Vjestagirl schreef:Meningen gevraagd: ik ben een IKEA bureau aan het verkopen op marktplaats, lage prijscategorie (lees: minder dan €50,-). Nu wil er iemand komen kijken zondag. Op een of andere manier vind ik het een beetje raar aanvoelen. Deze persoon is pas één dag lid van marktplaats, en wil samen met haar partner langskomen, omdat hij er ook zijn draai aan moet kunnen vinden. Ze ondertekend wel iedere berichtje met "Mw. X Achternaam", schrijft keurig Nederlands en komt vriendelijk over.
Op een of andere manier vind ik het raar aanvoelen om twee vreemden mijn huis binnen te laten, om zo'n goedkoop bureau te bekijken... Dat van die partner kwam er pas bij toen ik aangaf dat 'we' zondag overdag thuis zijn. Ik ben een beetje bang dat ze inbrekers zijn die alvast even de layout van het huis willen zien ofzo.
Of ben ik nu te achterdochtig?
Misschien zijn het mensen die niet veel te besteden hebben en is 50 euro voor hun wél een groot bedrag.
Dan kan het bureau voor jou heel goedkoop zijn, maar voor hun misschien alsnog duur.
En ja, ik spreek uit ervaring.