Waar ga ik 7,50 vandaan toveren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Vreselijk ja, ook dat het per se via een app moet in plaats van dat je het via een website kunt regelen. Die selfie die ik daarvoor moest aanleveren mag het daglicht ook nooit meer zien trouwensWat een gedoe om ETA aan te vragen voor de UK. Dat moet toch gemakkelijker kunnen?
Zebrastreep schreef:Wat een gedoe om ETA aan te vragen voor de UK. Dat moet toch gemakkelijker kunnen?
Foaly schreef:Zebrastreep schreef:Wat een gedoe om ETA aan te vragen voor de UK. Dat moet toch gemakkelijker kunnen?
Oh ja, dat is een hele serie hoepels waar je doorheen moetEn je ziet er uiteindelijk niets van, want het wordt inderdaad gekoppeld aan je paspoort dus je krijgt ook geen fancy kaartje of stempel of iets
Cer schreef:Aan de avalex die m’n koelkast niet meegenomen hebben terwijl ik een afspraak gemaakt heb en nu ligt dat ding er het hele weekend want ze zijn ook niet meer telefonisch bereikbaar
Ik vind afval op straat echt zo storend en nu ligt dat van mij er
prompter schreef:Doet jouw gemeente mee met de Buiten beter app? Dan kun je hem zo melden en moeten ze hem alsnog weghalen