Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Jawel hoor, i.i.g. bij de IPhone's.Nee als het nr geblokt is kan dat niet volgens mij. Alleen m'n ex had een 2e telefoonnr en heeft me toen een hele tijd anoniem gebeld. Een anoniem nr kun je zelf niet blokkeren. Ik heb toen 2x m'n provider onderzoek laten doen naar dat anonieme nr en zij hebben toen 2x een waarschuwing gestuurd
AbleToDream schreef:Het leven is aan de durvers is mijn nieuw motto vanaf nu xp
Enkele maanden terug kreeg ik een bericht op Insta van iemand die ik een jaar geleden gematched had op Tinder en die ik nog volgde op Instagram omdat ie interessant werk deed in zwaarden en reenacting. Uiteindelijk blijft het vriendschappelijk na enkele keren af te spreken.
Maar dat deed me nu denken aan een oude match waar ik wel een leuke conversatie mee had maar waar geen van beiden ooit de aanzet gaf om af te spreken, maar wel veel gedeelde interesses van boeken, thee, bordspelen,... Duuuus, even mijn stoute schoenen aan getrokken maandag en een bericht gestuurd via Tinder of ie misschien eens wou afpreken om nog wat boek aanbevelingen uit te wisselen met een tas thee. Ik had ook geen clue of ie uberhaupt nog op de app zat ondanks dat zijn profiel wel nog in mijn chatlijst stond.
En Bingo! Hij stuurde terug en had nog interesse conversatie liep meteen ook al terug vlotjes, dus we spreken af op zaterdag in mijn favoriete boekenbar, eens zien of dat irl zou werken! (Bonus, hij ziet er nu nog leuker uit op zijn foto's dan een jaar geleden, haha!)
Bloesem21 schreef:Hallo! Wat heerlijk dat er een tindertopic is. Ik heb het sinds kort ook, en ook al wat matches gehad, maar ik kan echt niet chatten of ik ben een interviewer en lijkt er geen interesse terug of het blijft oppervlakkig en komt het niet echt tot een gesprek op basis waarvan ik zou willen afspreken. Wanneer en hoe beginnen jullie over het relatie gedeelte? Pfff tijd voor een feestje en starnakel flirten. Dat lukt me wel![]()
Heb nu een match op de chat, kan ik jullie tips gelijk in de praktijk brengen