[HK]Met de trein - deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeszica

Re: [HK]Met de trein - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:00

En je hebt altijd van die vervelende pubertjes er tussen zitten die dan gaan vragen wat ze allemaal hebben. Dreunen zij het hele riedeltje weer op en dan is het doe mij maar... ach weet je laat maar.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:03

Ja maar je begrijpt het niet, dat is hartstikke grappig en stoer van die ventjes :')

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:30

MoonChloe schreef:
Ik weet niet op welke traject je was maar op traject stoptrein Rotterdam-Amsterdam cs (schiedam-delft-den haag- Leiden- haarlem o.a) zie ik tussen schiedam-delft heel vaak een muzikant *de laatste keer waren ze zelfs met 2 :oo * Een hele dunne lange man met dunne haar. Die zag ik op een gegeven moment wel 2x per week :+

Unwritten schreef:
Nienke, bedoel je de sneltrein? :D Voor zover ik weet gaat de stoptrein tussen Rotterdam en Amsterdam via Gouda. Neemt niet weg dat ze altijd tussen Amstel en Duivendrecht die trein nemen :=

Er rijdt er wel in van dordrecht via rotterdam, delft, den haag HS, leiden CS, Schiphol naar Duivendrecht en dan door via weesp, Hilversum naar utrecht ;) Niet naar amsterdam centraal, dan is het een IC. De sneltrein rijdt van den haag cs naar amsterdam cs.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 00:26

Volgens mij is dat probleem met die rugtassen nog groter in een VIRM. Ik heb zelf ook vaak (bijna) problemen met mijn weekendtas bij die deurtjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 00:27

Horsefreak schreef:
MoonChloe schreef:
Ik weet niet op welke traject je was maar op traject stoptrein Rotterdam-Amsterdam cs (schiedam-delft-den haag- Leiden- haarlem o.a) zie ik tussen schiedam-delft heel vaak een muzikant *de laatste keer waren ze zelfs met 2 :oo * Een hele dunne lange man met dunne haar. Die zag ik op een gegeven moment wel 2x per week :+

Unwritten schreef:
Nienke, bedoel je de sneltrein? :D Voor zover ik weet gaat de stoptrein tussen Rotterdam en Amsterdam via Gouda. Neemt niet weg dat ze altijd tussen Amstel en Duivendrecht die trein nemen :=

Er rijdt er wel in van dordrecht via rotterdam, delft, den haag HS, leiden CS, Schiphol naar Duivendrecht en dan door via weesp, Hilversum naar utrecht ;) Niet naar amsterdam centraal, dan is het een IC. De sneltrein rijdt van den haag cs naar amsterdam cs.

Niet vanaf Rotterdam hoor :) ik weet 100% zeker dat de enige mogelijkheid van Rotterdam rechtstreeks naar Duivendrecht via Gouda is. Anders moet je overstappen in Leiden :) die stoptrein vanuit Leiden naar Duivendrecht komt vanaf Den Haag :j

Oh grapje. Er is tegenwoordig een stoptrein tussen Rotterdam en Hilversum :=

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 00:38

Unwritten schreef:
Oh grapje. Er is tegenwoordig een stoptrein tussen Rotterdam en Hilversum :=

Deze trein vertrekt vanuit Dordrecht, dan heeft hij officieel nog Leiden als eindpunt. In Leiden staat hij enkele minuten stil, (mooi punt om even koffie of thee te halen, als we met deze trein de hele rit moeten doen. Dat is 3 uur), en krijgt hij een ander treinnummer. Dan staat er ook Hilversum als eindpunt in de CTA. De uiteindelijke eindbestemming is Utrecht. Het is geen fijne trein om dienst op te hebben, er komt, gevoelsmatig, geen eind aan de rit. Deze treinserie bestaat overgens al meerdere jaren ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 00:39

Hij staat nu alleen pas op NS als rit zonder overstappen vanuit Rotterdam :+ Normaal als ik richting Hsum gaat geeftie altijd aan via Utrecht, of Nwk - Dvd.. :D

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 00:41

Dan zal de rit met overstap wel aanzienlijk korter zijn vermoed ik :D .
Ik heb even geen railpocket bij de hand, dus kan het niet checken en ben te lui om de ns site op te starten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 00:43

Vanaf Rtd wordt er de keuze gegeven uit rechtstreeks of met overstap.. Met overstap is gemiddeld 1 uur en 10 minuten.. zonder overstap ben je een uur langer onderweg :D

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 00:43

Inderdaad aanzienlijk langer _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 00:44

Dan stap ik liever even over _O- via Duivendrecht overstappen vanaf hier is ook nog langer dan via Utrecht :')

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 01:52

Ahja in die trein die je noemt Ino heb ik EEN keer gezeten. Geen superrit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 09:10

Dat is een lang stuk :j

Ik ga voor de trein van 8:23.. ik trok het even niet om die van 8:10 te halen :')

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:34

Net op 3fm in de Coen en Sander show hadden ze een vraag over spoor 13 en spoor 6 op Utrecht centraal. Te grappig dat ik door dit topic gewoon al wat hoe het zat met deze twee sporen :D

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:35

Ik wilde het ook net plaatsen Nicky_Ray :=
Echt leuk om het zo nog een keer te horen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:36

Bokker NaNi smste mij er zelfs over.. En laat ik op dat moment nou voor een rood sein staan bij Utrecht en aankomen op spoor 14..

Nu weer in de Virm naar Gouda. Heerlijk leeg.. Wat dat betreft is spoor 18 ideaal.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:28

Ik ga zo weer van Almelo terug naar Gouda :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:34

Nicky_Ray schreef:
Net op 3fm in de Coen en Sander show hadden ze een vraag over spoor 13 en spoor 6 op Utrecht centraal. Te grappig dat ik door dit topic gewoon al wat hoe het zat met deze twee sporen :D

gokje ik heb geen idee, maar 13 bestaat misschien niet vanwege het nummer?
En 6 had ik wel een keer vaag iets over gehoord dat ie doodloopt ergens of hij was in de planning maar naja er was iets mee :')
Dus wat is het echt? :P

vandaag kregen de de trein van denhaag en rdam niet gesplitst, iedereen uit 4210 moest maar even naar het achterste deel want 4210 ging mee naar denhaag :P

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:35

Spoor 13 bestaat wel, maar da's geen spoor waar reizigers kunnen staan: het is namelijk het doorrijd-spoor tussen 12 en 14 :))
En spoor 6 ben ik even vergeten :')

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:43

Spoor 6 was een kopspoor tussen 5 en 7 in, maar die bestaat niet meer.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:56

Szan schreef:
Spoor 13 bestaat wel, maar da's geen spoor waar reizigers kunnen staan: het is namelijk het doorrijd-spoor tussen 12 en 14 :))
En spoor 6 ben ik even vergeten :')

ah dus net als spoor ehm 10 dacht ik?
Nicky_Ray schreef:
Spoor 6 was een kopspoor tussen 5 en 7 in, maar die bestaat niet meer.

ok weet ik dat ook weer :D

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:57

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:58

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 21:16

ah dankje, is nu helemaal duidelijk :) ik was het topic al aan het doorbladeren. Kwam daardoor wel een oud kaartje van jou tegen geknipt met een locomotiefje, echt super tof :D

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 21:32

Haha, ja die was ook leuk. :D