Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 23:13

Dat ik na 38 jaar in dit leven nog altijd volledig blind ben voor hints van vrouwen.

Storytime voor mensen die niks beters te doen hebben of even mee willen cringen:
In m'n optiekzaak stond ik een leuke vrouw te adviseren over zonnebrillen en we raakten aan de praat over muziekfeesten en festivalletjes en muziek waar we graag op dansten we hadden zo'n gezellige vibe samen dat ik de steeds langer wordende rij van andere klanten totaal vergat. Al pratende maakte ze een keuze en liepen we naar de kassa en tijdens het afrekenen zei ze iets in de trant van "we moeten maar nummers uitwisselen en daar verder praten" terwijl ze achterom keek naar de rij achter haar. Stom als ik ben interpreteerde ik dat als een grapje en zei ik tegen de klant achter haar "Sorry, ik kom u helpen" en draaide weer naar haar toe en zei "Hey ik zie je vast op Psy-Fi, voor nu een heel fijn weekend en veel plezier met je zonnebril!" waarna ze omdraaide en wegliep.
Even later kwam een vrouwelijke collega die lang met een andere klant bezig was maar het kennelijk allemaal wel had gevolgd naar me toe en zei "Het lag er wel héél erg dik bovenop dat die je leuk vond hé?" en toen pas kwam de realisatie. De keren dat ze even m'n arm of schouder aanraakte en lachte om iets dat ik zei, de manier waarop ze steeds met haar haar bezig was, de blikken die ze af en toe gaf, dat ze tussendoor nog liet doorschemeren dat ze single was... en dan dat ze letterlijk om m'n telefoonnummer vroeg. Ik wil niet eens nadenken over hoe ze mijn reactie daar op heeft geïnterpreteerd maar het is vast niet heel positief.

Ik wil m'n hoofd door m'n tafel rammen. Waarom ben ik zo. Ik ben echt fiets retarded. |(

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 23:15

Je weet niet wie ze is of heeft ze iets besteld?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 23:23

Helaas heb ik haar aanschaf niet op naam geregistreerd. Iets dat ik normaal gesproken bijna altijd doe ivm garanties maar nu vanwege de drukte heb overgeslagen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 23:28

@Rawr, ah joh, ik vind het eigenlijk heel netjes dat je er niet meteen er bovenop gesprongen bent, om even het andere uiterste te benoemen. Ik bedoel, je ging er gewoon niet van uit dat er geflirt werd en op je werkplek verwacht je dat ook gewoon niet altijd.

Ik ga voor je duimen dat je haar weer tegenkomt en hier straks heel hard om kan lachen samen!

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 23:32

Dat ik mij gewoon niet thuis voel, zelfs niet na 7 maanden. Zou zo graag verhuizen maar de markt is nog idioot overspannen. Nooit gedacht dat ik de zee en het strand zo erg zou missen. Nu zit het dichtstbijzijnde strand op 5 kwartier rijden en de dieselprijs is nou niet dat je dat even doe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 23:40

Rawr: Nooooooo. :\ Maar misschien komt ze nog terug voor een nieuwe gewone bril. <<)

tirzasarah10 schreef:
Dat ik mij gewoon niet thuis voel, zelfs niet na 7 maanden. Zou zo graag verhuizen maar de markt is nog idioot overspannen. Nooit gedacht dat ik de zee en het strand zo erg zou missen. Nu zit het dichtstbijzijnde strand op 5 kwartier rijden en de dieselprijs is nou niet dat je dat even doe.

Herkenbaar. :knuffel:

Kn8rretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 23:42

Sherivey schreef:
Kn8rretje, maar merkte je dan niet dat er naast een instructeur ook een examinator in de auto zat? :o?

Ja uiteindelijk werd mij verteld: je gaat nu afrijden, maar ik kon mij niet weken van tevoren druk maken.

Toen ben ik geslaagd omdat ik geen tijd had voor mijn zenuwen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 00:08

Kn8rretje schreef:
Sherivey schreef:
Kn8rretje, maar merkte je dan niet dat er naast een instructeur ook een examinator in de auto zat? :o?

Ja uiteindelijk werd mij verteld: je gaat nu afrijden, maar ik kon mij niet weken van tevoren druk maken.

Nou zo werkt het tegenwoordig niet :=

En echt fiets mijn leven, film die ik wil zien draait alleen in Enschede aanstaande donderdag.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 00:18

Ugh, nu 2 festivals en een buurtfeest hier, wat een klere herrie

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 00:21

Dat de buren een feestje hebben en dat blijkbaar niet zonder geschreeuw en karaoke kan. Joh er zijn ook mensen die willen slapen op dit tijdstip

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 00:47

Luide knal buiten. Ik zat rechtop in bed terwijl ik al bijna sliep. Buiten niets te zien of te horen. Dus zal meevallen. Maar wat het was?!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 01:04

Veel pijn op meerdere plekken (rug en 2 getrokken verstandskiezen) en erg gestrest waardoor ik mij niet fijn voel nu... Al m'n spieren staan strak :(
Ben beetje huiverig als dit zo door gaat ik van overspannen het randje naar burn out over geduwd word door m'n krakkemikkige lijf.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 01:23

Kookaburra schreef:
Luide knal buiten. Ik zat rechtop in bed terwijl ik al bijna sliep. Buiten niets te zien of te horen. Dus zal meevallen. Maar wat het was?!

Ik ga altijd uit van een meteoriet. Want dat is het meest logisch _O-

Het is half 2 ‘s nachts en ik ben mega actief en ambitieus en wil van alles doen. Waarom heb ik dat overdag niet?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 01:47

Kookaburra schreef:

Nou herken het nu ook. Half uurtje geleden hier in de binnenstad 5 knallen súper dicht bij ons huis. Geef slapen maar op denk ik :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 02:16

Elke keer als ik naar Actieve Topics ga zie ik een topictitel waar ik in mijn hoofd over struikel. Helemaal niks mis met het topic en de titel zelf, maar mijn hersenen kunnen het niet aan. _O-

Ik maak er steeds "kolken in buik" of "koken in buik" van en denk steeds hè dat kan niet en elke keer trap ik er weer in _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-22 04:53

'Slapen' bij een AirBnB en het is onmeunig warm op de kamer. Geen manier om het af te koelen en ook geen waaier ofzo.. en gisteravond ook een half uur kotsmisselijk bij de wc gebivakkeerd zonder aantoonbare reden.

Zal blij zijn als ik weer thuis slaap en ik me weer kan ergeren aan mijn kat die om 5 uur 's ochtends over me heen loopt. Liever dat dan deze vieze hitte.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 08:29

En ziek...

Ik ga na de test echt de hele dag slapen denk ik. Ik had mijzelf gisteren na de aanrijding gewoon al ziek moeten melden. De stress is mij net even wat teveel geworden de afgelopen dagen. Maar ja voordat ik naar werk ging voelde ik mij hartstikke goed en fit en na een paar uur dacht ik van dit weet ik niet helemaal.

Helpt ook niet mee dat ik nog steeds krentenbaard heb

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 08:38

Je eigen grenzen trekken en daar ook naar de buiten wereld duidelijk in zijn.
Mensen die zelf geen burnout hebben gehad, weten niet hoe en wat je voelt.
En idd drukte en de hele dag aan staan is heel lastig.
Dus doe het vooral niet.
Zelf ook herstellend van een burnout en ook verjaardagen en hele dagen aan staan kan ik niet.
Voor mij ook de reden geweest om niet meer naar verjaardagen te gaan en me eigen vier ik ook niet.
Werk inmiddels weer 3 x 4 uur en ben volledig leeg als ik thuis kom.
En dan werk ik nog op een klein kantoor ed.
Je hebt er niks aan om na zo'n dag waar je ook nog eens geen lol aan beleefd dagen daarna nog ellendig van te zijn.
Succes :knuffel:[/quote]

Lief van je! Het is gelukt, ik heb alleen mijn eigen cocktail gemaakt. Nu is bijna al het bezoek weg op 1 iemand na waar ik het goed mee kan vinden.
Blij dat het gelukt is en toch een beetje trots op mezelf, want dat is zeldzaam :)[/quote]

Super knap van je.
Ga zo door met voor jezelf opkomen.
Je kan het.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 08:40

Niobe schreef:
Elke keer als ik naar Actieve Topics ga zie ik een topictitel waar ik in mijn hoofd over struikel. Helemaal niks mis met het topic en de titel zelf, maar mijn hersenen kunnen het niet aan. _O-

Ik maak er steeds "kolken in buik" of "koken in buik" van en denk steeds hè dat kan niet en elke keer trap ik er weer in _O-

8-) je bent ook niet de enige en door jullie lees ik het nu zelf ook... :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 08:42

Urbanus schreef:
Kn8rretje schreef:

Nou zo werkt het tegenwoordig niet :=

En echt fiets mijn leven, film die ik wil zien draait alleen in Enschede aanstaande donderdag.

Maak er een weekendje weg van, Enschede is een leuke stad.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 08:52

Op de laatste dag van mijn vakantie word bij netflix seizoen 9 van de Blacklist voorgeslagen...

Waarom nu pas... Nu twijfel ik tussen de hele dag the Blacklist kijken of nog daadwerkelijk wat zinnigs doen

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 08:55

Van jezelf vinden dat je lekker fanatiek bezig bent door met de e-bike naar stal te gaan ipv met de auto. En dan gepasseerd worden door racefietsers -O-

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 08:57

Aan een moeder die de tactiek van het 'doen alsof je weggaat en het kind achterlaat wanneer die niet wilt komen' toepast op een parking. Daardoor had ik bijna een kleuter onder de auto omdat die in paniek de straat overstak omdat mama al in de auto was gaan zitten. Gelukkig reed ik al lamlendig traag omdat ik er ergens wel al op geanticipeerd had.
Je hoeft als ouder niet altijd de perfecte keuze te maken, maar zo de bal misslaan, jee.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:33

Zebrastreep schreef:
Door alles ook nog een keelontsteking gekregen waarschijnlijk door de vermoeidheid. Ik hoop toch geen corona -O-

Ik had nog zo graag uit willen gaan maar dat was toch niet haalbaar geweest. Lekker in bed is een beter idee

je hebt niet heel veel gemist hoor.
was echt veel en veel te druk,doevenkamp werd op een gegeven moment afgesloten omdat het vol was.
het bier was op meerdere plekken ineens op waardoor ik daar te lang moest wachten.
en de muziek stond echt knetterhard.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:39

ellepel schreef:
Zebrastreep schreef:
Door alles ook nog een keelontsteking gekregen waarschijnlijk door de vermoeidheid. Ik hoop toch geen corona -O-

Ik had nog zo graag uit willen gaan maar dat was toch niet haalbaar geweest. Lekker in bed is een beter idee

je hebt niet heel veel gemist hoor.
was echt veel en veel te druk,doevenkamp werd op een gegeven moment afgesloten omdat het vol was.
het bier was op meerdere plekken ineens op waardoor ik daar te lang moest wachten.
en de muziek stond echt knetterhard.

Doevenkamp zal je mij ook niet zo snel vinden :') Ik heb alles inderdaad in mijn bedje gehoord. Ben nu ook wel blij dat ik er niet was ik ben alleen maar zieker geworden