Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lydiia"]precies, dat is voor mij ook een groot punt waar het verhaal niet spoort.
[quote="SuperPepeijn"][quote="Maya schreef:Voor Brazilië moet je verplicht entingen hebben, volgens de sms, zit ze in Rio de Janeiro, daar moet je zeker geënt zijn.
Maya schreef:volgens de sms, zit ze in Rio de Janeiro, daar moet je zeker geënt zijn.
leentje"]precies, dat is voor mij ook een groot punt waar het verhaal niet spoort.
[quote="Lydiia"][quote="SuperPepeijn"]
[quote="Maya schreef:Voor Brazilië moet je verplicht entingen hebben, volgens de sms, zit ze in Rio de Janeiro, daar moet je zeker geënt zijn.
Natasha schreef:Ook al is die vader doorgedraaid, dan juist zou ik die confrontatie aangaan.
Een verstandige Bokker moet dit gaan doen.
Zeggen dat een hoop mensen zich enorme zorgen maken.
Karin schreef:even nagetrokken, inenten is niet verplicht. overigens dacht ik niet dat je de enting kan halen op het vliegveld, maar een aantal weken voor de vlucht bij de ggd.Maar wordt er daadwerkelijk gecontroleerd of je wel de juiste entingen hebt gehad?
Kusia schreef:Weet iemand toevallig wat voor gsm haar vader heeft? En wat is zijn provider?
Dit ivm dat Brazilië een heel andere frequentie gebruikt, waardoor triple-band gsm's alleen bruikbaar zijn. Ook heeft T-Mobile als enige een contract met de Braziliaanse telecom daar, zodat daar alleen klanten van T-Mobile kunnen bellen.
(Als ik alles goed vernomen heb)
Karin schreef:Maar wordt er daadwerkelijk gecontroleerd of je wel de juiste entingen hebt gehad?
SuperPepeijn schreef:overigens dacht ik niet dat je de enting kan halen op het vliegveld, maar een aantal weken voor de vlucht bij de ggd.
Stephanie100 schreef:Wat ik wel raar vind is dat ze nou al smst. Dat is wel mogelijk vanuit het vliegtuig al willen ze het liever niet hebben.