Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 10:22

Afbeelding

Ik heb deze net voor mijn dochter gekocht naar aanleiding van de foto die iemand hier postte :+

Wil ze voor mijn zoontje eigenlijk ook hebben, hij heeft dikke voetjes en een hoge wreef dus zulke soepele laarzen lijken me dan wel handig. Regenlaarzen komt hij bvb niet in.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-23 10:52

tita schreef:
:D Lau wat moet ik doen om korting bij haar te krijgen
Blijf twijfelen

Genoeg kopen :+

Nee ik denk gewoon redelijk bieden. Je moet niet verwachten er even 30-40 euro vanaf te krijgen. Maar net even iets er af.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 11:02

Mo_86 schreef:
Als het even kan kies ik altijd voor DHL, die is snel en gaat ook meestal wel goed. Homerr en DPD zijn echt ruk, maar laatste tijd gaat dat wel beter. Mondial heeft geen locatie meer in de buurt maar was wel prima verder.

Wat betreft Dubarry maten: inderdaad een maat groter nemen. Heb normaal 39 maar van Dubarry echt maat 40 nodig.

Leuke Gucci schoenen zag ik voorbij komen! Wat een pareltjes zeg!

En nog een paar Dubarry laarzen gescoord, leuk!

Ja dit is DPD, maar is ook een DHL ophaalpunt. Overigens lijkt het meer een witwasdekmantel, maar goed.

roosjenat

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 15:38

Hier voor het eerst een verkoop gedaan via Vinted. Gaat gelijk alweer helemaal mis haha.

In de polo zat een klein gaatje, die heb ik over het hoofd gezien. Super stom maar kan gebeuren. Nu samen met de koper besproken dat zij 50% van het bedrag weer krijgt.

Maar hoe regel ik dit? Moet zij dan een probleem melden?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 15:47

roosjenat schreef:
Hier voor het eerst een verkoop gedaan via Vinted. Gaat gelijk alweer helemaal mis haha.

In de polo zat een klein gaatje, die heb ik over het hoofd gezien. Super stom maar kan gebeuren. Nu samen met de koper besproken dat zij 50% van het bedrag weer krijgt.

Als je dit samen overeen komt, zou je het kunnen regelen via een Tikkie/betaalverzoek. Dan gaat het semi via Vinted om, maar dat is geen probleem als je het er samen over eens bent...

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 19:38

Ik zou dat inderdaad ook buiten vinted om doen via een tikkie of betaalverzoek.

Hier van de week een jasje verkocht, in de advertentie vermeld dat er een vlekje in zat met duidelijke foto’s. Met inpakken zag ik dat er nog een vlekje in zit maar door de stof zie je dit slecht. Gemeld bij de koper en aangegeven dat als ze het bij binnenkomst wel te opvallend vind ik haar via een tikkie terug betaal. (Gaat om €3,-) daarvoor wil ik helemaal het gedoe niet met vinted zelf.

Iemand nog suggesties voor goede schoentjes voor de eerste stapjes? Onze dochter is bijna 1 en had leuke gekocht van Shoesme in maat 19 maar deze zijn te klein. In maat 20 kan ik helaas niet echt iets vinden.
Afbeelding

Deze had ik gekocht, even voor het idee van wat ik ongeveer zoek.
Deze komen dus ook weer te koop mocht er iemand interesse hebben.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 19:49

Als ze echt gaan lopen, zou ik naar een goede zaak gaan. Daar meten ze dan niet alleen lengte maar ook breedte en kijken ze naar de wreefhoogte. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:02

Ik heb toen gewoon Donsjes gekocht, staan vast ook wel op Vinted.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:03

Elanor schreef:
Als ze echt gaan lopen, zou ik naar een goede zaak gaan. Daar meten ze dan niet alleen lengte maar ook breedte en kijken ze naar de wreefhoogte. :)

Mee eens, eerste schoentjes wil je liever geen schoentjes die al gedragen en ingelopen zijn. Je wil graag dat de schoentjes vormen naar de voetjes van jouw kleintje... en aanmeten op lengte, breedte en ruimte bij de wreef is heel belangrijk. Naarmate ze ouder worden (en de voeten steviger en de kinderen mondiger) wordt dat makkelijker...

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:15

Tot nu toe staat ze alleen en zal het voornamelijk zijn voor buiten en dat alleen sokken te koud gaat worden dus ze zal er af en toe even mee staan en een paar pasjes mee doen.

Over het juist passen van schoentjes ben ik gelukkig wel bekend. Jaren in een schoenen winkel gewerkt en hier ook een cursus voor gedaan voor het aanmeten van passende kinder schoenen. Dus of ze goed passen kom ik wel uit.
Dit is alleen al even geleden dus wat voor merken er nu allemaal nog meer zijn weet ik niet.

Zodra ze echt gaat lopen gaan we inderdaad naar een winkel voor goede nieuwe schoenen maar voorlopig heeft ze nog niet veel meer haast dan alleen staan en een paar stapjes langs een meubelstuk en zolang dit binnen is heeft ze sowieso niks aan qua schoenen.
Ze heeft nu wel slofjes maar merk dat ze hier toch minder makkelijk mee kan gaan staan. Vandaar dat ik kijk voor iets om de tijd te overbruggen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:22

Maaaarije schreef:
Tot nu toe staat ze alleen en zal het voornamelijk zijn voor buiten en dat alleen sokken te koud gaat worden dus ze zal er af en toe even mee staan en een paar pasjes mee doen.

Over het juist passen van schoentjes ben ik gelukkig wel bekend. Jaren in een schoenen winkel gewerkt en hier ook een cursus voor gedaan voor het aanmeten van passende kinder schoenen. Dus of ze goed passen kom ik wel uit.
Dit is alleen al even geleden dus wat voor merken er nu allemaal nog meer zijn weet ik niet.

Zodra ze echt gaat lopen gaan we inderdaad naar een winkel voor goede nieuwe schoenen maar voorlopig heeft ze nog niet veel meer haast dan alleen staan en een paar stapjes langs een meubelstuk en zolang dit binnen is heeft ze sowieso niks aan qua schoenen.
Ze heeft nu wel slofjes maar merk dat ze hier toch minder makkelijk mee kan gaan staan. Vandaar dat ik kijk voor iets om de tijd te overbruggen.

Dan komt het vast helemaal goed :) :j ik heb geen tips voor schoentjes die lijken op wat je gedeeld hebt. Ik vind dat Shoesme vaak ook leuke laarsjes heeft...

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:22

MuSLi schreef:
roosjenat schreef:

Als je dit samen overeen komt, zou je het kunnen regelen via een Tikkie/betaalverzoek. Dan gaat het semi via Vinted om, maar dat is geen probleem als je het er samen over eens bent...

Hmm Het is een Franse koper dus een betaalverzoekje gaat dan helemaal niet.. Helaas.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-23 20:24

Ik vond zelf de schoentjes van Ocra en zecchino doro heel fijn voor die echte kleintjes.
En de Petit Nord eerste stappers zijn echt top!
En donsje hier ook vaak gehad.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:45

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 21:45

Normaal lees ik hier alleen mee, maar toch even met jullie delen!
Vandaag mijn kast uitgezocht en heel veel op Vinted gezet, het pakketpunt ziet me morgen aankomen :')...
Afbeelding

Heb nu best een lekker bedrag staan op Vinted, maar weet nog niet waar ik het zelf aan uit wil geven haha. Misschien dat ik binnenkort een koopje met jullie kan delen.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:35

Wat een berg! Dat is vlot verkocht!

Heel blij, beetje brutaal bod gedaan op dit nieuw met prijskaartje gevoerde wollen vest, en mooi tegenbod gekregen. Ga ik in wonen deze herfst. :D

Afbeelding

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 11:16

Ik ben in dubio. Via vinted nieuwe Ariat western laarzen op de kop getikt. Maar om de bal van mijn voet zitten ze toch wel strak, in de winkel had ik het er niet op gegokt zeg maar.

De grote vraag is dus of ze genoeg uit te lopen zijn dat ze comfortabel worden of dus terug op Vinted gaan. Iemand ervaring met het uitlopen van de westernlaarzen van Ariat?
Het zijn exact deze laarzen: https://www.ariat.com/nl/en/10001021_75 ... h=B_Medium

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 11:19

Hier komt het altijd goed, maar het knelt van mij altijd op mijn wreef, dus is mss niet helemaal hetzelfde…

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 11:50

Het is toch goedgekomen met mijn Vinted pakketje en heb er een mooi vestje van MaxMara bij met 65% zijde.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 11:53

Elanor, mooi vest zeg!

Sjofel, ik heb geen ervaring met laarzen van Ariat, maar wel een ander merk westernlaars. Die waren me eigenlijk net iets te krap, maar ik heb er schoenspanners voor gekocht. Je hebt er ook die je bij de bal breder kan draaien. En dat werkt perfect. Ik doe ze er ook altijd weer terug in als ik de laars een tijd niet gebruik.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 12:40

Olle schreef:
Ziet er netjes uit hoor!!

https://www.vinted.nl/items/2604913898- ... o-burberry

Zojuist ook nog iets aangekocht voor mijn dochtertje.
Ik ben weer benieuwd.

Jasje van het weekend binnengekomen.
Was toch minder als gehoopt, maar goed mag niet klagen voor de prijs.

Zat een klein vlekje op, welke ik heb kunnen poetsen. En heb hem helemaal gestoomd.
Prima extra jasje en hij staat echt heel schattig. <3

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:00

Kaitlyn schreef:
Ja zijn 2 jassen van een merk wat ik heel fijn vind. Had nog een keer een berichtje gestuurd vandaag (2 weken na aanvraag bundel) of dat het samen kan. Werd direct gelezen, maar geen antwoord.
Ik wacht nog even af en anders toch maar apart voor betalen. Maar vind het (niet alleen voor de portemonnee) zo zonde om 2 pakketten van dezelfde verkoper af te laten komen wat makkelijk samen in 1 pakket kan...

Nou de bundel goed een week geleden kunnen kopen, maar de verkoopster verstuurd het niet. :')
Ik denk dat de jassen me niet gegund zijn _O-

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:16

Olle schreef:
Olle schreef:
Ziet er netjes uit hoor!!

https://www.vinted.nl/items/2604913898- ... o-burberry

Zojuist ook nog iets aangekocht voor mijn dochtertje.
Ik ben weer benieuwd.

Jasje van het weekend binnengekomen.
Was toch minder als gehoopt, maar goed mag niet klagen voor de prijs.

Zat een klein vlekje op, welke ik heb kunnen poetsen. En heb hem helemaal gestoomd.
Prima extra jasje en hij staat echt heel schattig. <3

Waar stoom je mee? Of heeft iemand anders een aanrader?

Jammer Kaithlyn, dat is balen! Ik vind laat versturen niet zo'n probleem, maar communiceer dit dan gewoon even.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:18

Nee ik vind het ook niet erg, maar stuur even een berichtje dat het wat langer duurt ofzo. Ze heeft in de tussentijd wel nieuwe items online gezet, dan heb je vast ook even tijd om een berichtje te doen..

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:22

Heel onhandig inderdaad, heb ook een anderhalf week gewacht op het accepteren en tussendoor wel online zijn maar niet reageren op mijn berichten. Tegen de tijd dat ik elders eea gekocht had kreeg ik ineens teken van leven, ja nu laat maar helaas. :')

Ik heb van mijn jas welke door de dhl is kwijt geraakt, alleen de verzendkosten terug gekregen, potverdorie -:(-