Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:xxxmh schreef:Ik heb ook door dit topic de only broek gekocht. Heb alleen het idee dat mijn benen er iets te lang voor zijn dus heb nog een kleine twijfel.
Met foto, wat vinden jullie?
[ [url=m/xcdCXi.jpg]Afbeelding[/url] ]
xxxmh schreef:xxxmh schreef:Ik heb ook door dit topic de only broek gekocht. Heb alleen het idee dat mijn benen er iets te lang voor zijn dus heb nog een kleine twijfel.
Met foto, wat vinden jullie?
[ [url=m/xcdCXi.jpg]Afbeelding[/url] ]
BloemBloem schreef:xxxmh schreef:Met foto, wat vinden jullie?
[url=m/xcdCXi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind hem te kort, maar je kon de broek in lengtematen bestellen toch?
BloemBloem schreef:Boehoehoeee ik ben zo jaloers op jullie blote benen foto's, echt
altijd als ik me moet laten harsen is het bloed verziekend heet
Nog 2 dagen dan kan ik ook weer wat korts aan
BloemBloem schreef:IMJ wat lief van jou, maar ook ik moet soms flink zoeken hoor.
Nu moet ik wel zeggen dat ik sinds april flink op mijn eten let en 10kg ben
afgevallen, inmiddels zit alles gewoon veel fijner en mooierIk ben ongeveer 1.69.
Frummels, ooo heerlijk! Wij hebben dat gelukkig niet op kantoor, al vind ik
flipflops echt not done...... en dat doen sommige hier gewoon
Citaat:Hoort toch dat het een Ankle Shape is. Dus een broek tot op de enkels, of heb ik dat verkeerd? Als je er een hakje onder doet vind ik het altijd het mooist. Ik vind je benen er niet te lang voor hoor! Volgens mij horen ze zo te vallen!
Fair schreef:Leuk jurkje viva la vida! Ook mooi gecombineerd met de witte sneakers
Vandaag 1 van mijn nieuwe jurkjes aan! Het model bovenaan is 'halter'. Ik dacht dat zoiets mij niet zou staan ivm cupmaat, maar ik ben er best blij mee!
[ [url=m/KMReKe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NyciJs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WilkLE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurkje: vero moda
Schoenen: Toms
Horloge: Daniel wellington
Oorbellen: anna& nina