Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:33

Ja nieuwe superdry shirtjes voor 2,50 euro...tja als ze 4 euro vragen kan ik het toch proberen voor 2,50 en vervolgens wordt je bod geaccepteerd, prima toch!?

Of schoenen die normaal 230 kosten, heb ik 40 geboden, ik dacht doet ze nooit, wel dus....ze waren echt NOOIT gedragen. Een ander durft vrolijk voor die schoenen 200 euro te vragen en dan moet je hopen dat ze echt nooit gedragen zijn. Die vind ik te duur, heb er 120 euro voor geboden, lager kon niet....doet ze niet, nou dan niet.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:33

Tancreda4 schreef:
Ik heb ook wel artikelen geliked die ik niet wil kopen maar ik wel nieuwsgierig ben of ze daarvoor worden verkocht :o

Maar je ziet de werkelijke verkoopprijs toch niet? Als het voor een geaccepteerd bod weg gaat?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:35

foxy80 schreef:
Tancreda4 schreef:
Ik heb ook wel artikelen geliked die ik niet wil kopen maar ik wel nieuwsgierig ben of ze daarvoor worden verkocht :o

Maar je ziet de werkelijke verkoopprijs toch niet? Als het voor een geaccepteerd bod weg gaat?

Wel! Als het artikel wordt verkocht krijg je in de melding het bedrag te zien waarvoor het weggaat.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:36

Oh dan is dat aangepast. Ik heb haast geen favorieten meer bedenk ik me net

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:49

En doe het ook meer om te kijken hoe snel het verkocht wordt

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:09

Aight schreef:
foxy80 schreef:

Wel! Als het artikel wordt verkocht krijg je in de melding het bedrag te zien waarvoor het weggaat.

Huh sinds wanneer is dat? Ik zie alleen maar dat het verkocht is maar niet voor hoe veel.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:43

Ik zie wel een prijs staan maar volgens mij is dat niet de verkoopprijs.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:02

Ik ben weer afgehaakt.. ;(

Had er wat dingen opgezet, maar dezelfde artikelen stonden bij anderen al te koop voor enkele euro's. Dat hield ik dan ook maar aan. Blijkbaar is dat dan de waarde.

Maar nou kreeg ik 1 verkoop. Een pet, voor 2 euro. Niet via PostNL/DHL maar Vinted Go of zo. Ik woon in een dorp en het dichtstbijzijnde punt is dan 15 min. met de auto (retour). Dan ben ik die 2 euro aan brandstof alweer kwijt.

What was I thinking? Dus geannuleerd. Kreeg dan bericht van Vinted dat ik dat niet moet doen want dan krijg ik een slechte review.

't Gaat maar naar de kringloop. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:03

Hier een supermooie nieuwe Levi’s erop in 28 x 30 met veel likes maar de biedingen zijn laag en wijs ik dan af of doe een tegenbod. Maar nog steeds niet verkocht, bijzonder. Meestal gaan die heel hard.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:22

Grrrr. Iets gekocht, verkeerde kleur en verkeerde maat. Kleur is deels mijn fout, op de foto overduidelijk rood en niks in de beschrijving. Onderin de details als je verder klikt stond idd roze. Maar de maat is echt 100% haar fout. Mag ik gaan betalen voor terugsturen, dat is toch flauw?! Ik vind echt dat als een item niet is zoals omschreven dat de verkoper automatisch zou moeten betalen zeg

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:47

Ja dat vind ik ook raar.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:48

Huh? Ik heb een tas geüpload om te verkopen, krijg ik een bericht op mijn e-mail adres maar niet via Vinted. Dat degene interesse heeft en waarom ik het verkoop. Toevallig is mijn gebruikersnaam hetzelfde als mijn e-mail adres speciaal voor Vinted. Maar gokt zo iemand dan gewoon dat dat zo is? Lijkt me bedrog sowieso, een bericht buiten Vinted om…

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:51

CastaMickey schreef:
Grrrr. Iets gekocht, verkeerde kleur en verkeerde maat. Kleur is deels mijn fout, op de foto overduidelijk rood en niks in de beschrijving. Onderin de details als je verder klikt stond idd roze. Maar de maat is echt 100% haar fout. Mag ik gaan betalen voor terugsturen, dat is toch flauw?! Ik vind echt dat als een item niet is zoals omschreven dat de verkoper automatisch zou moeten betalen zeg

Naar wat ik las zijn dat de nieuwe regels van Vinted, terugsturen = kosten koper. Raar in dit geval inderdaad.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:53

Bootsiebob schreef:
Huh? Ik heb een tas geüpload om te verkopen, krijg ik een bericht op mijn e-mail adres maar niet via Vinted. Dat degene interesse heeft en waarom ik het verkoop. Toevallig is mijn gebruikersnaam hetzelfde als mijn e-mail adres speciaal voor Vinted. Maar gokt zo iemand dan gewoon dat dat zo is? Lijkt me bedrog sowieso, een bericht buiten Vinted om…

Dat zou ik maar lekker blokkeren

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:56

Bootsiebob schreef:

Wat raar. Daar zou ik niet op ingaan.
Ik vond het laatst al raar dat iemand mijn voornaam wist. Alleen mijn gebruikersnaam zou toch te zien moeten zijn?
En nee ik heet daar geen Suzanne F. :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:01

Misschien stond je naam op het verzendlabel?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:03

_Lorette_ schreef:

Oh ja blond. Dat kan natuurlijk. Stom.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:05

Suzanne F. schreef:
Wat raar. Daar zou ik niet op ingaan.
Ik vond het laatst al raar dat iemand mijn voornaam wist. Alleen mijn gebruikersnaam zou toch te zien moeten zijn?
En nee ik heet daar geen Suzanne F. :')

Oh dat is ook creepy zeg

Verder heb ik de laatste tijd enkel positieve ervaringen. Vaak wordt mijn bod geaccepteerd en steeds zijn de items perfect voor mij. Zoveel gekocht dat ik nu maar eens wat spullen van mij ga verkopen :')

_Lorette_ schreef:

Daar heb ik wel over nagedacht en mijn voorletters bij Vinted opgegeven. Niet dat mensen me op social media gaan stalken :+

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:07

Bootsiebob schreef:

Dat had ik van de week ook, ging om een boek die ik te koop heb. Geen idee hoe dat kan :?
Was niet iemand uit Nederland trouwens en het boek is wel in NL, ook zo raar.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:38

Wat super raar

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:45

Hebben jullie je Vinted profiel hier gedeeld? En dat diegene via jullie bokt profiel een email heeft gestuurd?

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:21

Blue_flower schreef:
Hebben jullie je Vinted profiel hier gedeeld? En dat diegene via jullie bokt profiel een email heeft gestuurd?

Nee, heb mijn profiel hier niet gedeeld en het is ook een ander e-mailadres dan waar mijn Bokt e-mail komt.
Ik denk dat degene puur gegokt heeft dat mijn Vinted naam ook mijn e-mail naam is. Maar het eerste deel van het mailadres van deze persoon ziet er ook uit als een gebruikersnaam, alleen bestaat die niet op Vinted.

Rare mensen zijn er toch …