Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 06:26

Ricie schreef:
Oke....deze had ik niet zo snel aan zien komen....ben sinds vorige week aan het chatten met iemand. Ze is heel leuk en spontaan, hebben echt wel een klik. Morgen gaan we samen een wandeling maken en dan zien we wel verder.

Maar....aan de ene kant heel fijn. Aan de andere kant weet ik niet zo goed wat ik moet...weet niet of ik echt klaar ben voor iets nieuws, maak me daar al helemaal druk over in mn hoofd. Maar goed, zo ver is het nog niet eens....maar t voelt gewoon lastig :=

Weet ook niet zo goed of ik echt niks wil en nog even “rust” en vrijheid wil of dat ik gewoon wil en moet zien waar het schip strand....

OMG...Eerst maar een date, kijken of het in het echt ook klikt :+ Tjezus wat een scenario's in je hoofd!

Je hoeft er niet mee te trouwen of samenwonen :') en wie weet ziet ze je niet zitten, zit je dan met je scenario's in je hoofd!
Ach als je iemand echt leuk vindt gaat alles vanzelf, zonder beren op de weg te zien ;)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 07:23

Inderdaad. Heb zo vaak een klik gehad op Whatsapp / Tinder en dan is het in het echt gewoon niks. :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 07:34

listiglistje schreef:
Ricie schreef:
Oke....deze had ik niet zo snel aan zien komen....ben sinds vorige week aan het chatten met iemand. Ze is heel leuk en spontaan, hebben echt wel een klik. Morgen gaan we samen een wandeling maken en dan zien we wel verder.

Maar....aan de ene kant heel fijn. Aan de andere kant weet ik niet zo goed wat ik moet...weet niet of ik echt klaar ben voor iets nieuws, maak me daar al helemaal druk over in mn hoofd. Maar goed, zo ver is het nog niet eens....maar t voelt gewoon lastig :=

Weet ook niet zo goed of ik echt niks wil en nog even “rust” en vrijheid wil of dat ik gewoon wil en moet zien waar het schip strand....

OMG...Eerst maar een date, kijken of het in het echt ook klikt :+ Tjezus wat een scenario's in je hoofd!

Je hoeft er niet mee te trouwen of samenwonen :') en wie weet ziet ze je niet zitten, zit je dan met je scenario's in je hoofd!
Ach als je iemand echt leuk vindt gaat alles vanzelf, zonder beren op de weg te zien ;)

Ja precies dit! Helemaal met jou eens. Maar dat denk ik elke pagina wel een keer. Lijkt me zoveel energie kosten om elke keer alles zo te analyseren. :D

Het lijkt ook alsof bij voorbaat al niemand een relatie wil. Ik denk zie gewoon hoe iets loopt. Date erop los en je ziet wel.. Als je de man/vrouw van je leven tegen komt laat je die toch niet gaan omdat je bedacht had dat je voor een bepaalde tijd vrijgezel moet zijn of iets in die geest? Relaaaaax, adem in en adem uit en ontmoet mensen. Geniet ervan en denk vooral niet eindeloos na over alle wat als-en.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 09:50

Precies, alsof je liefde kunt plannen. 'Nee sorry, over 2 maanden en 12 dagen mag ik pas verliefd worden dus het gaat nu niks worden.'

MyWishMax

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 09:55

Het enige wat ik gedaan heb toen ik het nog niet mocht of wilde, was gewoon geen Tinder installeren en geen dates haha :')

Verder spreek ik nu gewoon af als het gezellig is en ga er alleen heen om het gezellig te hebben. Ik ga niet op date met allerlei scenario's, het komt vanzelf.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 09:59

Ik herken mezelf er eigenlijk wel in. :+ Ik vond het vooral heel erg eng omdat mijn vorige relatie gewoon een poedersuiker relatie was.. Dus om jezelf dan weer open te stellen en jezelf weer kwetsbaar te maken is lastig. Vanuit zelfbescherming ga je dan allerlei scenario's bedenken om maar redenen te hebben om jezelf weer af te sluiten.

Maar rationeel gezien slaat dat natuurlijk nergens op, lekker daten en plezier maken. :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:01

Fair schreef:
Ik date nu alweer bijna 4 maand met mijn tindermatch. Nog steeds super leuk en ik merk dat ik hem echt leuk begin te vinden. Verdorie. :+ Zo niet de bedoeling.

Wow! :oo Zien jullie elkaar zo weinig of doen jullie gewoon heel rustig aan?

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:31

Captain schreef:
Fair schreef:
Ik date nu alweer bijna 4 maand met mijn tindermatch. Nog steeds super leuk en ik merk dat ik hem echt leuk begin te vinden. Verdorie. :+ Zo niet de bedoeling.

Wow! :oo Zien jullie elkaar zo weinig of doen jullie gewoon heel rustig aan?

We zien elkaar wel minimaal 2x per week. En het is inmiddels ook al laagdrempelig, blijft regelmatig slapen.

We zijn voornamelijk bang om er een naampje aan te geven. Ik kom net uit een relatie en ben single geworden omdat ik meer vrijheid nodig had om te kunnen ontdekken (aka, geen relatie. :+ ) en behoorlijk wat mentale issues op het moment. Hij komt net ook uit een moeilijke tijd. We hebben iig op het moment heel veel aan elkaar. Maar waar het precies heen gaat weet ik niet. :+

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 11:31

Ik zie de mijne soms maar 1x in de week. Blijft bizar dat iemand het drukker heeft dan ik en ook wel lekker eigenlijk. Ik heb het weekend meestal voor mezelf.

En ergens een naam aan hangen, waarom zou je. Gewoon ondergaan en je ziet wel wat ervan komt.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 11:53

Ricie, mijn ervaring is dat 't meestal toch niet klikt, dus gewoon doen, en daarna zie je wel verder.

Al ken ik de scenario's ook wel hoor, maar ik heb geleerd ze niet meer serieus te nemen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 11:59

Nou mijn ervaring is dat ik die klik ook had met mijn ex. En dat was in het echt ook zo. ;) dus het kan allemaal wel!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 12:08

Ik had het andersom via de app geen mega klik wel heel nieuwsgierig beetje mysterieus en in het echt veel leuker :D

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 14:21

Heb Tinder weer eens op mijn mobiel gezet. Eens zien wat er deze keer van komt. (:

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 14:53

MarlindeRooz schreef:
Nou mijn ervaring is dat ik die klik ook had met mijn ex. En dat was in het echt ook zo. ;) dus het kan allemaal wel!

Het KAN maar het HOEFT niet was mijn punt in ieder geval. :j

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 16:27

Ik heb nu pas tijd om een update te geven. Zaterdag dus mee geweest naar die barbecue van zijn vrienden. Was eigenlijk echt gezellig en dan maar besloten om er officieel de stempel "relatie" op te drukken. Zo in het 'niets' ertussen hangen is echt niks voor mij, en die stempel die eerst voor super veel onzekerheid zorgde geeft nu toch een soort zekerheid :o . Ik ben echt heel blij met 'm

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 17:21

Wat leuk! Gefeliciteerd *\o/*

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 17:30

Gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 17:32

Gefeliciteerd!

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 17:33

Gefeliciteerd!!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 17:41

Wat leuk Luca, gefeliciteerd!

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:00

Gefeliciteerd Luca!

Hier na mijn horror verhaal van vorige week een fijner verhaal. Ex heeft niet meer de ballen gehad me onder ogen te komen. Ik heb vandaag het laatste wat ik wilde zeggen naar hem geappt en daarmee is de kous af. Ik heb het idee dat ik nu door 80% van het verwerken heen ben.

Gister op tinder een hele leuke match. Het klikt heel erg goed, heel veel kleine bizarre dingetjes die we hetzelfde hebben. Ik ben heel open geweest over wat er gebeurd is vorige week, maar allebei wilden we toch wel heel graag afspreken en zien wat dit ons brengt. Dus nu morgenavond een date, ondanks dat ik nog geen week vrijgezel ben. Open communicatie en eerlijkheid gaat tot nu toe nog heel goed, dus ik ga wel zien wat dit gaat brengen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:06

Gefeliciteerd Luca!

Leuk Kimberley! Gewoon kijken wat het brengt, hoeft helemaal niet groot te zijn.
Geniet van je date!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:09

Ik heb ineens de melding gekregen dat mijn account is verwijderd... Iemand daar ervaring mee?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:13

Nope? Misschien dat iemand jouw account gemeld heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:17

Ja, mensen kunnen je blijkbaar rapporteren.. Ik kwam er ook niet meer op. Inmiddels met ander telefoonnummer weer online..