreef:Ik kreeg net een mail van mijn instructrice dat ze mijn gegevens nodig heeft om het examen aan te vragen.. Wat moet ik dan allemaal doorgeven, iemand een idee?