Gister een nieuwe gekregen. Internet opeens 250 mb/s op telefoon. Super!
Wil ik online gamen op Xbox. 35 mb/s. Het er en kom niet online
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pindakaa7 schreef:Ik ben geslaagd. Leuk natuurlijk, maar ik weet niet wat ik nu moetik heb me wel ingeschreven voor een opleiding maar ik weet nu al dat het niks gaat worden en ik weet ook niet wat ik anders moet.
En 'vriendinnen' die niet eens probéren te helpen.
xPabloBokt schreef:Tussenjaar nemen dan Pinda, en rustig zoeken naar wat je echt wil. Er zijn genoeg opleidingen op HBO die meer praktijkgericht zijn, zeker t.o.v. HBO rechten!
Ik erger me aan het feit dat er gewoon geen dubbele opladers voor tandenborstels lijken te bestaan?
fohadie schreef:RoosDeG schreef:Dat de gene die gister tegen mijn auto fietste en schade veroorzaakte, waarschijnlijk vrijuit gaat en wij de schade mogen betalen.![]()
Echt waar fietsers die op hun telefoon zitten en geen voorrang verlenen (stonden haaientanden op zijn kant) en in je auto rijden zijn te beschermd
Klopt, fietsers zijn beschermd. Te belachelijk voor woorden en vind dat er wel eens wat mag veranderen in de wet.
Chiave schreef:Aan het feit dat ik vanmiddag met knikkende knieën en 112 aan de lijn eerste hulp verleend heb bij een ernstig ongeval, samen met mijn vader en wat hulp en daar allemaal sensatiezoekers aan het fotograferen en filmen waren. Tot daaraan toe, maar zojuist kom ik mezelf tegen in een filmpje op YouTube terwijl ik bloed van de weg aan het spoelen ben. Snap echt niet wat de toegevoegde waarde is van zoiets filmen en waarom het in godsnaam nodig is zoiets te publiceren.
Nayomie schreef:Arts die mij vertelt “leer er maar mee leven” met dagelijks heftige pijn, ongemak, vermoeidheid en vaak ziek.
Caitlin_K schreef:Ik werd wakker van de kramp die in mijn kuit schoot, ik weet dan gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet als dat gebeurt. Waarschijnlijk door het uitrekken, maar uhm au.
Marcella schreef:Chiave schreef:Aan het feit dat ik vanmiddag met knikkende knieën en 112 aan de lijn eerste hulp verleend heb bij een ernstig ongeval, samen met mijn vader en wat hulp en daar allemaal sensatiezoekers aan het fotograferen en filmen waren. Tot daaraan toe, maar zojuist kom ik mezelf tegen in een filmpje op YouTube terwijl ik bloed van de weg aan het spoelen ben. Snap echt niet wat de toegevoegde waarde is van zoiets filmen en waarom het in godsnaam nodig is zoiets te publiceren.
![]()
Als je hulp nodig met verwerken schakel dit dan ook in.![]()
Nayomie schreef:Arts die mij vertelt “leer er maar mee leven” met dagelijks heftige pijn, ongemak, vermoeidheid en vaak ziek.
Zo bekend en dan ook nog er achteraan zeggen ja het zal uiteindelijk ook alleen maar erger worden.
wemkelover schreef:klopt niet meer. wij hebben soort gelijke situatie gehad. was een fietser met mobiel in hand die ook nog eens minderjarig was tegen mijn auto aangebotst. heeft wel lang geduurt maar wij hebben het wel gewonnen. met behulp van 112 schade.