Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Maar wanneer je het goed bekijkt is roken in wezen toch ook een beetje asociaal. Ik zeg niet dat de rokers ascociaal zijn, maar het roken op zich. Want waar kun je eigenlijk roken zonder iemand ooit te hinderen. Op straat niet dan hinder je je omgeving. Op een terras ook. In je eigen auto met raampje open hinder je een voorbijganger. In weze kun je eigenlijk nergens roken zonder iemand te storen tenzij je op je kamertje rookt en deze nooit verlaat en geen mensen uitnodigt.
Je kan toch niet zeggen ga effe lekker sociaal je omgeving indampen.
Jetta schreef:Als je wilt roken doe je dat thuis in je eigen huis en mogen voor jou de kosten van de longarts UIT het verzekeringspakket.
kaill87 schreef:Naajaaa das helemaal een mooie ! Als ik het dus goed begrepen mag er niet gerookt worden in het huis van je moeder als het verhuisbedrijf bezig is daar ?
ladylay schreef:vind het dikke onzin.
Al die regeltjes, straks komen de raarste dingen.
ja de burger zegt niks, tuurlijk niet op een gegeven heb je het 'geaccepteerd'
ovrigens heb ik nog nooit gerookt, ik vind het stinken en kan er ook niet tegen.
maar dit gaat echt TE ver !
te triest voor worden.
straks mag je niet meer dan 8 uur slapen want dan krijg je een boete
niet meer dan 100 euro per week uitgeven aan boodschappen.
en niet meer dan 300 euro in de maand uitgeven aan kleding
Dinopino schreef:Dat is handig. Dus wanneer je het restaurant in wil moet je eerst door een rookgordijn. Dan mogen ze van mij wel binnen roken. Blijf ik lekker buiten en ga er ook niet naar de toilet.
Dinopino schreef:Dat is handig. Dus wanneer je het restaurant in wil moet je eerst door een rookgordijn. Dan mogen ze van mij wel binnen roken. Blijf ik lekker buiten en ga er ook niet naar de toilet.
MISTRAL94 schreef:ladylay schreef:vind het dikke onzin.
Al die regeltjes, straks komen de raarste dingen.
ja de burger zegt niks, tuurlijk niet op een gegeven heb je het 'geaccepteerd'
ovrigens heb ik nog nooit gerookt, ik vind het stinken en kan er ook niet tegen.
maar dit gaat echt TE ver !
te triest voor worden.
straks mag je niet meer dan 8 uur slapen want dan krijg je een boete
niet meer dan 100 euro per week uitgeven aan boodschappen.
en niet meer dan 300 euro in de maand uitgeven aan kleding
Dus een goede gezondheid van werknemers is dikke onzin?