Mijn instructeur zegt dat 'ie het juist goed vindt om dan af te rijden, kun je meteen laten zien dat je dat ook beheerst.

Waarom zou je dat willen laten zien, je wilt toch gewoon slagen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blauw00gje schreef:Ja dat ook..
Ik snap alleen niet waarom sommigen in dit topic meteen een andere datum hebben gekregen, en dat bij anderen dus weer niet gaat..
knabbelgirl schreef:imd schreef:Hee!
Zwaar klote. Het werd afgelastIk baaaal echt zo erg hè... Ik wilde zo graag!!
Nou hopen dat ik snel wel kan, want ik ga 15 februari op stage naar Nieuw Zeeland en dan moet ik hem hebben..
Maar het was helemaal zo glad niet, wij hebben nog gewoon gelest, en toen kwamen we bij 't cbr en zij vonden het te glad... Watjes
Maar hoever ben jij al dan?
Balen joh meid!
Ik tsja, we zouden een datum prikken maar mijn laatste les in janken uitgebarsten dus ik wacht nog maar ff
imd schreef:knabbelgirl schreef:
Balen joh meid!
Ik tsja, we zouden een datum prikken maar mijn laatste les in janken uitgebarsten dus ik wacht nog maar ff
Last van de spanning Emma?
Ik heb een nieuwe datum16 januari om 14:55. Als het dan weer glad is ga ik gillen.
Saskiaatje schreef:Wat ging er niet goed dan?
Anne_Lieke schreef:Nou, ik had vorige week een berichtje geplaatst dat mijn examen niet doorging, en nu had ik een nieuwe datum toegewezen gekregen; vanochtend om 10.45u.
Had ergens iets gelezen over roze koeken en pure chocola, het hielp helaas niet
![]()
Ik ben gezakt! Het ging ook heel slecht, was erg zenuwachtig en dat hielp niet bepaald mee, maar toch heel balen!
Over drie weken weer; 3 febr om 14.55u. Hopen maar dat het dan wel lukt, want ik ga 9 febr voor een half jaar naar het buitenland...
Succes aan iedereen die deze week nog moet afrijden!!
Anne_Lieke schreef:Saskiaatje schreef:Wat ging er niet goed dan?
Ehmm, nou alles![]()
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik de meest domme fouten maakte toen we op onbekend terrein reden. Dan ga je toch anders rijden dan normaal. Dus dat is wel jammer, maarja... niks meer aan te doen.
Anne_Lieke schreef:Nou, ik had vorige week een berichtje geplaatst dat mijn examen niet doorging, en nu had ik een nieuwe datum toegewezen gekregen; vanochtend om 10.45u.
Had ergens iets gelezen over roze koeken en pure chocola, het hielp helaas niet
![]()
Ik ben gezakt! Het ging ook heel slecht, was erg zenuwachtig en dat hielp niet bepaald mee, maar toch heel balen!
Over drie weken weer; 3 febr om 14.55u. Hopen maar dat het dan wel lukt, want ik ga 9 febr voor een half jaar naar het buitenland...
Succes aan iedereen die deze week nog moet afrijden!!
aad1990 schreef:Jackyy schreef:Ik heb ook mijn datum gekregen, en moet om 8uur s ochtends. Iemand ervaring mee:P?
dan is het lekker druk op de weg: kinderen die naar school worden gebracht, mensen die naar hun werk gaan.. achja blijf je gefocus op het verkeer he