1 ampul heeft ze dus duidelijk niet laten "vallen" of het moet tegenwoordig in jerrycans geleverd worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:![]()
Nochtans is nog maar 57% volledig gevaccineerd lees ik. Dat is nie veel nie
Huertecilla schreef:Pandora2 schreef:![]()
Nochtans is nog maar 57% volledig gevaccineerd lees ik. Dat is nie veel nie
Alles is .... zoals het ons verteld wordt.
Paar maanden terug werd ons verkondigd: ´Laat u allen vaccineren; in Israel is iedereen al gevaccineerd, is het ondercontrole en worden alle beperkinge opgeheven.´
Blijkt nú weer nóg minder dan het Duitsland wat ook al eens als voorbeeld werd voorgespiegeld en jij nie veel nie vindt.
De vraag is daarom wie zich eigenlijk op misinformatie baseert![]()
Het antwoord is; iedereen.
Dus een béétje relativeren naar anderen die een andere keuze maken is
Huertecilla schreef:Pandora2 schreef:Hoe moet ik relativeren naar anderen die een andere keuze maken dan ?
Kortom, ik begrijp niks van je post als reactie op mijn post
Niet álles is aan jou alleen gericht; kan ook algemeen zijn niet?!
Huertecilla schreef:Pandora2 schreef:Hoe moet ik relativeren naar anderen die een andere keuze maken dan ?
Kortom, ik begrijp niks van je post als reactie op mijn post
Niet álles is aan jou alleen gericht; kan ook algemeen zijn niet?!
Fitzroy schreef:Totdat corona idd niet meer is dan een griep, lijkt het me prima als er extra eisen worden gesteld aan niet-gevaccineerden.
bigone schreef:En juist diegenen die vaccineren in twijfel trekken zijn voor het grootste deel ook diegenen die de andere maatregelen in twijfel trekken.
bigone schreef:https://nos.nl/l/2393446#UPDATE-container-55243584
Wanneer ik dit lees dan denk, er is toch een test verplichting na vakantie in het buitenland? Hoe moeilijk is het om je personeel te vragen om een thuistest te doen voor ze op het werk komen? Je hebt als organisatie wel de verantwoordelijkheid voor je bewoners.
Cer schreef:Nja voor zorg personeel en dan met name ouderen zorg is het misschien wel een ding?
Popstra schreef:Ik was vorige week beetje verkouden aan het worden. Keelpijn en beetje loopneusje.. ben volledig gevaccineerd maar heb een zelf test gedaan want ik ging op wedstrijd.
Was negatief. Maar vind dat toch het minste wat je kunt doen voor je weg gaat en je weet je de ,drukte, in gaat.
Die zelf testen kosten ook niet heel de wereld. Het is een kleine moeite