Het andere topic zag ik van de week pas (dit topic gaat al te hard voor me, dus had ik gemist), maar dat is meer een HK over wat iedereen elke dag van de week gaat doen heb ik het idee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:Wat is trouwens de bedoeling met de twee topics? Is deze eigenlijk alleen maar voor de aanmeldingen ed. of dus ook straks voor de voorpret, de hints, enz.
Het andere topic zag ik van de week pas (dit topic gaat al te hard voor me, dus had ik gemist), maar dat is meer een HK over wat iedereen elke dag van de week gaat doen heb ik het idee?Niet perse SSS gerelateerd?
Donna89 schreef:Pff weekendje geen bokt en in beide topics hoop bij te lezen
Ik maak nog even een correctie op een eerder uitspraak
Mijn kleine mannetje groeit als kool en net voor 120 euro allemaal kleren 86 gekocht(primark).. gok dat ik volgende maand weer kan voor maat 92
Niet te doen
Ohhja en ik moet USB sticks gaan verzamelen. in 15 maanden tijd 1200 foto's gemaakt van die kleine en mijn telefoon is vol
Net als de 500 foto's van de hond en alle paarden foto's van de afgelopen paar jaar. Toch zonde om niet te bewaren
Donna89 schreef:Pff weekendje geen bokt en in beide topics hoop bij te lezen
Ik maak nog even een correctie op een eerder uitspraak
Mijn kleine mannetje groeit als kool en net voor 120 euro allemaal kleren 86 gekocht(primark).. gok dat ik volgende maand weer kan voor maat 92
Niet te doen
Ohhja en ik moet USB sticks gaan verzamelen. in 15 maanden tijd 1200 foto's gemaakt van die kleine en mijn telefoon is vol
Net als de 500 foto's van de hond en alle paarden foto's van de afgelopen paar jaar. Toch zonde om niet te bewaren
anniekasaur schreef:Ik zal nog even tips geven, valt volgens mij niet veel over mij te vinden en doe mijn best om bij te lezen
Ik ben geen fan van nagellakjes, douchegel/etc, en de bordjes met teksten inderdaad!
Verder hier een hond, 4 hamsters en 3 muizen, 1 haflinger en een shet, maar volgens mij had ik dat al wél gezegd haha