Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:43

Cleo_ schreef:
Hi,

Ik kom mij ook hier in dit topic melden.
Had Laura van de week een pb gestuurd over de meeting die jullie aan het organiseren zijn. Aangezien hij besloten is en je dus moet mee praten in het topic leek het me toch leuk me hier te melden.
Het lijkt mij leuk en inspirerend om een aantal van jullie te ontmoeten!

Ik probeer niet zozeer heel veel volgens te krijgen. Ik heb liever dat mensen mij volgen als ze ook daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in wat ik plaats. Ik volg mensen met dezelfde interesses, zelfde stijl fotografisch gezien, vt-wonen achtige insta's, mensen met een pagina voor hun Maine Coon. Ik vind eigenlijk teveel dingen leuk <<)
Ik ben begonnen om wat meer van mijn fotografiewerk te laten zien. Dus ik gebruik hem wel privé als zakelijk. En dat vind ik best lastig, om daar een juiste balans in te vinden.

Heb het topic al een aantal malen door gebladerd maar nog niet eerder "durven" reageren. Ik ben vanuit mijzelf een ietwat gesloten type. Vandaar de keuze om mij nu pas te melden.

Gaaf zeg! Ik heb je gevolgd! (Marlinde95) :D

Vandaag ook weer wezen fotograferen. Deze ga ik morgen uploaden:

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:57

Mooie foto!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:08

Over dat terugvolgen; ik volg alleen terug als ik het account leuk vind.. Maar sommige accounts vind ik wel leuk maar die zijn over actief.. 2/3 dingen per dag plaatsen, 5 van die dagverhalen met ellenlange filmpjes en verhalen. Dan haak ik ook af.
Laatst bijgewerkt door xApple op 30-10-17 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:11

xApple schreef:
Over dat terugvolgen; ik volg alleen terug als ik de account leuk vind.. Maar sommige accounts vind ik wel leuk maar die zijn over actief.. 2/3 dingen per dag plaatsen, 5 van die dagverhalen met ellenlange filmpjes en verhalen. Dan haak ik ook af.

Dit :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:20

xApple schreef:
Over dat terugvolgen; ik volg alleen terug als ik het account leuk vind.. Maar sommige accounts vind ik wel leuk maar die zijn over actief.. 2/3 dingen per dag plaatsen, 5 van die dagverhalen met ellenlange filmpjes en verhalen. Dan haak ik ook af.

Helemaal eens!!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 10:22

xApple schreef:

Niks meer aan toe te voegen

Sneeuwmaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:23

Dag Dames, instagram is voor mij nieuw, dus misschien is dit een beetje een domme vraag. Maar is het normaal dat iemand je gaat volgen, jij deze terug volgt en deze persoon dan jou na een dag of twee ontvolgt?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 10:24

Sneeuwmaan schreef:
Dag Dames, instagram is voor mij nieuw, dus misschien is dit een beetje een domme vraag. Maar is het normaal dat iemand je gaat volgen, jij deze terug volgt en deze persoon dan jou na een dag of twee ontvolgt?

Dat zijn bots, die volgen duizenden mensen en zodra je terug volgt ontvlogen ze je weer.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:25

Ik heb vooral de afgelopen week veel nieuwe volgers gehad die na een paar dagen weer weg waren maar dat zijn bij mij eigenlijk altijd van die reclame accounts. Maar dat vind ik totaal niet erg want dat zijn imo geen ‘echte’ volgers.

Lau

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 10:28

Ik ging het weekend in met 1223 volgers en zit na het werken op 1187. Stiekem huil ik nu even, maar het stelt mij gerust dat het ws bots waren of negatieve mensen die ik niet in mijn lijst hoef :')

Sneeuwmaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:43

Dus vrij normaal zoiets. Oké, weten we dat ook weer. Wel een beetje zuur haha

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:58

Zoooo ik heb de eerste 2 groepjes in mijn volglijst op insta :D Super leuk dat sommige van jullie al fanatiek gaan terug volgen <3

Ik plaats vooral veel over mijn paarden, Bullterrier, huiskat en baby cavia's <3
Maar soms komt het ook voor dat ik iets uit de ruitersportwereld er op zet.
Ik ben mij er meestal niet bewust van als ik 3 foto's op een dag er op zet. Vaak denk ik: oooooo dees is leuk om te delen!!!!! En dan staat het er zomaar op.
Sorry voor die spam dus ;)
Ik probeer iedereen wel dagelijks te blijven volgen en liken (als ik het leuk vind ;) ).
Maar soms zie ik niet alles, is dat herkenbaar?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:05

In 1 week 30 volgers erbij gekregen, snap er echt helemaal niks van :')
Ik ga vanmiddag jullie allemaal volgen!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:07

Selena schreef:
In 1 week 30 volgers erbij gekregen, snap er echt helemaal niks van :')
Ik ga vanmiddag jullie allemaal volgen!

Ik heb binnen een dag 17 volgers er bij, hihi, altijd leuk toch? :D Ik ben benieuwd hoeveel er blijft hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:08

Thanks to you heeft mijn foto ook echt een hoogtepunt bereikt met allemaal mensen die ik ken! :D (of jullie van bokt die ik niet allemaal privé ken natuurlijk :o )
Afbeelding

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:09

Ik vond dat echt een ontzettende mooie foto!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:23

Mijn account gaat ook beter nu, probeer en begin er beetje een kleurthema in te krijgen en wil elke middelste foto een filmpje zegmaar hahah. Maar vond t zonde om de rest dan te verwijderen :+
Nu 401 volgers! Degene die mij zijn gaan volgen: danku danku <3

Ergens vanavond mijn volgers lijstje opruimen, maar hoe zie ik of mensen mij ook volgen? :’)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:25

Goeiemorgen! ik ben weekendje bij mijn moeder geweest dus niet zo actief geweest

je merkt dat toch wel! ff snel een foto plaatsen wordt toch minder op gereageerd!

Heb ik nog wat mist de afgelopen dagen? O:)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:59

MarlindeRooz schreef:
Vandaag ook weer wezen fotograferen. Deze ga ik morgen uploaden:

[ Afbeelding ]

Mooie foto!

xApple schreef:

Heel irritant ja! Ik snap ook niet hoe mensen dit niet inzien hoe vervelend het is.
Vooral niet omdar je een soort album functir hebt waardoor je in 1x meerdere fotos plaatst.

Sneeuwmaan schreef:

Is helaas heel normaal :(
Als ik jou was zou ik sowieso niet iedereen standaard terug volgen. Vaak zie je aan het account dat het een spam account is.

Ben ik trouwens de enige die deze accounts rapporteert voor spam? Of doen jullie dat ook vaak?

Anoniem schreef:
Thanks to you heeft mijn foto ook echt een hoogtepunt bereikt met allemaal mensen die ik ken! :D (of jullie van bokt die ik niet allemaal privé ken natuurlijk :o )
[ [url=m/3VKxFt.png]Afbeelding[/url] ]

Aaah leuk!!!

Loes1996 schreef:
Ergens vanavond mijn volgers lijstje opruimen, maar hoe zie ik of mensen mij ook volgen? :’)

Je hebt daar speciale apps voor. Via instagram zelf heb je er niet echt een makkelijke optie voor. Maar als je naar je profiel gaat en op volgers drukt zie je wie jou allemaal volgt.
Ander trucje is om iemand te ontvolgen en dan zie je staan: volgen of terug volgen. Bij terug volgen volgen ze jou dus ook.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:01

Goed idee om je volgers lijstje op te ruimen, ga ik ook even doen vandaag. Ik gebruik daar zelf een followers app voor.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:06

Ik ga regelmatig langs mijn volgerslijstje. als ik ze niet leuk meer vind ontvolg ik. Eigenlijk maakt het me daarbij niet uit of ze mij volgen of niet.

Ik heb nu 65 mensen die mij niet terug volgen
en 69 mensen die ik niet terug volg

Ik wil heel graag mensen van hier volgen hoor! maar ben het overzicht een beetje kwijt van wie nou van bokt zijn en wie niet zegmaar! dat vind ik lastig te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:07

Ik volg meestal gewoon iedereen terug die mij volgt omdat nu de meeste van bokt zijn :') Als de dan in m'n timeline verschijnen en dat bevalt mij niet ontvolg ik weer :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:09

haha! Ja dat is inderdaad best een optie. a geloof ik niet dat iedereen bij mij van bokt is.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:09

xApple schreef:

Eens :).

Ik plaats nooit verhalen eerlijk gezegd.. weet niet wat er in moet

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:10

Ik vind verhalen wel leuk! Kan ik hamster dingen spammen. _O-
Maar plaats ook gewoon wat ik die dag doe etc.