Ondanks dat is het natuurlijk wel erg vervelend dat je 't niet gehaald hebt, volgende keer beter!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veirl schreef:MaaikeMo schreef:Wat jammer inge en veirl!
Pff.. op 1 foutje gezakt, is wel balen joh!
Veirl was dit je eerste of 2e keer dat je op ging?
Eerste keer.
@Marleen: Ja, woensdagavond belt ie wanneer ik weer kan afrijden (en of ik dan kan) en dan gaan we ook een paar lesjes in de agenda zetten. Mag wel wat kosten, herexamen + onbeperkt aantal lessen = 300 euro hier.
Citaat:* Veirl - 30 januari - 7 september/2e maal nnb
* lisje90- Lisette - 26 januari - 8 september, 2e maal
* MaaikeMo - Maaike - Mei ergens - 14 september, 2e maal
* Ezmee - 22 september, 2e maal
* Wendyelst- 23 februari- 24 september
* LePapillon - Danielle - 1 augustus - TTT gehaald / 28 september
* Lisa91 - 8 juni - Afrijdatum eind september, precieze datum nnb
* Mientjeuh - geen idee - 12 oktober
* ChantalSmook - 30 sept TTT / 12 oktober
* Pasamba - 24 maart - TTT gehaald / afrijdatum nnb
* Nagini - Sanne - 30 juli - 16 oktober TTT / afrijdatum nnb
* Joonsel - Joni - 11 mei - Afrijdatum nnb
* Paula - 14 maart - Afrijdatum nnb
* Ier - 2 juni - Afrijdatum nnb
* Magic_lover - Angela - 31 juli - nnb
* Aranel - Fyenna - 23 juli - afrijdatum nnb
* __inge__ - inge - 14 augustus - nnb
* Guernica - Jamie - 25 maart - nnb
* Jetske - Jetske - 6 juni- nnb
* Marrke - Marleen - 8 Augustus - nnb
* [gast1122] - Michèle - 25 Augustus - nnb
* Pluutje - Laura - 3 augustus - nnb
* Annn - Annemiek(An) 6 juli - nnb
* Babe - Anne-Baukje -28 juli -nnb
* Evelijn_ - Evelijn - 5 september - nnb
Saskiaatje schreef:Jammer, Veirl.Maar aan de andere kant is het niet geheel onlogisch dat je met dat soort foutjes niet geslaagd bent. Fietsers over 't hoofd zien en invoegen enzo zijn toch redelijk belangrijke dingen en als je dat nog niet helemaal beheerst, kan dat erg gevaarlijk zijn.
Ondanks dat is het natuurlijk wel erg vervelend dat je 't niet gehaald hebt, volgende keer beter!
Veirl schreef:MaaikeMo schreef:Wat jammer inge en veirl!
Pff.. op 1 foutje gezakt, is wel balen joh!
Veirl was dit je eerste of 2e keer dat je op ging?
Eerste keer.
@Marleen: Ja, woensdagavond belt ie wanneer ik weer kan afrijden (en of ik dan kan) en dan gaan we ook een paar lesjes in de agenda zetten. Mag wel wat kosten, herexamen + onbeperkt aantal lessen = 300 euro hier.
lisje90 schreef:@Inge en Veirl, jammer zeg!
@Marije, morgen moet ik ook voor de tweede keer, heb een beetje het zelfde gevoel erbij..
Vandaag weer voor het laatst gelest, morgen wordt ik om 8uur opgehaald.
Mijn instructeur is positiever over morgen dan ikzelf, of hij probeerd me moed in te praten
__inge__ schreef:Wat een deuk in je zelfvertrouwen krijg je dan ook, als ik sommige mensen hier hoor na het zakken.. jammer dat er dat soort instructeurs zijn.. maar het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat ze bij iedereen alles maar door de vingers zien..
Ik ga woensdag pas weer in de auto, dan is het ook weer 8 dagen geleden, baal echt dat er steeds zo`n tijd tussen zit.. maargoed nu ik mn theorie toch nog niet heb, kan ik ook nog geen praktijk aanvragen, dus tot die tijd nog maar een beetje rustig aan, lessen 'sparen',
Pasamba schreef:Bij mijn instructeur is het zo dat als je bijna examen hebt dan worden andere kandidaten gewoon van hun tijd afgeknikkerd en de mensen die examen moeten doen hebben voorrang.
Heb ik ook wel eens gehad, kreeg ik ineens een mailtje; uw les is geannuleerd.Nou leuk.