Ik hoop ook niet dat ik problemen krijg nu ik ziek thuis zit, niet dat ze dalijk denken dat ik aan t staken/spijbelen ben ofzo

Verder gaan er van onze school geen mensen naar Amsterdam dacht ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Heej
Ik vind staken echt niet goed voor dit, maar voor mij is het ook niet nodig. Ik zit 18 uur per week op school, plus nog 4 uren waarbij je huiswerk moet maken.
Flying_Angel schreef:Ja 18 uur is idd best chill jaMaar als je in het examen jaar zit, is dat inderdaad beter van niet.
Maar even ontopic: Kom je met 2e kerstdag hier weer?
Jotee schreef:Ik mocht staken, maar vriendinnen van mij niet.. Lekker dan..
Denk ga ik mooi zeggen dat ik ga staken, kan ik ook nog ff mooi de stad in om cadeautjes te kopen!
Jotee schreef:Ik mocht staken, maar vriendinnen van mij niet.. Lekker dan..
Denk ga ik mooi zeggen dat ik ga staken, kan ik ook nog ff mooi de stad in om cadeautjes te kopen!
WildWings schreef:xDramaQueen schreef:
ach, nu piepen ze maar als ze later geen diploma hebben en ze moeten hard werken voor een minimum loon klagen ze wel anders.
Ik ben morgen in amsterdam... maar ga toch 100% zeker weten dit jaar mijn VWO-diploma halen en krijg ook geen baantje tegen minimumloon. Helaas zijn de kneuzen die rellen ipv demonstreren degene die het hardst schreeuwen, het meest in de media komen... en het minst weten waar het over gaat. Die willen alleen maar minder uren omdat ze vinden dat ze teveel school hebben. Daar gaat het helemaal niet om.