Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:52

Ziggo modem -:(-
Gister een nieuwe gekregen. Internet opeens 250 mb/s op telefoon. Super!

Wil ik online gamen op Xbox. 35 mb/s. Het er en kom niet online

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:25

Ik kan het gehuil even niet aan. Dus heb maar mn noise cancelling opgezet en sluit mezelf er voor af. Maar dat voelt ook weer aso of ongevoelig. Maar ik kan niet altijd voor het verdriet open staan..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:34

Mijn twijfels over stage..

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:42

Ik ben geslaagd. Leuk natuurlijk, maar ik weet niet wat ik nu moet :( ik heb me wel ingeschreven voor een opleiding maar ik weet nu al dat het niks gaat worden en ik weet ook niet wat ik anders moet.

En 'vriendinnen' die niet eens probéren te helpen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 22:00

Pindakaa7 schreef:
Ik ben geslaagd. Leuk natuurlijk, maar ik weet niet wat ik nu moet :( ik heb me wel ingeschreven voor een opleiding maar ik weet nu al dat het niks gaat worden en ik weet ook niet wat ik anders moet.

En 'vriendinnen' die niet eens probéren te helpen.

Wat vervelend zeg. Welke opleiding heb je je voor ingeschreven? Waarom denk je dat het niks wordt?

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 22:25

Hbo-rechten, ik denk dat het niks wordt omdat het vooral veel leren is en daar houd ik niet van. Ook schijnt het een opleiding te zijn waar je echt gemotiveerd voor moet zijn en dat ben ik niet. Eigenlijk heb ik geen idee waarom ik me hiervoor heb ingeschreven, ik ging er vanuit dat ik niet zou slagen omdat ik weinig moeite doe voor school. Ik heb me dus nog niet echt serieus bezig gehouden met mijn studiekeuze.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-19 22:35

Tussenjaar nemen dan Pinda, en rustig zoeken naar wat je echt wil. Er zijn genoeg opleidingen op HBO die meer praktijkgericht zijn, zeker t.o.v. HBO rechten!

Ik erger me aan het feit dat er gewoon geen dubbele opladers voor tandenborstels lijken te bestaan? :?

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 22:48

xPabloBokt schreef:
Tussenjaar nemen dan Pinda, en rustig zoeken naar wat je echt wil. Er zijn genoeg opleidingen op HBO die meer praktijkgericht zijn, zeker t.o.v. HBO rechten!

Ik erger me aan het feit dat er gewoon geen dubbele opladers voor tandenborstels lijken te bestaan? :?

Bedankt! Ik krijg steeds meer adviezen over een tussenjaar, misschien moet ik dat toch maar gaan doen. Begin dit jaar is het me vooral sterk afgeraden om een tussenjaar te nemen maar nu lijkt het toch wel de beste oplossing.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 22:49

Als ik jou was zou ik idd een tussenjaar nemen, dan heb je gewoon echt even de tijd om goed na te denken over hoe en wat!

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 22:52

Bedankt voor je advies!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:52

Aan het feit dat ik vanmiddag met knikkende knieën en 112 aan de lijn eerste hulp verleend heb bij een ernstig ongeval, samen met mijn vader en wat hulp en daar allemaal sensatiezoekers aan het fotograferen en filmen waren. Tot daaraan toe, maar zojuist kom ik mezelf tegen in een filmpje op YouTube terwijl ik bloed van de weg aan het spoelen ben. Snap echt niet wat de toegevoegde waarde is van zoiets filmen en waarom het in godsnaam nodig is zoiets te publiceren. >;)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 00:27

Dat ik morgenochtend mijn eindgesprek heb op school en daardoor zo onwijs gestrest ben dat ik nu niet kan slapen, maar daarvoor moet ik nog werken om 7 uur ;(

Kortom, morgen oververmoeid naar het belangrijkste gesprek van mijn hele opleiding, top!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 00:33

Wauw, heftig Chiave!! Gaat het wel een beetje met jullie? Sterkte!

Hier erger ik mij (weer eens) aan rugpijn...

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 01:25

Dat dochterlief heeft besloten vannacht extra aandacht op te eisen. In ons bed, uit ons bed, flesje, geen flesje. Ga slapen ofzo

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 06:16

Is niet een irritatie, maar schrok wel even toen ik mijn schoenen uit moest doen bij de douane en er allemaal stipjes in zag :') Denk straks gaan ze mijn Dc's hier staan open snijden ofzo, ze zijn vrij nieuw en heb niets anders bij me!

(Ga maar 1 nachtje weg maar toch)

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 07:37

Ik werd wakker van de kramp die in mijn kuit schoot, ik weet dan gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet als dat gebeurt. Waarschijnlijk door het uitrekken, maar uhm au.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 07:38

Dat ik een hele fijne droom had die zo echt had kunnen gebeuren, waardoor ik zelfs in m'n slaap dacht dat gesprek van vandaag niet zou hoeven - ja tot ik wakker werd. -O-

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 07:56

Weinig slaap
Niet lekker wakker worden(buikpijn & misselijk&koppijn)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 07:58

Arts die mij vertelt “leer er maar mee leven” met dagelijks heftige pijn, ongemak, vermoeidheid en vaak ziek. :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:15

fohadie schreef:
RoosDeG schreef:
Dat de gene die gister tegen mijn auto fietste en schade veroorzaakte, waarschijnlijk vrijuit gaat en wij de schade mogen betalen. -:(-

Echt waar fietsers die op hun telefoon zitten en geen voorrang verlenen (stonden haaientanden op zijn kant) en in je auto rijden zijn te beschermd -:(-

Klopt, fietsers zijn beschermd. Te belachelijk voor woorden en vind dat er wel eens wat mag veranderen in de wet.

klopt niet meer. wij hebben soort gelijke situatie gehad. was een fietser met mobiel in hand die ook nog eens minderjarig was tegen mijn auto aangebotst. heeft wel lang geduurt maar wij hebben het wel gewonnen. met behulp van 112 schade.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:56

Chiave schreef:
Aan het feit dat ik vanmiddag met knikkende knieën en 112 aan de lijn eerste hulp verleend heb bij een ernstig ongeval, samen met mijn vader en wat hulp en daar allemaal sensatiezoekers aan het fotograferen en filmen waren. Tot daaraan toe, maar zojuist kom ik mezelf tegen in een filmpje op YouTube terwijl ik bloed van de weg aan het spoelen ben. Snap echt niet wat de toegevoegde waarde is van zoiets filmen en waarom het in godsnaam nodig is zoiets te publiceren. >;)

:(:)

Als je hulp nodig met verwerken schakel dit dan ook in. :j :(:)

Nayomie schreef:
Arts die mij vertelt “leer er maar mee leven” met dagelijks heftige pijn, ongemak, vermoeidheid en vaak ziek. :+

Zo bekend en dan ook nog er achteraan zeggen ja het zal uiteindelijk ook alleen maar erger worden. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:09

Caitlin_K schreef:
Ik werd wakker van de kramp die in mijn kuit schoot, ik weet dan gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet als dat gebeurt. Waarschijnlijk door het uitrekken, maar uhm au.

Dat heel je spieren samen trekken? Kan uitdroging zijn. Veel water drinken vandaag en als je het nog eens krijgt een flesje sportdrank of Redbull!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:11

Marcella schreef:
Chiave schreef:

:(:)

Als je hulp nodig met verwerken schakel dit dan ook in. :j :(:)

Nayomie schreef:

Zo bekend en dan ook nog er achteraan zeggen ja het zal uiteindelijk ook alleen maar erger worden. -O-

Dat ja. Echt iets waar je niks mee kan en sowieso die uitspraak vind ik alles behalve taktisch.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:02

wemkelover schreef:
klopt niet meer. wij hebben soort gelijke situatie gehad. was een fietser met mobiel in hand die ook nog eens minderjarig was tegen mijn auto aangebotst. heeft wel lang geduurt maar wij hebben het wel gewonnen. met behulp van 112 schade.

Ja wij hebben op dit moment de rechtsbijstand erop staan.
Aangezien wij moeten bewijzen dat wij niet fout waren.. :(
(Hier een zelfde verhaal inderdaad :') Was bij mij ook een minderjarige en bezig op zijn telefoon :') )

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 12:28

Een vette flashback....
Ik was thuis bij mijn ouders, "stikt" mijn moeder ergens in en moet mijn vader opsringen om haar drinken te geven.

En ineens had ik een flashback hoe ze ons kinderen vroeger getraint had haar drinken te brengen als ze "stikte"....
Kleine notitie, ze deed dit zodat ze zelf niet hoefde op te staan om drinken te pakken.
En als je vroeger niet snel genoeg was kreeg je een pak slaag.

En ja ze heeft officieel 7 diagnoses voor haar geestelijke gezondheid