Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aguamenti

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 01:45

Mijn date eergisteren was weer leuk, date 3 staat gepland voor komende zondag :)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 09:22

Ahh wat leuk aquamenti.

Lekker genieten van de date periode.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 10:51

Aguamenti schreef:
Mijn date eergisteren was weer leuk, date 3 staat gepland voor komende zondag :)

Wat leuk zeg!! :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 11:06

Aguamenti schreef:

Heerlijk!
Ik zie hem volgende week weer, voor de tweede keer.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 12:45

Wat leuk allemaal!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 19:58

Hier vanavond een date. Erg getwijfeld, en ik ga er met gemengde gevoelens in, maar zusje heeft me bijna gedwongen haha

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:15

Phylos schreef:
Hier vanavond een date. Erg getwijfeld, en ik ga er met gemengde gevoelens in, maar zusje heeft me bijna gedwongen haha

Hopen dat het meevalt dan! Veel plezier! Waarom twijfel je?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:29

Phylos schreef:

Hopelijk valt het mee! En vanwaar de twijfel?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:31

Phylos schreef:

haha soms kan dat wel goed zijn,
ben benieuwd hoe het gaat ;)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:33

Janinevv schreef:
Phylos schreef:

Hij is voor mijn gevoel iets te enthousiast en dat alleen maar naar aanleiding van wat app contact. Ik ben daarin echt wat voorzichtiger en krijg dan al snel de kriebels van zoiets

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:33

Heel leuk gesprek op badoo, komt hij uit de buurt van Rotterdam. Niks mis mee, maar het is zo ver weg

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:58

Badoo is niks voor mij, het begon leuk.. maar nee. Ik denk dat ik het maar even vergeet.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 16:08

Janinevv schreef:
Phylos schreef:

Hij is voor mijn gevoel iets te enthousiast en dat alleen maar naar aanleiding van wat app contact. Ik ben daarin echt wat voorzichtiger en krijg dan al snel de kriebels van zoiets[/quote]

Hoe was het?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 02:18

Het was dubbel. Aan de ene kant was het gezellig en was ik op mijn gemak en soms wat verlegen gevoel als hij naar me keek. Maar er vielen ook stiltes en constant in het Engels praten maakt het ook niet makkelijk. Hij is student hier...
Zelf heb ik mijn leven al helemaal op de rit en toe aan volgende stappen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 07:43

Maar dat wist je toch dat hij student was, neem ik aan?

Ik date daarom ook geen studenten meer. Ik werk al een jaar fulltime en ben aan het kijken voor een koopwoning en ben dus ook al klaar om te 'settelen' zeg maar. Het is alleen lastig om iemand te vinden ik dezelfde fase want ik ben 23 en de meeste studeren tot hun 28ste heb ik het gevoel. :+

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 11:48

Dat klinkt lastig, maar zou je nog eens willen afspreken?

Ik heb ook niks met studenten, ik werk al vanaf mn 18e fulltime in een verantwoordelijke baan. Ik heb altijd het gevoel dat studenten wat minder verantwoordelijkheid hebben (Dat is mijn gevoel, hoeft uiteraard niet zo te zijn)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:30

Wiskey1 schreef:
Dat klinkt lastig, maar zou je nog eens willen afspreken?

Ik heb ook niks met studenten, ik werk al vanaf mn 18e fulltime in een verantwoordelijke baan. Ik heb altijd het gevoel dat studenten wat minder verantwoordelijkheid hebben (Dat is mijn gevoel, hoeft uiteraard niet zo te zijn)

Nee precies dit heb ik ook.

Maar als hij echt heel leuk is?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 12:30

Dat hoeft niet per se een probleem te zijn toch? Mijn vriend is een jaar ouder dan ik (24, ik ben 23) en student, ik werk sinds mijn 19e (duaal accountancy, dus doe via mijn werkgever wel mijn opleiding maar dat is dus heel anders) en heb een koopappartement. Hij is pas op z'n 21e gaan studeren, daarvoor gewerkt, en nu dus nog bezig met zijn master maar hij is meer volwassen en zelfstandig dan bijvoorbeeld mijn ex die gewoon werkte. Dat zegt imo niet zoveel meestal?

Is hier in de UK wel wat anders want meeste mensen hier studeren niet zo lang door :P

Zou je er in elk geval niet per definitie door laten tegen houden Phylos!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:00

Ik heb er nog geen ontmoet die heel gemotiveerd is. Ik heb alleen maar studenten ontmoet die vinden dat ze het zwaar hebben als ze alle 5 dagen een paar uurtjes naar school moeten. :+ Ik begin er niet meer aan. De meeste hebben toch een hele andere levensfase.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:09

Neverland schreef:
Ik heb er nog geen ontmoet die heel gemotiveerd is. Ik heb alleen maar studenten ontmoet die vinden dat ze het zwaar hebben als ze alle 5 dagen een paar uurtjes naar school moeten. :+ Ik begin er niet meer aan. De meeste hebben toch een hele andere levensfase.

Dit is inderdaad ook mijn ervaring ongeveer. Wil uiteraard niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. En als ie echt heel leuk is, misschien wel hoor, alleen heb er nog geen 1 ontmoet die zo leuk is

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:44

Nou hij is een heel serieuze en goede student. Hij heeft in zijn jongere jaren niet al die kansen en mogelijkheden gehad zoals wij. Maar door hard te werken en in Zimbabwe uit te blinken op school kan hij nu hier studeren.
Ik ben ook iemand die vrij snel oordeelt op dat soort punten, maar wil dat juist afleren en mensen een kans geven. Toch blijft die oude ik, dat stemmetje, vaak nog negatieve dingen zeggen.
Hij heeft me voor vanavond uitgenodigd (een christelijk event). Ik denk dat ik de uitnodiging accepteer.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 16:58

Gewoon doen, wat heb je te verliezen?? Een leuke avond wil nog niet zeggen dat je met hem moet trouwen (bij wijze van dan) :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 17:07

Yonker schreef:
Gewoon doen, wat heb je te verliezen?? Een leuke avond wil nog niet zeggen dat je met hem moet trouwen (bij wijze van dan) :)

Ja precies!
Welk event is het?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 19:07

Janinevv schreef:
Yonker schreef:

Ja precies!
Welk event is het?

Dat is waar.

Transformed

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 19:08

Phylos schreef:
Janinevv schreef:

Ja precies!
Welk event is het?

Dat is waar.

Transformed[/quote]

Oh zegt mij weinig. Ga je mee?