Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lorette_ schreef:Ik heb nog niet zo lang airco, maar wist niet eens dat er een filter was om schoon te maken.Goed dat ik daar nu achter kom en niet over een jaar of zo, haha.
tegen de tijd dat je meldingen krijgt, ben je eigenlijk ook al te laat ermee.
maar zo ziet dat er nu uit:

_Karlijn schreef:Ik had een opstaand randje van een cm of 25 als verlenging van mn keukenblad, maar ik wilde daar graag van die plakfolie die hier al eens voorbij is gekomen.
Ik ben vergeten een voor foto te makenmaar zo ziet dat er nu uit:
[ Afbeelding ]
En ik heb ook de handgrepen van de kastjes verwisseld, van zilverkleurig naar mat zwart. Was ik ook bijna een voor-foto van vergeten te maken, dus ja, voor de oplettende kijker, een van de greepjes is al verwisseld![]()
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Little_Gift schreef:_Karlijn schreef:Ik had een opstaand randje van een cm of 25 als verlenging van mn keukenblad, maar ik wilde daar graag van die plakfolie die hier al eens voorbij is gekomen.
Ik ben vergeten een voor foto te makenmaar zo ziet dat er nu uit:
[ Afbeelding ]
En ik heb ook de handgrepen van de kastjes verwisseld, van zilverkleurig naar mat zwart. Was ik ook bijna een voor-foto van vergeten te maken, dus ja, voor de oplettende kijker, een van de greepjes is al verwisseld![]()
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Nu het handdoekhoudertje ook nog mat zwart...
Bellatrix schreef:Zijn die plaktegels van Temu?

foxy80 schreef:Die bladeren voeden de naakte bodem en voorkomen dat er onkruid/gras in groeit, ideaal om in het voorjaar weer aan de gang mee te gaan. Lekker laten liggen dus (behalve op de paadjes).
. Helaas nog geen goede oplossing kunnen vinden (behalve gras weg halen dan) wat echt mooi is. Krtek schreef:foxy80 schreef:Die bladeren voeden de naakte bodem en voorkomen dat er onkruid/gras in groeit, ideaal om in het voorjaar weer aan de gang mee te gaan. Lekker laten liggen dus (behalve op de paadjes).
Op het gazon is het helaas ook geen goed idee. Ik heb een grote boom erop staan en als die straks echt het blad begint te verliezen is het echt veel werk. Helaas nog geen goede oplossing kunnen vinden (behalve gras weg halen dan) wat echt mooi is.
hagelslag schreef:Iets met te weinig tijd en lichamelijk niet “fit” zijn….
Normaal maak ik 1 x in de winter de vriezer schoon.
Afgelopen jaar niet kunnen doen ivm te dikke buik![]()
Dus dan nu maar even snel….
De andere vriezer stond toevallig nog aan na een verjaardag….
Dus die kon ik mooi nog als opslag gebruiken.
Voor
[ Afbeelding ]
Tijdens
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
Ik heb 3 handdoeken en een theedoek gebruikt om de vriezer weer goed te drogen….
Maximaal een uurtje bezig geweest maarja….. iets met het is een schijtklusje