Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Ik weet niet op welke traject je was maar op traject stoptrein Rotterdam-Amsterdam cs (schiedam-delft-den haag- Leiden- haarlem o.a) zie ik tussen schiedam-delft heel vaak een muzikant *de laatste keer waren ze zelfs met 2* Een hele dunne lange man met dunne haar. Die zag ik op een gegeven moment wel 2x per week
Unwritten schreef:Nienke, bedoel je de sneltrein?Voor zover ik weet gaat de stoptrein tussen Rotterdam en Amsterdam via Gouda. Neemt niet weg dat ze altijd tussen Amstel en Duivendrecht die trein nemen
Horsefreak schreef:MoonChloe schreef:Ik weet niet op welke traject je was maar op traject stoptrein Rotterdam-Amsterdam cs (schiedam-delft-den haag- Leiden- haarlem o.a) zie ik tussen schiedam-delft heel vaak een muzikant *de laatste keer waren ze zelfs met 2* Een hele dunne lange man met dunne haar. Die zag ik op een gegeven moment wel 2x per week
Unwritten schreef:Nienke, bedoel je de sneltrein?Voor zover ik weet gaat de stoptrein tussen Rotterdam en Amsterdam via Gouda. Neemt niet weg dat ze altijd tussen Amstel en Duivendrecht die trein nemen
Er rijdt er wel in van dordrecht via rotterdam, delft, den haag HS, leiden CS, Schiphol naar Duivendrecht en dan door via weesp, Hilversum naar utrechtNiet naar amsterdam centraal, dan is het een IC. De sneltrein rijdt van den haag cs naar amsterdam cs.
Unwritten schreef:Oh grapje. Er is tegenwoordig een stoptrein tussen Rotterdam en Hilversum
Nicky_Ray schreef:Net op 3fm in de Coen en Sander show hadden ze een vraag over spoor 13 en spoor 6 op Utrecht centraal. Te grappig dat ik door dit topic gewoon al wat hoe het zat met deze twee sporen
Szan schreef:Spoor 13 bestaat wel, maar da's geen spoor waar reizigers kunnen staan: het is namelijk het doorrijd-spoor tussen 12 en 14
En spoor 6 ben ik even vergeten
Nicky_Ray schreef:Spoor 6 was een kopspoor tussen 5 en 7 in, maar die bestaat niet meer.