Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Ik bedacht me later ook idd dat het al van Facebook is, dus wat dat betreft ben ik niet meer verrast
Maar ik vind het buiten de algemene SM platformen gewoon overbodig. Ik zie ook niet dat de likeknop bij foto topics op Bokt heel veel wordt gebruikt. Het is toch ook leuker als mensen gewoon een reactie achterlaten?
r schreef:M schreef:Ts ik heb wel een vraagje eigenlijk. Ik vind je topic interessant om te volgen, of met andere woorden "popcorn waardig". Maar vraag me af waarom je dit topic nog hebt? Wij hebben zelf de nodige issues met de buren vergelijkbaar met die van jou (handhavings verzoeken, rechtzaken etc) maar behalve deze kleine note zou ik er geen topic over (durven) openen.
Of een andere mening te horen. Soms staat je je blind op iets.
AMCM schreef:Jasmijn schreef:Kan je tijdens de me too boycot Marco Borsato wel draaien op een uitvaart?
Ik vind ook van wel.
Inderdaad, Michael Jackson wordt ook gewoon nog wereldwijd gedraaid toch? Zelfs op de radio.
marley93 schreef:Hm, ja ik snap je beredenering wel DP. Dat is denk ik ook gewoon iets waar mensen dus in verschillen. Ik denk zelf dan "Nou inderdaad" bij de opmerking bij R, en scroll weer door. Maar ik kan me ook voorstellen dat je iemand zich gehoord laat voelen met een like.
DuoPenotti schreef:Marocje schreef:Mwah, ik snap het wel. Soms lees ik zo’n goede post, die iemand echt goed onderbouwd heeft en dan wordt hier amper een reactie op gegeven of een paar keer ‘dat precies’ en klaar. Ik ga dan idd niet nog een keer zeggen dat ik ‘dat precies’ bedoel, maar even duidelijk maken door een like was dan wel leuk geweest.
Andere kant vrees ik dat het idd meer een competitie wordt en het alsnog nikszeggend zal worden, zo’n like..
precies jij legt het goed uit. (en dit zou dan meteen zo'n niets zeggend antwoord zijn waar ook een like op kan)
Maar of het competitie word, misschien in het begin, maar of dat blijft?
Zijn er zoveel kleutertjes hier dan die dat belangrijk vinden?
Citaat:Nee niet voor mijn berichten.
Citaat:Dat is het inderdaad.
Iemand gehoord of gesteund laten voelen.
Misschien wel een soort van complimentje naar die persoon toe.
is het nodig, nee niet perse. Maar is het naar...nee ook niet
Citaat:heeft iemand er wat aan dat ik like, wellicht niet, maar misschien ook wel
DuoPenotti schreef:knip
Sheran schreef:Vraagje over warmte en kou...
Sommige mensen hebben het bij dezelfde temperatuur veel kouder dan anderen. Ik vraag me wel eens af of die mensen die het heel koud hebben bij 15/18 graden dan ook daadwerkelijk bij die temperaturen onderkoeld zouden kunnen raken, of dat het toch meer in de geest zit (ik ben zelf zo'n koukleum).
Froukje schreef:Inmiddels een telefoonnummer gevonden. Door je reactie kreeg ik ineens een ingeving om de brug even te Googlen. Dank daarvoor.
Dit was vorig jaar bij de zelfde brug.
https://www.sikkom.nl/video-hachelijk-m ... hoterdiep/