Hyppolyte: leuk hoor die losse eindjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Dus jij mag wel anderen zien Resistance? Doet hij dat dan ook? Blijft een vreemde constructie. Ik hoop voor je dat je uiteindelijk toch niet enorm gekwetst wordt.
Mijn date komt morgenavond terug van wintersport, en wie heeft er tot volgende week maandag eigenlijk geen tijd om af te spreken?![]()
Of ik moet vriendinnen gaan afzeggen. Maar ja, bro's before ho's... dat is wel onze girlcode
![]()
hyppolyte schreef:1. Hoeveel waterdruppels heb jij al geteld vandaag?
2. Ik dacht dat er alleen maar spetters uit de kraan kwamen maar toen kreeg ik een match met jou
3.
...
hyppolyte schreef:Ach, je hoeft je vriendinnen toch niet helemaal te laten zakken? combineren die handel, of schuif een afspraak vooruit, hoe graag wil je hem zien?
hyppolyte schreef:1. Hoeveel waterdruppels heb jij al geteld vandaag?
2. Ik dacht dat er alleen maar spetters uit de kraan kwamen maar toen kreeg ik een match met jou
3. Hier is het 20 graden.. hoe heet ben jij?
...
Citaat:1. Hoeveel waterdruppels heb jij al geteld vandaag?
...
musiqolog schreef:Citaat:1. Hoeveel waterdruppels heb jij al geteld vandaag?
...
Moet het een openingszin zijn die echt ooit uitgesproken/uitgeschreven is? Zo niet, dan verzin ik ze terwijl u wacht.
"Hoi, ik zoek een hobby voor de saaie zondagmiddag. Jij lijkt me wel leuk om te doen."
musiqolog schreef:Tja, ik eigenlijk ook. Die boven mij ging al behoorlijk de foute kant op...
Ik kan natuurlijk wel 100 suffe vragen bedenken (van "Wanneer heb jij voor het laatst je bed verschoond?" tot "In welk postcodegebied woon jij?"), maar die openingszinnen zijn natuurlijk leuker. Mits we natuurlijk het thema van de saaie (regenachtige) zondagmiddag aanhouden.
Goof schreef:musiqolog schreef:Tja, ik eigenlijk ook. Die boven mij ging al behoorlijk de foute kant op...
Ik kan natuurlijk wel 100 suffe vragen bedenken (van "Wanneer heb jij voor het laatst je bed verschoond?" tot "In welk postcodegebied woon jij?"), maar die openingszinnen zijn natuurlijk leuker. Mits we natuurlijk het thema van de saaie (regenachtige) zondagmiddag aanhouden.
Ik mag hopen dat je die niet ooit in een gesprek gebruikt hebt??