candalisa schreef:Nou mijn pakket is eindelijk binnen [ [url=m/c6heVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DafmH7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Uiteraard al gedaan en naar zijn zeggen had die hem goed dicht gedaan. Daarom vind ik het allemaal zo idioot.. hij wil totaal niet compenseren, ofwel hij heeft het geld en ik niks. Ik ben van mening dat je dit soort dingen veel beter moet inpakken, al is het de envelop in ducktape tapen.
Rennie89 schreef:Hij heeft 200 positieve recensies op cardmarket, dus de kans is klein dat hij het zelf heeft gedaan. Maar ik heb inmiddels cardmarket ook al benaderd hierover (is een marktplaats voor speelkaarten) en wacht dat even af. Anders krijgt hij geen positieve recensie.
robert45 schreef:candalisa schreef:Nou mijn pakket is eindelijk binnen [ [url=m/c6heVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DafmH7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doos te groot, te slap en dan krijg je dit.
Veel bedrijven kunnen gewoon niet inpakken.
Froukje schreef:Als DHL niet komt afhalen hadden ze het altijd zelf naar een DHL punt kunnen brengen.. Dat probleem afschuiven op DHL zegt meer over de webshop dan over DHL. Want dan ben je gewoon lui
Urielle schreef:Ik vond afgelopen week op de loods gewichtsschijven en de trieste restanten van een kartonnen doos. Zo'n doosje kan dat gewicht helemaal niet hebben, zaten minimaal 10 schijven in, sommige meer dan 10 kilo per stuk. Echt verkeerde zuinigheid, lever dat toch aan op een minipallet...
We hebben ze op een pallet gedaan, ingeseald en terug naar de afzender gezonden, maar er wacht nu ook een onbekende ontvanger op iets wat nooit zal komen.
Marije_jiplover schreef:Ik heb zo'n situatie onlangs ook gehad, mvdende en daar kwam de bezorger alsnog dezelfde dag nog, op een veel later tijdstip dan de normale PostNL ronde door mijn straat.
Had het niet meer verwacht en was ook niet thuis, omdat er geen tijdstip bij stond.
Manlief was er al wel weer (en de buren waren ook thuis, dus het was sowieso wel goed gekomen), maar ik was positief verrast, omdat ik dus echt dacht, dat duurt nog een dag extra.
Memories schreef:Rennie89 schreef:Uiteraard al gedaan en naar zijn zeggen had die hem goed dicht gedaan. Daarom vind ik het allemaal zo idioot.. hij wil totaal niet compenseren, ofwel hij heeft het geld en ik niks. Ik ben van mening dat je dit soort dingen veel beter moet inpakken, al is het de envelop in ducktape tapen.
Misschien kom ik wel met iets heel geks nu maar weet je 100% zeker of de verkoper hierin betrouwbaar is en niet al bij voorbaat een lege envelop verstuurd heeft? Zeker als iemand dan heel stellig gaat doen en niks wil compenseren zouden bij mij de alarmbellen gaan rinkelen dat iemand dit hele scenario al gewoon gepland heeft.
Exitium schreef:Hier gaat niet alles vlekkeloos op het moment. Anderhalve week terug een paar stalen besteld die er in principe de dag erop zouden zijn. Waren er afgelopen vrijdag nog niet, dus even gebeld. Zijn opnieuw verstuurd en blijkbaar gisteren gelukkig wel bezorgd, lagen vanmiddag in de brievenbus. Ander pakketje wat er al zou moeten zijn is er ook nog niet, daar wordt nu een nieuwe voor opgestuurd door de verzender. Alle andere dingen (zit net voor verhuizing dus had al wat dingen besteld die ik voor het nieuwe huis nodig heb) zijn wel goed gegaan gelukkig