Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Oh daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ff naar hiernaast zou het makkelijkst zijn als hij niet in bespreking was. En het is ook zo stom want ik had dit met de order hiervoor ook en ik dacht dat ik onthouden had hoe het op te lossen maar blijkbaar had ik dat mis...ik ga es een telefoonnummer zoeken...
Bellatrix schreef:Ik vind een 015 7115100 nummer? Ik hou niet zo van bellen maar goed...
fohadie schreef:Sorry, het is absoluut niet grappig, en ook nog offtopic maar een wolf gespot in Kaatsheuvel? Zeker dattie niet ontsnapt is uit de Efteling?![]()
En ik vraag me af of het verdwenen glas wijn al gevonden is. Ik blijf dit topic volgen, haha.
Suzanne F. schreef:Bellatrix schreef:Ik vind een 015 7115100 nummer? Ik hou niet zo van bellen maar goed...
Gewoon proberen. Ik lees hier dat er een portal is voor support. Heeft jullie bedrijf een inlog?
https://www.exact.com/nl/support#portals
Bellatrix schreef:Iemand verstand van Exact? Ik probeer een datum aan te passen bij een productieorder maar die datum verspringt steeds en als ik hem weer probeer aan te passen zegt ie 'ongeldige invoer'. En 'einddatum moet groter zijn dan de laatste einddatum van de regels'.
Leidinggevende is in gesprek.