Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:21

Heeft er iemand hier nog wat gepland voor vandaag?
Of iemand stille aanbidder dingen gehad ? :P

Wat lief anne!
Niet verwacht dus, dat is nog veel leuker :D

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:29

Linda_Fleur schreef:
Tallie1979 schreef:
Steek dat ding maar tussen de deur! :')

Of koop een appeltaart :')
Dan zou ik eerder voor een watermeloen gaan :j

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:54

Als het goed is heb ik vanavond een date. Heb mijn zenuwen nu al niet meer onder controle. :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:55

Oehh ja te snel over te serieuze dingen praten vind ik normaal echt een afknapper. Bijzonder genoeg heb ik met huidige date al gehad over kinderwens en hoe roestvast we zitten in onze eigen woonplaats, maar totaal niet benauwend. Eerder zou ik keihard weg zijn gerend.

Ik heb een kaartje verzonden voor Valentijn. Verder niks. Heel misschien ben ik wel bij hem vanavond. Maar dat is meer omdat het zo uitkomt dan omdat het Valentijn is. Ben totaal niet van de Valentijn normaal, maar vond een kaartje nog net gaan :')

Anne, wat lief! En nu inderdaad snel wat goeds bedenken om hem te geven!

Bonita, veel plezier alvast. Eerste date? En op Valentijnsdag? Extra druk op je schouders :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:55

Ik doe niet aan Valentijn, commerciele onzin :n

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:57

linoleum schreef:
Oehh ja te snel over te serieuze dingen praten vind ik normaal echt een afknapper.

Fijn juist, weet je meteen of je dezelfde ideeën voor de toekomst hebt en of je uberhaupt nog tijd in de ander gaat steken. Maar misschien is dat ook wel leeftijd gerelateerd.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:57

@linoleum

Yes eerste date en ook nog eens Valentijnsdag :') . We zijn nog een beetje inspiratieloos over wat we gaan doen, maar komt vast wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:03

Ik heb vriendlief een berichtje gestuurd met fijne Valentijnsdag en daar blijft het ook bij :’)

lovelyfiefy

haha vet leuk eerste date op valentijnsdag :P

linoleum

Goof schreef:
linoleum schreef:
Oehh ja te snel over te serieuze dingen praten vind ik normaal echt een afknapper.

Fijn juist, weet je meteen of je dezelfde ideeën voor de toekomst hebt en of je uberhaupt nog tijd in de ander gaat steken. Maar misschien is dat ook wel leeftijd gerelateerd.

Ja dat vind ik met huidige date dus ook. Maar merk ook dat ik er nu zelf ook veel serieuzer in sta dan hiervoor. Dat zal ook wel veel invloed hebben in dat ik er nu anders over denk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:04

En ligt aan de klik!

Ik had overigens vandaag 2 jaar geleden mijn allereerste tinder date ooit. Slecht idee was dat :’)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:05

Ik heb hem vanochtend onderstaand appje gestuurd met de tekst: HVD incl zoen (kon hij wel waarderen hahaha)
Afbeelding

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:06

Ailill schreef:
Citaat:
Of koop een appeltaart :')
Dan zou ik eerder voor een watermeloen gaan :j

Daar heb je betere ervaring mee...? := :D

Ik heb gisteren een amusant gesprekje gehad met een match, en zowaar vandaag weer iets gehoord. Geen valentijn plannen hier behalve een date met de hoefsmid, of eigenlijk heeft mijn paard dat. En ga uiteraard een mooi valentijns diner bereiden voor poes, vakkundig een blikje tonijn opentrekken!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:07

Deze is ook leuk voor wie een tinder-liefde heeft :D

Afbeelding

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:09

Rytir schreef:
Ailill schreef:

Ik heb gisteren een amusant gesprekje gehad met een match, en zowaar vandaag weer iets gehoord. Geen valentijn plannen hier behalve een date met de hoefsmid, of eigenlijk heeft mijn paard dat. En ga uiteraard een mooi valentijns diner bereiden voor poes, vakkundig een blikje tonijn opentrekken!
Nou nee, dat niet. Maar ik ben allergisch voor appels :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:13

Berdien, nee eerlijk zijn is juist goed en helemaal niet lomp! Ik ben zelf helaas meer van het type struisvogelpolitiek. Moeilijke dingen negeren en wachten tot het vanzelf over gaat, dus kan me ergens wel een beetje vinden in die mannen O:) Zegt niet dat het hardstikke fout is een ander zo te behandelen.
Ik heb mezelf in de laatste afwijzingen wel iets verbeterd, maar blijkbaar zeg ik niet altijd hard genoeg nee waardoor mannen dan toch blijven proberen, en dan ga ik wel in negeermodus :+

Anne, ahh wat ontzettend lief! <3 Je brengt me wel op een idee trouwens, mijn niet-vriend wenste me net ook fijne Valentijnsdag via app en hij komt einde van de middag hier weer even langs. Misschien moet ik toch even snel wat organiseren voordat hij wat voor me heeft en ik niet voor hem :=

Bonita, heel veel plezier! Gewoon niet te veel over nadenken en lekker op je laten afkomen. En een beetje zenuwen hebben is gewoon gezond hoor.

Mijn ex vond Valentijnsdag ook altijd commerciële onzin, en moest dat altijd een paar weken van te voren al zo hard mogelijk roepen. Ik vond prima dat hij dat vond, maar de rest van het jaar romantisch doen, ho maar :n Ik hou wel een beetje van dat kneuterige romantische :j .

Ailill schreef:
Rytir schreef:

Nou nee, dat niet. Maar ik ben allergisch voor appels :')

_O- _O- _O-

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:17

Robijntjah schreef:
En ligt aan de klik!

Ik had overigens vandaag 2 jaar geleden mijn allereerste tinder date ooit. Slecht idee was dat :’)

Oh nee wat dan? Kan ik mij daar alvast op voorbereiden :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:24

lovelyfiefy schreef:
Heeft er iemand hier nog wat gepland voor vandaag?
Of iemand stille aanbidder dingen gehad ? :P

Wat lief anne!
Niet verwacht dus, dat is nog veel leuker :D

Niks gepland, verwacht ook niks, want volgens mij hier geen stille aanbidder. En met scharrel heb ik nog nooit iets met Valentijnsdag gedaan, dus daar verwacht (en doe) ik ook niks.
Vind Valentijnsdag ook maar onzin, al zou ik t zeker leuk vinden om wat te krijgen hoor..

Linda, lastig met je huisgenoten. Maar wat de rest ook al zei, jouw huis. Succes met het gesprek met ze!

Oef jeetje Berdien, als het gaat om het plannen van een vervolgdate en dan meteen in paniek schieten over relatie, kinderen en samenwonen..daar zou ik ook wel kriegel van worden. Idd eerst maar eens kijken of hij leuk en aardig genoeg is om überhaupt te dénken aan een relatie. Mannen zijn soms echt ingewikkeld.

Anne, lief van je vriend! :D

Bon_ita, plezier met je date vanavond!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:26

Goof schreef:

[ [url=m/zOV8oe.png]Afbeelding[/url] ]

Dat is een leuke, ga ik sturen :D heb even een gebakje gehaald bij de luxe banketbakker hier, voor vanavond. Kan even zo snel niks beters bedenken en geen tijd, en ach, gaat om het idee toch :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:28

Goof schreef:

[ [url=m/zOV8oe.png]Afbeelding[/url] ]

deze is leuk, maar beetje vroeg voor mij :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:28

Overal Hartjes ballonnen en mensen die er dus ook echt vanuit gingen dat we al een setje waren :’)
Aaaakwaaard

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:30

Awkward :P

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:48

Hahaha ik kreeg een lief appje en nog tig erna maar goed die krijg ik elke dag. Werk op woensdag altijd lange dag (tot half elf) en hij is ook aan de slag dus nee hoor vandaag niks. Denk wel dat ik m zaterdag als verrassing mee uit eten neem......denk dat ie dat wel waardeert !

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 15:32

Valentijnsdag... meh. Maar we kregen net wel HEEL veel bonbons op kantoor geleverd vanuit hoofdkantoor, dat is dan wel weer tof :D :9

Over zaken als kinderen etc heb ik het ook al wel snel, vooral omdat ik ze níet wil en dat wordt een dingetje als iemand ze wél wil. Maar helemaal piekeren en peinzen of je wel of niet af wilt spreken..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 16:07

Ik ben qua "grootse" dingen ook gelijk heel duidelijk. Geen toestanden en gelijk weten waar je aan toe bent. Maar iemand die gaat lopen welles/nietessen ben ik ook snel klaar mee.