Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
millennium schreef:jezus! das toch echt te sneu voor woorden. Waar slaat die hele service op dan, belt elke keer heel studentent nederland hun tegelijk op ofzo?
_Tara_ schreef:Die kaart denkt nu niet dat jij heel de week in de bus zit. Er zou, buiten je vrijreizeperiode, in 1 keer 4 euro worden afgeschreven.
JoyCiej007 schreef:En nu blijkt dat ze de aanvraag binnen hebben en dat ik binnen 2 weken mijn ov chipkaart zal ontvangen?! ik heb die aanvraag al 2 weken geleden verstuurd!
Corelli schreef:Die min 4 euro moet je inderdaad betalen, maar als jij een goede reden hebt waarom je niet hebt uitgecheckt (bijv. dat de apparaten niet werkten) dan kun je het terugvragen via de klantenservice..Is het natuurlijk wel de vraag of je daar mee vooruit gaat, want met 31euro telefoonkosten schiet dat niet op
millennium schreef:JoyCiej007 schreef:En nu blijkt dat ze de aanvraag binnen hebben en dat ik binnen 2 weken mijn ov chipkaart zal ontvangen?! ik heb die aanvraag al 2 weken geleden verstuurd!
Ik heb mijn aanvraag ook ruim 2 week geleden op de bus gedaan en kreeg gisteren een brief dat ik hem met 2 week krijg ... dat is dus niet binnen de 3 week na aanvraag én activeren kan dan ook al niet meer omdat het al 31 januari is geweest... GRRR
maaike5581 schreef:Helaas is het een feit dat er studenten zijn geweest en zijn die hun product trachten op te halen in de periode die NIET voor hun bestemd zijn, daar door raakt het systeem overbelast aangezien er een beperkt aantal producten per dag opgehaald kan worden. (medegedeeld door een medewerken van de oplaadpunten).