Nou, zoals dus al duidelijk was, vandaag mijn laatste dagje thuis
de opname morgen gaat door; we moeten er om 11 uur zijn. Erg spannend allemaal! Morgen is nog een 'rustige' dag, overmorgen ga ik onder narcose en dan gaan ze een aantal dingen doen. Ze gaan mijn port-a-cath eruit halen en een andere centrale lijn (broviac/hickman) plaatsen, ze gaan nog een punctie doen en ze brengen wat vocht in in mijn longen en dat halen ze er weer uit en dat zetten ze op kweek om te kijken of er nergens infecties zitten. Hoe en wat verder weet ik eigenlijk niet, dat zullen we grotendeels morgen wel horen denk ik
als ik me niet vergis beginnen maandag wel de bestralingen, dus 3 dagen lang tweemaal daags bestralingen. Ik weet niet in hoeverre ik jullie zelf op de hoogte kan houden, dat zal allemaal moeten blijken. Mijn moeder probeert in ieder geval de blog up-to-date te houden 
Hierbij alvast mijn adres in Utrecht:
UMC Utrecht
t.a.v. Yellowfish
Afdeling Giraf
Postbus 85090
3508 AB Utrecht
Verder, ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het er zelf op zet of niet, maar omdat het ook al op mijn blog staat doe ik het toch maar
Corien en Samantha hebben samen voor mij het volgende aangemaakt; http://www.bennink.info/bokt/Yellowfish.html
Hier kunnen degenen die dat leuk vinden een berichtje inspreken, dat ik dan via een andere site kan afluisteren
voor je het berichtje definitief verstuurd kun je het trouwens nog een keer afluisteren, voor degenen die twijfelen 
Verder heb ik het nu erg druk, dus ik ga weer verder met spullen pakken (alles wat ik meewil moet worden gewassen/'huishoudelijk worden afgenomen' dus ik blijf bezig) !
Liefs,
Yellowfish
Laatst bijgewerkt door Nadia op 20-01-11 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek achternaam verwijderd