Dacht serieus dat die druiventros ook een schoen was toen ik hem onder dat rode ding zag staan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amber_anne schreef:[ Afbeelding ]
Wat is er aan de hand met het halster/hoofdstel? Ik kan me niet voorstellen dat het zo hoort omdat het scheef zit
Ponytante schreef:Amber_anne schreef:[ Afbeelding ]
Wat is er aan de hand met het halster/hoofdstel? Ik kan me niet voorstellen dat het zo hoort omdat het scheef zit
Beetje late reactie, maar dit is toch overduidelijk AI."Hij" weet wel vaker niet hoe hoofdstellen of tuig in elkaar zit.
Ponytante schreef:Amber_anne schreef:[ Afbeelding ]
Beetje late reactie, maar dit is toch overduidelijk AI."Hij" weet wel vaker niet hoe hoofdstellen of tuig in elkaar zit.
nick_en_ik schreef:Op de site van British Weekend staat nog een andere foto, met ditzelfde hoofdstel. Lijkt mij daarom stug dat dit met AI zou zijn gemaakt.
[ Afbeelding ]
Wat het dan wel is en waar het vandaan komt, nog niet gevonden. Erg benieuwd daar naar, misschien zijn hier nog andere goede speurders die wat kunnen achterhalen?
Bellatrix schreef:Die laatste kan je toch helemaal niet aan?Je voet komt niet verder dan die ring.