Maar bij Rituals vervliegt het inderdaad na twee weken al. Zonde.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Rechts?Nee das Charlotte de Mochy. Norah Roberts heb ik boven staan maar moet zeggen dat zij mij dan juist niet zo aantrekt. (De boekenkast boven is meer een kast met "daar ben ik niet zo aan gehecht die mag tzt wel weg" boeken.
8nnemiek schreef:Iig beter dan de panna cotta die ooit een beetje overstroomde in de auto van m'n vader... Melkzuur gaat op den duur ruiken naar braaksel...Ik heb ooit eens een zoethout dropje in de ventilatie-sleuf van mijn vorige auto laten vallen.. Hij heeft de laatste twee jaar dat ik em had heerlijk naar zouthout geroken, vooral als ik de verwarming aan hadDaar kon geen kartonnetje tegenop
M_D_H schreef:Secret Santa Beheer MededelingCitaat:Lieve Santa's,
Op dit moment is Big Brother jullie activiteiten weer aan het bekijken en het valt ons op dat er toch nog vrij veel mensen niet actief zijn.
Wat verstaan wij onder actief? Minimaal 1 bericht per week.
Mocht er iets zijn waardoor dit niet lukt, hebben wij in de spelregels vermeld dat er in zo'n geval contact opgenomen moet worden met MDH.
Zolang MDH van niks weet, weet de rest van het beheer ook van niks en verwachten wij toch echt dat ene berichtje per week van onze Santa's.
Het plaatsen van minimaal 1 bericht per week hoeft ook niet moeilijk te zijn, dit is een ideeën topic, je kan makkelijk inhaken op je voorganger: Leerzame paardenboeken vind ik niet interessant.
Of, als je er niet op in kan haken, opper je een nieuwe top of flop: Ik ben een brildrager, dus een zonnebril heb ik niet nodig (ik noem maar iets randoms).
Graag willen we dan ook aan iedereen vragen om actief te worden, te zijn, of te blijven of om een PB naar MDH te sturen.
8nnemiek schreef:Dat is in elk geval stukken beter dan bierborstel.....Ik heb ooit eens een zoethout dropje in de ventilatie-sleuf van mijn vorige auto laten vallen.. Hij heeft de laatste twee jaar dat ik em had heerlijk naar zouthout geroken, vooral als ik de verwarming aan hadDaar kon geen kartonnetje tegenop
Daan13 schreef:Als ik jouw Santa ben, krijg jij van mij een streekproductStreekproducten oid vind ik wel grappig. Kan zo verrassend zijn.