Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pantykous schreef:Ik ben met Cruz ook teveel op de artsen afgegaan denk ik, ik had wel iets meer voorlichting willen hebben. Omdat ze dachten dat Cruz heel groot (lees DIK) was ben ik een week lang ingeleid met touwtjes en gedoetjes en hormonen. En toen hij uiteindelijk na een week nog niet wilde komen mocht ik alsnog wachtenof vliezen laten breken.
Een volgende keer wacht ik gewoon wat het kind doet, mits niet gevaarlijk uiteraard. Ik zou wel thuis willen bevalling maar ik heb de ziekenhuis bevalling niet als vervelend ervaren. Alleen de begeleiding voor borstvoeding etc daarna was niet zo best.
Wat ben je verwend Lau, leuk!
Keet schreef:Heb van de eerste ook veel geleerd waardoor ik bij de tweede meer voor mijzelf opkwam. Volgens mijn vk een verademing![]()
Had een duidelijk beval/kraam plan dat door alle profs gelezen en gevolgd is.
Was het niet mogelijk dan kreeg ik alle opties uitgelegd en kon ik kiezen. Of anders werd er duidelijk uitgelegd waarom en hoe zodat ik achter de beslissing kon staan.
Denk dat dat laatste bij heel veel bevallingen beter kan. Beter communiceren en alle opties u uitleggen zodat de moeder beter geïnformeerd is en erachter kan staan.
Niwla schreef:Gefeliciteerd Mayo! Je kreeg kriebels van meisjeskleding toch, zou het een voorteken zijn?
xMayo schreef:Klinkt heerlijk lieveli!
Mijn kriebels van laatst over babykleding is te verklaren. Onze kleine krijgt er een broertje of zusje bij
litilaura schreef:Wij hadden gewone katoen stretch rompers heb wolletjes pas ondekt toen iréne 3 maanden was in maat 68.
Maar bij een volgend kindje zou ik graag een lotusgeboorte wensen dus dat betekent de eerste week niet veel meer aan dan een wolzijde overslagromper omdat de navelstreng er anders niet door past
simongek schreef:Leuk lautje. Ik vind die bovenste echt![]()
Balou_k schreef:xMayo schreef:Klinkt heerlijk lieveli!
Mijn kriebels van laatst over babykleding is te verklaren. Onze kleine krijgt er een broertje of zusje bij
Gefeliciteerd!!!!!litilaura schreef:Wij hadden gewone katoen stretch rompers heb wolletjes pas ondekt toen iréne 3 maanden was in maat 68.
Maar bij een volgend kindje zou ik graag een lotusgeboorte wensen dus dat betekent de eerste week niet veel meer aan dan een wolzijde overslagromper omdat de navelstreng er anders niet door past
Waarom zou je dat willen?![]()
Heb er destijds van alles over gelezen, maar buiten niet praktisch lijkt het me ook met hygiëne en veiligheid een dingetje?simongek schreef:Leuk lautje. Ik vind die bovenste echt![]()
Omg Jaa! Die vind ik ook geweldig!
Meneer mocht zo mee naar de osteopaat.![]()
[ [url=m/0vgcF1.jpg]Afbeelding[/url] ]
dromertje2 schreef:Reusje0504 schreef:Nog even tussendoor snel een tip! Ik heb nog wat besteld bij miepsenmams.nl met 70% korting! O.a. CarlijnQ en small rags!
Hoe vallen die kwa maat? Ervaring met levering?