Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:31

Met yankee zit er een verschil in de Ultimate en de gewone kartonnetjes. Die laatste ruik ik ook amper moet ik zeggen. De Ultimate gaan lang mee en als ze in de auto niet meer geuren dan hang ik ze in het kleine kamertje, daar ruik je ze nog wel. :))

Maar bij Rituals vervliegt het inderdaad na twee weken al. Zonde.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-21 14:31

Roosch schreef:
Rechts? :)) Nee das Charlotte de Mochy. Norah Roberts heb ik boven staan maar moet zeggen dat zij mij dan juist niet zo aantrekt. (De boekenkast boven is meer een kast met "daar ben ik niet zo aan gehecht die mag tzt wel weg" boeken.

Waar je van af wil aan Nora Roberts houd ik me voor aanbevolen :j Ik heb er wel al heel wat van gelezen maar vast nog niet alle O:)

Marjo

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:33

Bij die van Rituals heb ik af en toe dat er nog een vlaag voorbij komt, zeker als ik de airco aan heb en de blower wat harder zet. Maar continue ruiken is het niet nee.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:38

Ja grote haha dus geen badhandoeken. die van 70x140 ofzo want die gebruik ik in de douche maar echt die grotere strandlakens. waar je dus op past als je wil liggen haha

Ohja en aanstekers? Man man man
Wij roken allebei (ja I Know, FOEI) Maar ik koop gemiddeld elke 2 weken zo'n pakje van 3 aanstekers en vriendlief presteert het om ze ALLEMAAL te laten verdwijnen. waardoor ik er dus 1 bewaak met mijn leven tot ie op is en vervolgens weer nieuwe te kopen om ze weer kwijt te raken
En dan doe ik een x bij hem de was, en dan vind ik vervolgens in alle broeken en vesten weer aanstekers, of in de wasmachine omdat ik ze niet had gevoeld. En die doen het dus niet meer dan :+

(voel je de frustratie? :') )

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:38

Ik heb ooit eens een zoethout dropje in de ventilatie-sleuf van mijn vorige auto laten vallen.. Hij heeft de laatste twee jaar dat ik em had heerlijk naar zouthout geroken, vooral als ik de verwarming aan had :') Daar kon geen kartonnetje tegenop _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:41

Jij krijgt dus zoethoud..ehhh.. houtdrop :D :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:44

:))

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:46

Misschien ook maar eens proberen :')

Luchtjes voor in de auto zijn hier ook wel welkom. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 14:59

8nnemiek schreef:
Ik heb ooit eens een zoethout dropje in de ventilatie-sleuf van mijn vorige auto laten vallen.. Hij heeft de laatste twee jaar dat ik em had heerlijk naar zouthout geroken, vooral als ik de verwarming aan had :') Daar kon geen kartonnetje tegenop _O-
Iig beter dan de panna cotta die ooit een beetje overstroomde in de auto van m'n vader... Melkzuur gaat op den duur ruiken naar braaksel...

Geurtje voor in de auto vind ik ook lekker! Mijn Yankee kartonnetje is inmiddels wel uitgewerkt. Ruitenkrabber heb ik nog!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 15:12

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Lieve Santa's,

Op dit moment is Big Brother jullie activiteiten weer aan het bekijken en het valt ons op dat er toch nog vrij veel mensen niet actief zijn.

Wat verstaan wij onder actief? Minimaal 1 bericht per week.

Mocht er iets zijn waardoor dit niet lukt, hebben wij in de spelregels vermeld dat er in zo'n geval contact opgenomen moet worden met MDH.
Zolang MDH van niks weet, weet de rest van het beheer ook van niks en verwachten wij toch echt dat ene berichtje per week van onze Santa's.

Het plaatsen van minimaal 1 bericht per week hoeft ook niet moeilijk te zijn, dit is een ideeën topic, je kan makkelijk inhaken op je voorganger: Leerzame paardenboeken vind ik niet interessant.
Of, als je er niet op in kan haken, opper je een nieuwe top of flop: Ik ben een brildrager, dus een zonnebril heb ik niet nodig (ik noem maar iets randoms).

Graag willen we dan ook aan iedereen vragen om actief te worden, te zijn, of te blijven of om een PB naar MDH te sturen.

Is een gemiddelde ook goed? :p ik red niet altijd 1x pw maar dan kan ik soms in een paar dagen ineens meet reageren en dan 2 weken niet. Als het echt diehard 1 per week is zal ik daar iets meer m'n best voor doen :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 15:32

Zooooo veel gepraat _O-
Ff bedenken wat er allemaal is gezegd haha...

Wierrook... nee... :x

Blond amsterdam is ook geen ding hier _O-

Leuke/gekke mokken vind ik dan WEL weer erg leuk! Heb een unicorn en een konijnen mok van SS <<) <3

Boeken oid maak je mij niet gelukkig mee _O-

Ik zag harry potter... JAAAAA! Heb ooit bij SS zulke gave dingetjes van Harry Potter/LOTR gehad <3 GOT is ook geweldig! <3

===================

Dingetjes voor in huis zijn ook altijd wel geinig... ik hou van geometrisch en heb donkerblauwe muren en dus veel blauwe accessoires in huis! Heb zo'n steigerhouten wandbord waar vanalles op staat!
Vorig jaar:
Afbeelding
Nu: (JOOP) Herken je de plantjes? <<)

Afbeelding

Ik had vorig jaar dus een plant in mn pakket gekregen, echt super leuk! <3 sowieso gek op planten/stekjes!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 15:40

Oh zo een bord heb ik ook! Die staat aardig vol maar een leuke eye catcher voor daar is welkom , maar niet topprioriteit. :))

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 15:44

Ook mijn auto is gezegend met een lampe Berger luchtje, maar afwisselen kan altijd.

Ik drink trouwens geen koffie SS, maar ben wel gek op de senseo pads met chocolade smaak of de Milka pads, verder drink ik thee (bij voorkeur met kandij), ijsthee en cola.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:05

Gaaf bord,staat echt leuk zo.

Minimaal 1x per week moet toch makkelijk lukken? Vind juist dit soort "prutsmuts" best leuk en maakt het ook leuk voor je Santa.
en wat is 1 berichtje per week nou? Maar goed,dat vind ik..

Geurdingen voor in de auto....
%)

Ochtends stap ik regelmatig in een vrachtwagen van 1 van de chauffeurs en OMG wat een vreselijk -schone- stinkbak :r :r
Staan van die Popys oid in. 2 potten met vloeistof en dan ook nog meerdere kartonnetjes.

Echt vreselijk sterke lucht daar dus ik bedank er echt ff voor :evaw:

Streekproducten oid vind ik wel grappig. Kan zo verrassend zijn.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:07

Erg leuk streekproducten! Ben niet kieskeurig qua eten en drinken dus mocht er iets leuks zijn in je omgeving SS. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:14

Ik denk dan ook: je weet waar je je voor opgeeft. Als je te weinig tijd hebt, kun je beter niet meedoen.

Goed dat terzijde.

Ik heb voldoende autoparfum.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:20

Ik bedacht me toevallig van de week dat er idd maar een klein gezeltschap van alle Santa,s aan het meekletsen is. Goed van beheer om er iets van te zeggen vind ik. Je hoeft echt niet elke dag maar voor mensen die nog niet zo vaak hebben meegedaan aan SSS is het toch wel handig om te weten wat je wel en niet leuk vindt.

Oeh, streekproducten, daar kan je mij heel blij mee maken!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:22

Wierook en geurkaarsen, nee, ik heb vogels en dat is schadelijk(zelfs dodelijk) voor ze.
Geurstokjes op de wc zijn dan wel weer prima. :j

Ik drink wel thee, maar ik ben echt van de simpele pickwick thee. :')

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:31

Leuk streekproducten!

Ik vind die rituals voor in de auto wel heel lekker ! Andere geurtjes niet.

De houder heb ik. Geen idee eigenlijk waar je de navullingen haalt. Heb m ooit gekregen :P

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:31

Zo, ben ik ook weer. Helaas afgelopen 1,5 veeeel te druk gehad, maar hopelijk nu weer meer tijd.

Om in t kort te reageren op onderwerpen besproken:
*Happy Potter: Niks voor mij. Ooit 1 film van gezien, en toen was t wel klaar voor mij.
*Blond: Ook niks voor mij. Leuk om te zien, maar daar stopt t voor mij.
*Boeken: Ik heb een stel chicklits van Sophie Kinsella en Jill Mansell. 1x gelezen en nu staan ze te staan want ik heb een te goed geheugen dus kan ze zo aan iemand vertellen terwijl ik ze 4/5 jaar geleden heb gelezen.
*2e Hands: Ik ben ooit 2x in een kringloop geweest omdat mn moeder me mee naar binnen sleepte. Ze schaamde zich kapot over hoe ik er rond liep want was te bang dat ik iets aan zou raken....
*Auto luchtverfrisser: Vind die van Rituals altijd wel lekker, maar ben ook benieuwd naar de Lampe Berger. Misschien ooit.

Nou, ik ga weer even verder met mn werk. Zit helaas weer op kantoor...
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 20-10-21 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:33

Haha ik heb juist een heel slecht geheugen. Dus ik kan boeken vaak lezen 8)7

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:34

Ik hoef ook geen geurding in de auto, word daar snel misselijk van.
Een vochtvreter is dan wel weer handig, mijn auto slaat echt vocht op ofzo. :roll:

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:35

De Rituals navullingen worden bij Rituals verkocht.

Streekproducten, leuk!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:47

ThornForest schreef:
Ik hoef ook geen geurding in de auto, word daar snel misselijk van.
Een vochtvreter is dan wel weer handig, mijn auto slaat echt vocht op ofzo. :roll:

Even een bak met kattenbakvulling achterin de auto :j

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 16:47

8nnemiek schreef:
Dat is in elk geval stukken beter dan bierborstel..... %)

Echt leuk die wandborden, maar ook echt onmogelijk met een (Noorse Bos)kat in huis. Als ik de foto's zie dan hoor ik de spulletjes al vallen :')
Ik had ooit een glazen plank met foto's boven de televisie. Die werd, hij was nog maar een fluffy kitten, gebruikt als tussenetage naar de bovenkant van de vitrinekast. Toen hij zo zwaar werd dat de plank begon door te buigen onder zijn groeiende lijf en dus gewicht heb ik hem maar weg gehaald :7 .
Toen is hij nog een paar keer vanaf het tv meubel bovenop de kast gesprongen. Het zweet breekt me nog uit als ik eraan denk. Hij kan ongeveer 1,50 m omhoog springen vanuit stand. Hij is super leuk <3, maar echt, qua inrichting is het waardeloos :roll: .

Daan13 schreef:
Streekproducten oid vind ik wel grappig. Kan zo verrassend zijn.
Als ik jouw Santa ben, krijg jij van mij een streekproduct :j :+