Wij hebben ook echt maar een poedersuikerlaageje...
SiSi1984
Geplaatst: 03-01-10 13:07
xxmayleexx schreef:
hier in noord-limburg vannacht zeker een pak van 10 cm gevallen....
Hier ook Heb ik mijn nieuwe sneeuwschep in de auto laten liggen, kan ik die eerst uitgraven
Laatst bijgewerkt door SiSi1984 op 03-01-10 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Urielle
Geplaatst: 03-01-10 13:08
iefke schreef:
Urielle, het valt mee met de gladheid. Ze proberen het goed bij te houden met strooien. Dinsdag een kleine kans op sneeuw, maar dat gaat hopelijk mee vallen.
Ben benieuwd hoe het hier gaat worden, ze geven de hele week vriezen, aanvriezende mist en sneeuw af. Heb het metselen van de keuken maar WEER afgezegd voor komende week. Maandagavond heb ik een training met mijn paard en ik moet dinsdag naar het bisdom in Den Bosch dus het zal me benieuwen....
Hier is vannacht ook niks meer gevallen, maar nu dwarrelt het wel weer. Veel zal het niet zijn, want het is her en der een vlokje
magic_lover
Geplaatst: 03-01-10 13:16
hier (noord-drenthe) ligt nu 10cm denk ik... en het sneeuwt nogsteeds wat. dat was niet de bedoeling, want het zou alleen langs de kust en in het zuiden gaan sneeuwen vandaag, en hier heel hard de zon schijnen
Hier ligt dan eindelijk ook ca. 5 cm. Maar het is niet glad! Plakt ook voor geen meter. Was wel veilig nu om met m'n krukken doorheen te baggeren. Hebben de kids eindelijk kunnen sleeen.
Nou ik ben weer terug, het was spekglad op stal. er lag geen sneeuw meer op stal maar wel ijzel.
Pasamba
Geplaatst: 03-01-10 14:22
Vanacht was het koud. Echt mijn handen vroren er nog net niet af. Nu is het prachtig weer, ik hoop dat de sneeuw snel smelt! Alhoewel, dinsdag weer naar school, als de bussen weer niet rijden... Geen problemen mee! Let it snow!!!