Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu alleen nog wat zelfstandiger autorijden en dan wil ik mijn rijbewijs
met mn moeder ernaast natuurlijk. Wat een verschil zeg! Was benzine, maar daar had ik eigenlijk geen problemen mee.. maar dat stuur zat kei los! En die koppeling die ging echt raar.. dat 'opkomen' is zo anders dan in mijn lesauto
Had alleen maar de straat naar mijn huis gereden, heel kort en bijna niemand daar
voor het geval mensen denken dat ik echt overal gereden heb
Het was echt zo'n 'oh mag ik het laatste straatje doennnn? asjeblieeeft
' 
), da's wennen in het begin hè?
't Ging bij mij eigenlijk wel aardig de eerste les! Ik heb trouwens van meerdere kanten gehoord dat die simulatorlessen niets zijn, ik zou 't zelf iig niet willen, ben blij dat ik gelijk echte lessen doe. Leer je volgens mij ook beter van, ik weet het niet natuurlijk, maar denk dat 't niets voor mij zou zijn. 
Reed overigens in een hyundai Atos 
dat klopt. er gaat altijd een instructeur mee met een auto, en als je er voor kiest om alleen te gaan blijft hij inderdaad op het CBR. Je mag alleen niet meer terug rijden na je examen.
Ging eigenlijk wel lekker vandaag. Hebben de wasstraat gedaan
nog best lastig om daar recht in te rijden 

De rest was wel goed, dus hij dacht dat ergens misschien 'n spijkertje of zo in zat maar kon zo snel niets vinden... 

)

hij zei dat ik alles te goed wilde doen, dat ik best fouten mocht maken. Maarja de fouten die ik gemaakt heb 'kraakt' hij dan ook weer af
*zucht*

zo niet dan zegt ze het wel gewoon hoor 

Meestal is het een beetje slap gelul of stil 
) dus eerst vooruit een vak in, en dan achteruit en keren. Maar ik zat niet echt meer op te letten, dus liet de koppeling helemaal opkomen, dus toen ging die ineens wel heel controleloos naar achter.

want dat moest wel.. ik moest uitwijken.. en dan kijk ik nietn aar rechts
en daar reed dus een busje