Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-21 07:55

Mijn kat die vannacht om 5 uur op de slaapkamer kwam staan schreeuwen. Doe gewoon niet :')

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 08:29

Dat mijn vent vrij is en thuis aan het klussen gaat, terwijl ik thuis zit te werken.
Zo demotiverend!

E-reader spannende boeken heb ik een hele lading van, voor de liefhebbers, stuur maar pb

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 09:08

Zo naar de kliniek met de oudste kat voor zijn knie ;(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 09:35

Kookaburra schreef:
Wellicht de reeks van zwaar verliefd? Of, ik heb laatst wat jeugdboeken gelezen zoals Heartland := Leest ook snel en makkelijk weg.

Zo pak ik heel vaak de Schippers van de Kameleon erbij, hahaha :o

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 09:42

Dat ik twijfel of hetgeen wat ik met de psych heb besproken wel klopt. Afijn, volgende keer maar aankaarten dat ik ben gaan nadenken. Wie weet komen we er dan wat uit.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 10:11

Dat ik nergens fatsoenlijke katoenen sierkussenhoezen voor een maat van 50x50 kan vinden zonder dat ze meteen 20 euro of meer per stuk kosten.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 10:15

Amandavd schreef:
Dat ik nergens fatsoenlijke katoenen sierkussenhoezen voor een maat van 50x50 kan vinden zonder dat ze meteen 20 euro of meer per stuk kosten.

IKEA? Daar hebben ze best leuke voor een redelijke prijs!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 10:18

Dat de hond niet wil eten..
En daardoor zijn medicijnen niet binnen krijgt. Waardoor hij last van zijn buik krijgt en niet wil eten..

pfffffffffff

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 10:45

Buren zijn de hele tijd aan het boren... pffff vanaf vanmorgen vroeg al. En dan in een betonnen muur he. :+
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 29-07-21 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 10:46

Vliegengordijn besteld. Op de website staat 230 cm lang.
Uitgepakt, hmm toch wel kort.
Nagemeten, is het 206 cm lang. Ik kom 24 cm te kort.
Dus zo maar retour sturen. Review geplaatst dat lengte niet klopt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 11:17

__Sannne schreef:
Amandavd schreef:

IKEA? Daar hebben ze best leuke voor een redelijke prijs!

Daar heb ik even gekeken idd maar komt niet helemaal passend met de ander maten van de kussens weer. Ik ben gierig en heb moeilijke kussens :') wil liever geen kussenhoezen van 20 euro aangezien onze hond erop gaat liggen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 11:19

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 12:31

Straks mijn 2e vaccinatie halen, maar waarom ben ik zo aanstellerig bang en zenuwachtig daarvoor? want de 1e stelde ook niks voor, en ik ben al zo vaak geprikt en ik lig er normaal ook geen seconde wakker van. Maar van deze wel. Soms begrijp ik mijn hoofd echt niet hoor _O-

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 12:37

Dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en hele haatgroeperingen starten op basis van 6 minuten van iemands leven. En daarbij niet kijken naar de persoon zelf of over de situatie goed bekijken en daarbij een jong meisje finaal de grond in boren met de meest gemene privéberichten terwijl juist diegene bovenaan staat in het rijden op een trens, bosritten doet, sprongetje maakt en ook makkelijk met een neckrope weg rijdt.
https://www.instagram.com/reel/CKV_ywPHcDq/?utm_medium=share_sheet
https://www.instagram.com/reel/CLw7NKrHEgN/?utm_medium=share_sheet

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 13:50

Amandavd schreef:
Daar heb ik even gekeken idd maar komt niet helemaal passend met de ander maten van de kussens weer. Ik ben gierig en heb moeilijke kussens :') wil liever geen kussenhoezen van 20 euro aangezien onze hond erop gaat liggen

Next Direct heeft ook geregeld leuke hoezen/kussens

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 14:00

Amandavd schreef:

Zelf maken. :D

Prikplek van het bloedprikken wat gisteren ook dik was naast de schitterende blauwe plek.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 14:35

Krijg één van mijn favoriete zadeldekjes niet meer mooi schoon. Wie heeft bedacht dat wit in de paardensport een goed idee is?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 14:38

Te druk in de dierentuin totaal niet corona proef, niet lekker omdat ik ongesteld ben en moe en mijn camera die niet meer focust dus ik kan ook geen foto's maken en zit constant te stressen dat ik corona krijg van al die mensen.

Ik wil in bed :') dit is gewoon niet mijn dag

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 17:05

Zit buiten voor school aan het werk, begint de buurjongen weer te basketballen. Altijd als ik buiten zit -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 18:25

Die ene collega die vind dat alle vragen voor hem bestemd zijn en dan betweterig doet over het antwoord.
Ik was hier vanochtend een uur eerder dan jou en ik was niet van plan twee uur langer te blijven dan jou, dus gewoon je bek houden als ik probeer mijn dag één uurtje eerder te kunnen beëindigen en in plaats van 11 uur, 'maar' 10 uur aanwezig te zijn. Met je twee keer op tijd weg deze week.

Zo. Dat lucht op.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 18:47

Morgenochtend hebben wij onze aller eerste bezichtiging ooit. Appte onze makelaar net dat hij op vakantie is en hij er dus niet bij is. Kon hij blijkbaar niet een week geleden vertellen. Ben daar niet super blij mee -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 19:12

Dat ik bij de buren van de buren alweer klus materialen zag liggen en ik nu al weet dat het wéér een rusteloos weekend gaat worden. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 19:23

Dat ik net van een super leuk sollicitatiegesprek kom, maar ze gaan echt te weinig betalen dus daar loopt het op spaak. Echt heel jammer dat daar niet over te praten viel. Het stond ook niet in de vacature anders had ik niet gesolliciteerd. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 19:26

oliebol komt altijd in 3 voud :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 20:58

Vandaag een sollicitatiegesprek gehad waarbij ik mezelf niet echt op m'n gemak voelde ofzo. Ze waren duidelijk klaar met alle sollicitanten van vandaag, maar ik kon totaal niet peilen wat ze van me vinden. Belden ze me een uur later op dat ze me echt supersuper graag willen hebben. En allerlei complimenten erbij ook. Was oprecht verbaasd want ik had dat niet verwacht, had een afwijzing verwacht.
Morgen nog een ander gesprek, dus dat maar even afwachten. Eigenlijk weet ik heel goed waar ik wil werken, vanwege de methodiek en visie. Maar daar kom ik niet aan de bak i.v.m. meningsverschil met mijn afstudeerbegeleider (in een andere functie notabene). Argh. Keuze's maken is moeilijk.

Salaris zal amper tot niet verschillen, alleen de reistijd. Dus ja, weet even niet zo goed wat ik moet doen. Luxeprobleem, ik weet het. Maar toch.