Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:MizzMontana schreef:Kleine vliegjes bij je planten zijn ook stom.
En wat nog meer stom is, is dat ik thuis al een hele tijd bedenk dat ik daar iets tegen moet kopen. Alleen zodra ik de deur uit loop en langs een geschikte winkel kom ben ik die gedachte vergeten
Daar heb je van die plakstrips voor, die steek je in de aarde en daar blijven ze opplakken. Heb er ook een tijd last van gehad maar nu niks meer.
Koper schreef:MizzMontana schreef:Kleine vliegjes bij je planten zijn ook stom.
En wat nog meer stom is, is dat ik thuis al een hele tijd bedenk dat ik daar iets tegen moet kopen. Alleen zodra ik de deur uit loop en langs een geschikte winkel kom ben ik die gedachte vergeten
Wat ook kan helpen is de planten water geven op een schotel onder de pot (waar dan natuurlijk wel een afwateringsgat in moet zitten) ipv dat je water op de potgrond giet. Dan droogt de bovenste laag waarin die vliegjes zitten uit en verdwijnen ze.
MissyNr1 schreef:Ik vind fruitvliegjes stom.. Opeens zijn ze er
Picopico schreef:MissyNr1 schreef:Ik vind fruitvliegjes stom.. Opeens zijn ze er
Die heb ik het hele jaar door. Het enige wat enigszins werkt is een fruit ninja val, maar die verkopen ze hier nergensAndere vallen werken minder goed. Zodra het uitwerkt, ik afwas 1 dag op het aanrecht laat staan of er zit afval in de prullenbak (maakt niet uit hoe lang), zijn ze direct terug.
Suzanne F. schreef:Ik heb geen zakken in mijn gft container. Zit alleen tuinafval in, takken en bladeren.
rien10 schreef:Nieuwe Maya broek binnen vandaag. Zie ik een aanbieding; 30% korting!
Yavanna schreef:Stom, gasten die nu nog keiharde muziek draaien en dan van die Nederlandse kweelmuziek. Ik wil slapen. Zelfs doppen in mijn oren laten nog wat door. En dat wil echt wat zeggen. Zeker omdat het minstens 100 meter verderop is
MarlindeRooz schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb geen zakken in mijn gft container. Zit alleen tuinafval in, takken en bladeren.
En groenafval van de keuken dan?
Yavanna schreef:Weinig en ze zijn nog bezig. Vast een berg met van dat witte poeder en gekleurde pilletjes op. En het zou hier een drugsvrije zone zijn. Yeah right. Ben er gewoon mega sjagerijnig van.![]()
![]()
WoeshaaaaaOh nee, dat zou een relax woord moeten zijn, maar pfffff. Maar iedereen op dit eiland hier moet er last van hebben gehad. Wij hebben ook wel eens feestjes gehad hier en op andere eilanden, maar hielden altijd rekening met anderen. Maar ja, dit staat al bekend als het asocialen eiland, dus zo maar eens motor starten en touwen los. Dat wilde ik vannacht niet doen. Maar eerst thee
Koper schreef:O ja, jij hebt een boot. Dan zou ik inderdaad ook maken dat ik heel gauw wegkwam. Misschien even wat kenmerken van hun vaartuig noteren zodat je je uit de voeten kunt maken als je ze weer ergens ziet opduiken?