Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 13:55

En lekker belangrijk als iemand je nummer heeft. Je kunt diegene gewoon blokkeren als het niets is.
Het is niet zo dat ze bij je bankrekening kunnen ofzo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 13:57

Ik heb toch wel heel lang last gehad van een gekwetst zieltje hoor. Rare telefoontjes met anoniem nummer, bedrijven die belden.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 14:13

Urbanus schreef:
Ik heb toch wel heel lang last gehad van een gekwetst zieltje hoor. Rare telefoontjes met anoniem nummer, bedrijven die belden.

Ja net wat ik zei... als je iemand blokt dan kan die nog wel anoniem bellen. Best stom.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 15:10

Nee als het nr geblokt is kan dat niet volgens mij. Alleen m'n ex had een 2e telefoonnr en heeft me toen een hele tijd anoniem gebeld. Een anoniem nr kun je zelf niet blokkeren. Ik heb toen 2x m'n provider onderzoek laten doen naar dat anonieme nr en zij hebben toen 2x een waarschuwing gestuurd

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 15:16

capopjekop schreef:
Nee als het nr geblokt is kan dat niet volgens mij. Alleen m'n ex had een 2e telefoonnr en heeft me toen een hele tijd anoniem gebeld. Een anoniem nr kun je zelf niet blokkeren. Ik heb toen 2x m'n provider onderzoek laten doen naar dat anonieme nr en zij hebben toen 2x een waarschuwing gestuurd
Jawel hoor, i.i.g. bij de IPhone's.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 15:21

Oh vaag dat dat kan dan. Je blokkeert een nr niet voor niks en de provider zelf kan wel zien welk nr erachter zit.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 15:42

Klopt het kan wel. Is ook heel bizar maar helaas kunnen ze daar blijkbaar niks aan doen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 15:50

Onbekend gewoon niet opnemen, werkt prima :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 15:53

Yonker schreef:
Onbekend gewoon niet opnemen, werkt prima :+

Ziekenhuis belt ook vaak anoniem, dus ik neem gewoon op.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 16:00

Ik verw8 niet door het ziekenhuis gebeld te worden, en mijn voicemail staat gewoon aan dus als ze anoniem bellen en het is dringend spreken ze voicemail wel in is altijd mijn redenatie :D
Snap ook wel dat mensen het wel opnemen hoor, maar werkt voor mij prima. Wordt sowieso weinig gebeld en als het anoniem is dan zijn het vaak van die verkopers...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 17:59

Je kan anonieme nummers ook blokkeren.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 18:00

Laten blokkeren bedoel je?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 18:02

Nee maar dan zijn wel meteen alle anonieme oproepen geblokkeerd.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 18:04

Das idd wel onhandig als het ziekenhuis of de dierenarts belt. Ik zou dan vergeten om die functie uit te zetten.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 19:45

Ik heb tegenwoordig ipv Whatsapp kik, dat is appen zonder nummer. Bij de gene waarvan ik m'n twijfels heb daar klets ik dan mee op kik dan heb je dat gezeik met nummers blokkeren ook niet

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 11:29

Het leven is aan de durvers is mijn nieuw motto vanaf nu xp

Enkele maanden terug kreeg ik een bericht op Insta van iemand die ik een jaar geleden gematched had op Tinder en die ik nog volgde op Instagram omdat ie interessant werk deed in zwaarden en reenacting. Uiteindelijk blijft het vriendschappelijk na enkele keren af te spreken.

Maar dat deed me nu denken aan een oude match waar ik wel een leuke conversatie mee had maar waar geen van beiden ooit de aanzet gaf om af te spreken, maar wel veel gedeelde interesses van boeken, thee, bordspelen,... Duuuus, even mijn stoute schoenen aan getrokken maandag en een bericht gestuurd via Tinder of ie misschien eens wou afpreken om nog wat boek aanbevelingen uit te wisselen met een tas thee. Ik had ook geen clue of ie uberhaupt nog op de app zat ondanks dat zijn profiel wel nog in mijn chatlijst stond.

En Bingo! Hij stuurde terug en had nog interesse conversatie liep meteen ook al terug vlotjes, dus we spreken af op zaterdag in mijn favoriete boekenbar, eens zien of dat irl zou werken! (Bonus, hij ziet er nu nog leuker uit op zijn foto's dan een jaar geleden, haha!)

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 22:38

AbleToDream schreef:
Het leven is aan de durvers is mijn nieuw motto vanaf nu xp

Enkele maanden terug kreeg ik een bericht op Insta van iemand die ik een jaar geleden gematched had op Tinder en die ik nog volgde op Instagram omdat ie interessant werk deed in zwaarden en reenacting. Uiteindelijk blijft het vriendschappelijk na enkele keren af te spreken.

Maar dat deed me nu denken aan een oude match waar ik wel een leuke conversatie mee had maar waar geen van beiden ooit de aanzet gaf om af te spreken, maar wel veel gedeelde interesses van boeken, thee, bordspelen,... Duuuus, even mijn stoute schoenen aan getrokken maandag en een bericht gestuurd via Tinder of ie misschien eens wou afpreken om nog wat boek aanbevelingen uit te wisselen met een tas thee. Ik had ook geen clue of ie uberhaupt nog op de app zat ondanks dat zijn profiel wel nog in mijn chatlijst stond.

En Bingo! Hij stuurde terug en had nog interesse conversatie liep meteen ook al terug vlotjes, dus we spreken af op zaterdag in mijn favoriete boekenbar, eens zien of dat irl zou werken! (Bonus, hij ziet er nu nog leuker uit op zijn foto's dan een jaar geleden, haha!)

Veel plezier zaterdag!

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 15:57

Hallo! Wat heerlijk dat er een tindertopic is. Ik heb het sinds kort ook, en ook al wat matches gehad, maar ik kan echt niet chatten of ik ben een interviewer en lijkt er geen interesse terug of het blijft oppervlakkig en komt het niet echt tot een gesprek op basis waarvan ik zou willen afspreken. Wanneer en hoe beginnen jullie over het relatie gedeelte? Pfff tijd voor een feestje en starnakel flirten. Dat lukt me wel :')

Heb nu een match op de chat, kan ik jullie tips gelijk in de praktijk brengen 8-)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 16:08

Heb je een duidelijke profiel tekst? Dit scheelt al een hoop en kan ook zeker voer zijn voor een leuke chat.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 16:15

Bloesem21 schreef:
Hallo! Wat heerlijk dat er een tindertopic is. Ik heb het sinds kort ook, en ook al wat matches gehad, maar ik kan echt niet chatten of ik ben een interviewer en lijkt er geen interesse terug of het blijft oppervlakkig en komt het niet echt tot een gesprek op basis waarvan ik zou willen afspreken. Wanneer en hoe beginnen jullie over het relatie gedeelte? Pfff tijd voor een feestje en starnakel flirten. Dat lukt me wel :')

Heb nu een match op de chat, kan ik jullie tips gelijk in de praktijk brengen 8-)

Tinder is oppervlakkig en je moet meteen duidelijk zijn in wat je zoekt want zelfs dan zijn de mannen niet serieus en houden je voor de gek.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 16:26

Naar als je dat zo ervaren hebt. Ik heb echt hele leuke mannen daar leren kennen, zeker niet oppervlakkig! En ken ook genoeg mensen die er echt een leuke en serieuze relatie aan hebben overgehouden.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 19:19

Ja 98% is gewoon.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 20:32

Ik ben echt wel heel blij met mijn tindermatch :o . Morgen hebben we date vijf, en het lijkt echt wel goed te gaan. We matchen op voldoende punten om het leuk te hebben, we zijn verschillend genoeg om flinke discussies te kunnen voeren. Afgelopen maandag zijn we samen naar het rijksmuseum gegaan, hebben daar lekker geluncht en rondgelopen samen.

Morgen gaan we samen een stuk wandelen en daarna blijft hij (iig) eten. Ik heb een goede fles wijn gehaald (volgens de mevrouw van de winkel, want ik drink niet dus het blijft een beetje een gokje), en allemaal kaasjes ed voor 's avonds op de bank.

Ik hoop zo dat deze een blijvertje is

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 20:34

Oh, dat klinkt heel leuk Vjestagirl! Veel plezier morgen *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 21:16

Wat leuk! Ik hoop met je mee!