Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 14:47

Ik wil iets ophalen via mp voor €7,50 en nu wil diegene het graag contant hebben.

Waar ga ik 7,50 vandaan toveren :') Heb niet eens een (werkende) pinautomaat hier in de buurt _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-25 14:51

Bijpinnen in een supermarkt?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 14:59

Hond mag weer naar binnen, maar ik heb dr mooi via de schuifpui naar binnen gelaten, de achterdeur gaat niet meer open :+ en ik voel nu alles kriebelen en ben overtuigd dat de spin alsnog binnen zit

Die spin ging ook nog eens vechten met mn hond, gaf dr een tik op de neus :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 14:59

Wat een gedoe om ETA aan te vragen voor de UK. Dat moet toch gemakkelijker kunnen?

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 15:11

Zebrastreep schreef:
Wat een gedoe om ETA aan te vragen voor de UK. Dat moet toch gemakkelijker kunnen?
Vreselijk ja, ook dat het per se via een app moet in plaats van dat je het via een website kunt regelen. Die selfie die ik daarvoor moest aanleveren mag het daglicht ook nooit meer zien trouwens :+ Dacht ik regel het 's avonds laat even snel, maar nee.

Vlak voor ik wegging kon ik die bevestigingsmail dat mijn aanvraag was goedgekeurd nergens meer vinden, dikke stress. En probeer dan je aanvraag nog maar eens terug te vinden, wat een gedoe. Die website lag er de hele tijd uit. Uiteindelijk hoef je er helemaal niks mee, niemand vraagt ernaar. Het zit gewoon gekoppeld aan je paspoort die je sowieso al moet scannen.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 15:12

Zo'n ongelofelijk trage dag op werk

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 15:18

Zebrastreep schreef:

Oh ja, dat is een hele serie hoepels waar je doorheen moet _O- En je ziet er uiteindelijk niets van, want het wordt inderdaad gekoppeld aan je paspoort dus je krijgt ook geen fancy kaartje of stempel of iets :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 15:36

Zebrastreep schreef:

Vreselijk! En het ergste is dat er niemand naar vraagt... En dat het onduidelijk is of het nu wel of niet geslaagd is.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 15:41

xPabloBokt schreef:
Bijpinnen in een supermarkt?

Ik las bijpijpen. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 15:48

Foaly schreef:
Zebrastreep schreef:

Oh ja, dat is een hele serie hoepels waar je doorheen moet _O- En je ziet er uiteindelijk niets van, want het wordt inderdaad gekoppeld aan je paspoort dus je krijgt ook geen fancy kaartje of stempel of iets :+

Huh, welke hoepels? Is toch gewoon de app volgen en klaar :o .

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-25 15:48

Oh, ik vond het aanvragen van een ETA helemaal niet moeilijk. :o

Die app loodst je er gewoon doorheen en ik kreeg een uurtje of twee later volgensmij al een melding dat hij approved was.

Ik was eerder beledigd dat ik al het werk moest doen en vervolgens 20 pond mocht betalen. :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 16:35

Aan de avalex die m’n koelkast niet meegenomen hebben terwijl ik een afspraak gemaakt heb en nu ligt dat ding er het hele weekend want ze zijn ook niet meer telefonisch bereikbaar

Ik vind afval op straat echt zo storend en nu ligt dat van mij er :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 16:47

Het is wel binnen 20 min goedgekeurd dus dat verliep vlot.

Maar met name een selfie maken was het vervelendste gedeelte omdat die camera niet zo lekker mee bewoog.

En dan mijn functie op werk in het Engels omschrijven was al helemaal ellende.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 17:01

3 Pakketten van dezelfde verzender en dan op 3 verschillende dagen afleveren. 8)7

Ze hebben zeker niks te doen bij post.nl

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 17:05

Marcella schreef:
3 Pakketten van dezelfde verzender en dan op 3 verschillende dagen afleveren. 8)7

Ze hebben zeker niks te doen bij post.nl

Er stond hier laatst een foto dat 1 klein product in een grote doos zat en de rest in een mini doosje gepropt was :+ . Net zoiets.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 17:20

}:0 Afbeelding

Vol in de gevarenzone

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 17:24

Cer schreef:
Aan de avalex die m’n koelkast niet meegenomen hebben terwijl ik een afspraak gemaakt heb en nu ligt dat ding er het hele weekend want ze zijn ook niet meer telefonisch bereikbaar

Ik vind afval op straat echt zo storend en nu ligt dat van mij er :(

Doet jouw gemeente mee met de Buiten beter app? Dan kun je hem zo melden en moeten ze hem alsnog weghalen }>

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-25 17:41

Verloofde: belt
Ik: neem op en we hebben een gesprek
Verloofde: hangt op na het gesprek
Ik: bedenk me iets en bel hem meteen terug
Verloofde: neemt niet op

Hoe doen mannen dit? :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 17:50

Helaas is gebit van paard nog niet 100% dus moet ze weer 10 dagen van het hooi af. 24/7 buiten met dit moessonweekend is niet het beste plan voor de weilanden dus dan maar in de nacht op stal met ruwvoermix, dat mag wel. Weer een kleine €200 verder aan tig zakken van dat spul, speciekuipen om het in te doen en dan komt de rekening van de dierenarts nog.

-O-

En als de eerste dierenarts in mei de enorme diastase nou had gezien dan was het nog heel sneu maar dan hadden we het wel eerder aan kunnen pakken. Dit geintje kost me straks €1000 die echt voorkomen had kunnen worden :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 17:50

juval schreef:
}:0 [ Afbeelding ]

Vol in de gevarenzone

Ehm dat is koeienpoep? Bah… :')

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 18:03

Mensen die accenttekens niet snappen. Ik zag net een baby Romeé, oftewel ‘rome-ee’ volgens hun spelling…

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 18:04

Ineke2 schreef:
juval schreef:
}:0 [ Afbeelding ]

Vol in de gevarenzone

Ehm dat is koeienpoep? Bah… :')

Aan de grond te zien, Ja. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 18:09

Toen ik net terug naar huis reed, liep er plots op een zeer drukke 50 weg ineens een hond over de weg heen. Ging net goed allemaal. Hou je dieren gewoon vast als ze niet kunnen luisteren. De hond had wel dood kunnen zijn.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 18:11

prompter schreef:
Doet jouw gemeente mee met de Buiten beter app? Dan kun je hem zo melden en moeten ze hem alsnog weghalen }>

Ik kan het op de website niet zo snel vinden.. er staat sowieso niet welke gemeenten meedoen (of ik kijk eroverheen) ik heb t nog wel gemeld via de avalex site als “meldt zwerf afval” ofzoiets :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-25 18:35

Ik ging vandaag wandelen met Jozi, die woont heel dichtbij mijn werk. Had dat eerder niet gedaan want ze hebben er net een baby bij gekregen. Wilde ze met rust laten.

Dus ik lekker wandelen daar, jozi huppelt los mee. Ik dacht “even een foto maken”. Dus ik zet hem in het gras voor een foto.

Afbeelding

Normaliter gaat meneer al liever niet van het pad af want dan raken de planten zijn buik. En water en nattigheid is echt voor arme straat hondjes. Hij loopt echt niet door een plas heen. En uit de sloot drinken oid? Erg vulgair.

Maar opeens ging hij het water in…
Afbeelding

Ik dacht die heeft enorme dorst zeg… maar hij begon te spelen met de planten. Nou enig, dus heb hem even laten pootje baden en planten vermoorden.

Normaal als ik verder loop en hem riep komt hij meteen. Want hij raakt al in paniek als ik zonder hem naar de wc ga.

Ik draai me om want ik hoor geen dikke teckel. Dus ik loop terug. Ligt de dikke teckel midden in het water baantjes te trekken.

Afbeelding

Hij zat in een soort jacht modus (nog nooit gezien) gericht op waterplanten en hij is 15 minuten lang druk geweest met zwemmen (hij zwemt nooit).

Maar ik kreeg hem er niet uit… dus toen kwam er een stel aan met hun beagle mix. Die hebben mij geholpen hem te lokken en te roepen. Maar meneer wilde niet zelf komen. Want op de kant stonden hoge prikplanten. :roll:

Dus heb hem aan zijn tuigje het pad op getakeld. Ik stierf van het lachen. Deze hond loopt liever al niet op nat asfalt. _O-

Ik heb hem thuis afgeleverd met kroos in z’n tuigje en hij rook naar de dood. :=