afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

equitation

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:57

In Rotterdam gaan de examens sowieso door. Ja Omdat daar weinig tot geen ijs ligt vanwege al het verkeer.

Mijn instructeur zegt dat 'ie het juist goed vindt om dan af te rijden, kun je meteen laten zien dat je dat ook beheerst. Haha![/quote]

Waarom zou je dat willen laten zien, je wilt toch gewoon slagen.. Clown

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:38

pf echt balen, ik moest ook gisteren op. En het ging niet door vanwege glad heid. Echt onzinnig maarja. We zullen toch echt vaker met gladheid moeten rijden.. Heb ook gewoon gelest. Ik heb nog geen nieuwe datum gekregen, en het kan 5 (!!) weken gaan duren :S dus dat betekend weer lessen enzo. Kost allemaal weer een hoop geld

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:01

Ja dat ook..
Ik snap alleen niet waarom sommigen in dit topic meteen een andere datum hebben gekregen, en dat bij anderen dus weer niet gaat..

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:27

Net hoe druk het is denk ik. En misschien ligt het ook wel aan de rijscholen. (groot/klein)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:40

Ohja tuurlijk Tong uitsteken

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:52

Een grote rijschool zal niet zomaar de dag erna een instructeur beschikbaar hebben om het examen te rijden, een eenmansrijschool die ruilt die leerling bv gewoon om Knipoog

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:57

blauw00gje schreef:
Ja dat ook..
Ik snap alleen niet waarom sommigen in dit topic meteen een andere datum hebben gekregen, en dat bij anderen dus weer niet gaat..

omdat ik bijna voor vier maanden wegga heb ik gewoon aan de examinators gevraagd of ze een plekje vrij hebben ergens, moest ik eerst de planning van het cbr bellen en die hadden toen de volgende dag een plekje over, toen dat weer niet doorging vonden ze dat banketstaaf voor me dus mag ik nu aan het einde van de dag wanneer ze klaar zijn, dus daar heb ik wel geluk mee Knipoog

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:00

Ik moet 2-2 voor mijn E-rijbewijs. Hopelijk slaag ik in 1 keer. Dan mag ik ook met de trailer rijden:)

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:21

k krijg zaterdag waarschijnlijk te horen wanneer ik mijn praktijkexamen mag doen!:D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 00:27

knabbelgirl schreef:
imd schreef:
Hee!

Zwaar klote. Het werd afgelast Scheve mond Ik baaaal echt zo erg hè... Ik wilde zo graag!!
Nou hopen dat ik snel wel kan, want ik ga 15 februari op stage naar Nieuw Zeeland en dan moet ik hem hebben..
Maar het was helemaal zo glad niet, wij hebben nog gewoon gelest, en toen kwamen we bij 't cbr en zij vonden het te glad... Watjes Clown

Maar hoever ben jij al dan?

Balen joh meid!
Ik tsja, we zouden een datum prikken maar mijn laatste les in janken uitgebarsten dus ik wacht nog maar ff

Ach gut Last van de spanning Emma?

Ik heb een nieuwe datum Lachen 16 januari om 14:55. Als het dan weer glad is ga ik gillen. Boos!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:44

Ik heb ook een nieuwe datum!
2 februari pas.. Maar wel om 14:55..

Anne_Lieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:10

Nou, ik had vorige week een berichtje geplaatst dat mijn examen niet doorging, en nu had ik een nieuwe datum toegewezen gekregen; vanochtend om 10.45u.

Had ergens iets gelezen over roze koeken en pure chocola Ja, het hielp helaas niet No Cheer

Ik ben gezakt! Het ging ook heel slecht, was erg zenuwachtig en dat hielp niet bepaald mee, maar toch heel balen!

Over drie weken weer; 3 febr om 14.55u. Hopen maar dat het dan wel lukt, want ik ga 9 febr voor een half jaar naar het buitenland...

Succes aan iedereen die deze week nog moet afrijden!! Go jij! Go jij!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:11

Wat ging er niet goed dan? Ach gut

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:22

imd schreef:
knabbelgirl schreef:

Balen joh meid!
Ik tsja, we zouden een datum prikken maar mijn laatste les in janken uitgebarsten dus ik wacht nog maar ff

Ach gut Last van de spanning Emma?

Ik heb een nieuwe datum Lachen 16 januari om 14:55. Als het dan weer glad is ga ik gillen. Boos!

Ja best wel Ja maar vandaag ging al veel beter Go jij! Go jij!

Anne_Lieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:31

Saskiaatje schreef:

Ehmm, nou alles Rolleyes
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik de meest domme fouten maakte toen we op onbekend terrein reden. Dan ga je toch anders rijden dan normaal. Dus dat is wel jammer, maarja... niks meer aan te doen.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:57

Pff, ik doe morgenmiddag voor de derde keer een poging tot afrijden nadat het 2 keer afgezegd is, ik hoop echt dat het doorgaat nu er voor morgen ijzel voorspelt is Ziek Boos!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:58

Tjoh, je hebt wel mazzel denk? Scheve mond Heel erg veel succes!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:35

Anne_Lieke schreef:
Nou, ik had vorige week een berichtje geplaatst dat mijn examen niet doorging, en nu had ik een nieuwe datum toegewezen gekregen; vanochtend om 10.45u.

Had ergens iets gelezen over roze koeken en pure chocola Ja, het hielp helaas niet No Cheer

Ik ben gezakt! Het ging ook heel slecht, was erg zenuwachtig en dat hielp niet bepaald mee, maar toch heel balen!

Over drie weken weer; 3 febr om 14.55u. Hopen maar dat het dan wel lukt, want ik ga 9 febr voor een half jaar naar het buitenland...

Succes aan iedereen die deze week nog moet afrijden!! Go jij! Go jij!

Ach gut

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:51

Ik heb ook mijn datum gekregen, en moet om 8uur s ochtends. Iemand ervaring mee:P?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 09:53

Anne_Lieke schreef:
Saskiaatje schreef:

Ehmm, nou alles Rolleyes
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik de meest domme fouten maakte toen we op onbekend terrein reden. Dan ga je toch anders rijden dan normaal. Dus dat is wel jammer, maarja... niks meer aan te doen.

Hm balen zeg. Ach gut

Was het je 1e x?

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:50

Jackyy schreef:
Ik heb ook mijn datum gekregen, en moet om 8uur s ochtends. Iemand ervaring mee:P?

dan is het lekker druk op de weg: kinderen die naar school worden gebracht, mensen die naar hun werk gaan.. achja blijf je gefocus op het verkeer he ;)

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:50

"quote="Suusjwah"]Tjoh, je hebt wel mazzel denk? :\ Heel erg veel succes![/quote] dankjewel, alles is hier gedooid vannacht dus het gaat wel door vannacht, nu nog goed rijden en het komt goed *D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:59

Anne_Lieke schreef:

Had ergens iets gelezen over roze koeken en pure chocola :j, het hielp helaas niet -O-

Succes aan iedereen die deze week nog moet afrijden!! *\o/*

Oeh balen! :oo
alvast veel succes voor dan!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:01

Jackyy schreef:

Ik moest de vorige keer 10 voor 9 op, toen was het ook nog wel druk.. Kan je denk ik wel een beetje vergelijken met 8 uur, maar dan is het om 8 uur nog net iets drukker. Gewoon goed uitkijken :)

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:19

aad1990 schreef:
Jackyy schreef:

dan is het lekker druk op de weg: kinderen die naar school worden gebracht, mensen die naar hun werk gaan.. achja blijf je gefocus op het verkeer he ;)

haha, ja dat is waar. Het kan beter drukker zijn dan heel erg rustig. Ach we merken het wel hoe het gaat:)