Of iemand stille aanbidder dingen gehad ?

Wat lief anne!
Niet verwacht dus, dat is nog veel leuker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:linoleum schreef:Oehh ja te snel over te serieuze dingen praten vind ik normaal echt een afknapper.
Fijn juist, weet je meteen of je dezelfde ideeën voor de toekomst hebt en of je uberhaupt nog tijd in de ander gaat steken. Maar misschien is dat ook wel leeftijd gerelateerd.
Ailill schreef:Citaat:Of koop een appeltaart
Dan zou ik eerder voor een watermeloen gaan
Rytir schreef:Nou nee, dat niet. Maar ik ben allergisch voor appelsAilill schreef:
Daar heb je betere ervaring mee...?![]()
![]()
Ik heb gisteren een amusant gesprekje gehad met een match, en zowaar vandaag weer iets gehoord. Geen valentijn plannen hier behalve een date met de hoefsmid, of eigenlijk heeft mijn paard dat. En ga uiteraard een mooi valentijns diner bereiden voor poes, vakkundig een blikje tonijn opentrekken!
Ailill schreef:Rytir schreef:Nou nee, dat niet. Maar ik ben allergisch voor appelsDaar heb je betere ervaring mee...?![]()
![]()
Ik heb gisteren een amusant gesprekje gehad met een match, en zowaar vandaag weer iets gehoord. Geen valentijn plannen hier behalve een date met de hoefsmid, of eigenlijk heeft mijn paard dat. En ga uiteraard een mooi valentijns diner bereiden voor poes, vakkundig een blikje tonijn opentrekken!
lovelyfiefy schreef:Heeft er iemand hier nog wat gepland voor vandaag?
Of iemand stille aanbidder dingen gehad ?![]()
Wat lief anne!
Niet verwacht dus, dat is nog veel leuker