Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:slimmerik schreef:Ik wil je die kwalificatie niet geven maar het brandt echt weer en de bronnen zijn niet oud....
Heb je het er nu over dat het sinds vannacht weer opgelaaid is of over de brand die er vanmiddag woedde en dat die sinds 5 minuten weer opgelaaid is?
slimmerik schreef:Ik ben de hele dag op mijn werk geweest, verstokt van alle nieuws. Net om 18,00 uur op het nieuws op de radio werd het zo verteld. Dus zal idd dan wel van vanmiddag zijn.... Maar om 18.00 uur deden ze dus net of het nog geen 5 minuten weer aan het branden was....
Excuus voor misverstand...
ThePast03 schreef:slimmerik schreef:Ik ben de hele dag op mijn werk geweest, verstokt van alle nieuws. Net om 18,00 uur op het nieuws op de radio werd het zo verteld. Dus zal idd dan wel van vanmiddag zijn.... Maar om 18.00 uur deden ze dus net of het nog geen 5 minuten weer aan het branden was....
Excuus voor misverstand...
Dacht al dat het zoiets was.
De brand die onder controle is, is dus de brand die vanmiddag rond 16.00 uur weer oplaaide. Dit voor iedereen die vanmiddag geen nieuws heeft gevolgd.
Jolliegirl schreef:één ding scheelt... Verbrand gebied groeit wel weer rap aan!
Hier 4 jaar geleden ook alles kaal, staat nu alweer mooi in bloei!
Maar het blijft zonde...
Citaat:Het verbrandde gebied is minder groot dan het gebied van vorig jaar, maar het is wel een belangrijker gebied ivm natuur, dieren en wandelroutes.
hyppolyte schreef:\Citaat:Het verbrandde gebied is minder groot dan het gebied van vorig jaar, maar het is wel een belangrijker gebied ivm natuur, dieren en wandelroutes.
Het gebied wat vorig jaar verbrandde was juist een belangrijk broedgebied (ook wat betreft wandelroutes e.d), dit gebied heeft alleen meer historische waarde blijkbaar.
En het stuk wat vorig jaar is afgefikt waren ze laatst mee bezig om dat weer te renoveren, op zich is er alweer wat aan het groeien, maar alle bomen zijn nagenoeg pleite en die groeien niet zo snel.