Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
foxy80 schreef:Tancreda4 schreef:Ik heb ook wel artikelen geliked die ik niet wil kopen maar ik wel nieuwsgierig ben of ze daarvoor worden verkocht
Maar je ziet de werkelijke verkoopprijs toch niet? Als het voor een geaccepteerd bod weg gaat?
Aight schreef:foxy80 schreef:
Maar je ziet de werkelijke verkoopprijs toch niet? Als het voor een geaccepteerd bod weg gaat?
Wel! Als het artikel wordt verkocht krijg je in de melding het bedrag te zien waarvoor het weggaat.
CastaMickey schreef:Grrrr. Iets gekocht, verkeerde kleur en verkeerde maat. Kleur is deels mijn fout, op de foto overduidelijk rood en niks in de beschrijving. Onderin de details als je verder klikt stond idd roze. Maar de maat is echt 100% haar fout. Mag ik gaan betalen voor terugsturen, dat is toch flauw?! Ik vind echt dat als een item niet is zoals omschreven dat de verkoper automatisch zou moeten betalen zeg
Bootsiebob schreef:Huh? Ik heb een tas geüpload om te verkopen, krijg ik een bericht op mijn e-mail adres maar niet via Vinted. Dat degene interesse heeft en waarom ik het verkoop. Toevallig is mijn gebruikersnaam hetzelfde als mijn e-mail adres speciaal voor Vinted. Maar gokt zo iemand dan gewoon dat dat zo is? Lijkt me bedrog sowieso, een bericht buiten Vinted om…
Bootsiebob schreef:Huh? Ik heb een tas geüpload om te verkopen, krijg ik een bericht op mijn e-mail adres maar niet via Vinted. Dat degene interesse heeft en waarom ik het verkoop. Toevallig is mijn gebruikersnaam hetzelfde als mijn e-mail adres speciaal voor Vinted. Maar gokt zo iemand dan gewoon dat dat zo is? Lijkt me bedrog sowieso, een bericht buiten Vinted om…
Suzanne F. schreef:Wat raar. Daar zou ik niet op ingaan.
Ik vond het laatst al raar dat iemand mijn voornaam wist. Alleen mijn gebruikersnaam zou toch te zien moeten zijn?
En nee ik heet daar geen Suzanne F.

_Lorette_ schreef:Misschien stond je naam op het verzendlabel?

Blue_flower schreef:Hebben jullie je Vinted profiel hier gedeeld? En dat diegene via jullie bokt profiel een email heeft gestuurd?