Wij hebben voor van het weekend een restaurant geboekt, daar heb ik nu al zin in. Is lang geleden dat we echt lekker zijn gaan uit eten met z'n tweetjes, voor mijn gevoel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En dit weekend moet ik ook werken. Wellicht kan ik zaterdag nog iets doen tijdens het werk.
Morgen eet ik bij een vriendin, dus dat is wel een gezellig vooruitzicht.

marleen_88 schreef:Lekker voornemen Roos, doen jullie goed!
Wat een toestand Marieke al die ijzel. Veel plezier met je 20-weken echo. Is dat nog met iets speciaals of gewoon routinewerk?
Pfff Maaike, ik word al moe van jouw planning als ik hem zo lees.
Staat de kas al? Je hebt flinke plannen voor je moestuin.
Hier avond 2 alleen thuis. Vind er niets aan, nog maar 3 te gaan.Morgen eet ik bij een vriendin, dus dat is wel een gezellig vooruitzicht.
Mijn leerlingen en hun ouders weten van mijn vertrek, heeft heel wat losgemaakt. Heb nog nooit zoveel gehuild in mijn leven als afgelopen 10 dagen, pfffff.
Maar groentes uit eigen tuin zijn erg lekker, alleen af en toe wel veel werk om te verwerken zodat je het hele jaar ervan kunt eten.
Is er wel al een opvolger in beeld dat je weet dat ze goed achtergelaten worden? mriek1990 schreef:Och wat sneu voor de ouders en leerlingen. Wat gaan ze dan toch in je hart zitten he? ♡
Gezellig dat je bij een vriendin gaat eten.
20 weken echo is een onderzoek, dus ze gaan ook alle organen enz. bekijken. Ik vind het altijd heel knap dat ze alles herkennen, voor mij zijn het allemaal grijze vlekken haha!
Neonlight schreef:Mooie periode, begin van de zomer!
De kas staat nog niet, zondag besteld en een paar weken levertijd.Maar groentes uit eigen tuin zijn erg lekker, alleen af en toe wel veel werk om te verwerken zodat je het hele jaar ervan kunt eten.
Tja, de sfeer op het werk....het is niet op mijn afdeling dus in mijn directe werk merk ik er weinig van. Verder zijn verbazingwekkend de meeste nog keihard aan het werk. Wellicht om er juist niet mee bezig te zijn. Maar heb gisteren "een inloopsessie" gehouden wat meer een ronde tafel gesprek werd, en sommige dingen hakken er echt wel in. Morgen weer zo'n sessie. De dingen die erin hakken zijn voornamelijk individuele situaties. Wel dingen die we echt aan moeten kaarten bij onze werkgever.
Ach, de kindertjes en de ouders zullen je flink gaan missen, net zoals jij hun gaat missen.Is er wel al een opvolger in beeld dat je weet dat ze goed achtergelaten worden?

ik zit er nog steeds vol van. Ook onwijs veel fysieke beweging gehad, met anderhalf uur sporten en flink stuk fietsen op een ov-fiets (geen aanrader). Dus vandaag doe ik geen ene moer.