Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Britta31 schreef:Dat mijn dochter moet werken,maar ze ligt nog op bed.Het kan natuurlijk dat de tijden onverwachts veranderd zijn.We zien het wel als er een stresskip uit bed komt vliegen.
Gewoon eens zien wat er gebeurd leren ze alleen maar van
Zertab schreef:Dat het RIVM adviseert om geen airco of ventilator aan te doen als je met twee personen of meer bent vanwege virusverspreiding. Ik snap het wel... maar het is hier gewoon niet uit te houden zonder airco of ventilator pff...
Sicayes schreef:Mijn overbuurman die aan het klussen is in en rondom het huis en met deze hitte ervoor kiest om dan vanaf een uurje of 6 te gaan zagen met een cirkelzaag in de tuin.
Snap echt dat het heet is maar ik slaap al slecht door de warmte en moet gewoon werken. Dus elk uurtje is meegenomen.
Zertab schreef:Dat het RIVM adviseert om geen airco of ventilator aan te doen als je met twee personen of meer bent vanwege virusverspreiding. Ik snap het wel... maar het is hier gewoon niet uit te houden zonder airco of ventilator pff...
Marije_1997 schreef:Zertab schreef:Dat het RIVM adviseert om geen airco of ventilator aan te doen als je met twee personen of meer bent vanwege virusverspreiding. Ik snap het wel... maar het is hier gewoon niet uit te houden zonder airco of ventilator pff...
Hier staat de airco gewoon aan op kantoor. Het is een advies dus met moet niet.
Ik erger me dood aan de pc's op m'n nieuwe werk, de twee waar ik achter hebben gezeten trekken het werk wat ik moet doen niet. Heerlijk, not.