Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 15:06

Livito schreef:
Aaargh, ik zou vorige week een paard kopen via marktplaats, keuring afgesproken foto's die al gemaakt waren doorgestuurd naar mijn eigen dierenarts, op de ochtend van de keuring belde die me dat hij gigantisch afgekeurd was, en blijvend kreupel zou raken. Direct contact met de mensen gezocht die natuurlijk niet bereikbaar waren. Uiteindelijk hebben ze me enkel een appje gestuurd en heb er niks van weer gehoord, en nu zie ik hem gewoon weer goedgekeurd op marktplaats staan voor bijna €1000 meer dan wat ik ervoor zou geven.

er zitten echt vreemde vogels op die een paard willen verkopen maar er geen tijd voor willen vrijmaken. Wou het toch even ook hier melden. Link kan via pb.

Zeker raar zeg! Arm beest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:25

net nog een mailtje gehad van de koper: ze zijn prima thuis geraakt, heel erg blij met hun aankoop en heel tevreden van de service.
Maakt mijn dag weer goed :D

Cardy

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:27

Ik ben voor het eerst een 'slechte' verkoper. Thiedeman teugel verkocht waarvan ik dacht dat het een Full was, na aankomst bij koper bleek het een cob te zijn := . Schaamde mij dood!

Gelukkig erg begripvolle koper en thiedeman is onderweg terug, na ontvangst krijgt ze weer netjes haar geld terug :) .

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:36

Hier echt een goede een keer.

Oornetje heeft die 2 weken vast gehouden voor omdat ik vandaag toevallig in zijn buurt was.
Super aardig
Afbeelding

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 08:44

Varekaj, wat fijn dat hij eindelijk verkocht is en dat je blije kopers hebt :)

Ik heb nu een nieuwe koper voor mijn buikkastje, heb 4 weken gewacht tot die andere het kwam afhalen en mijn geduld is nu op. Nieuwe koper zit boven het bedrag wat die andere bood dus heb gezegd prima, wanneer heb je tijd? Nu hopen dat deze vlotter reageert dan die ander :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 09:26

Heb een vestje te koop voor €9, krijg ik een berichtje: '€8??'
Kom op zeg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 09:33

Waarom niet? Wat is er mis mee?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 09:47

Waarom kan je niet op die bedragen lager bieden? Ik heb ook weleens op een jasje van 7,50 vijf euro geboden. Als ze er niet mee akkoord ging of een middenweg wilde, ook goed. Nu had ik geluk en scheelde het mij 2,50.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:12

€1 afdingen vind ik een beetje gek.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:26

Hier ook geboden op iets. Wil eigenlijk niet meer dan 10 euro incl. verzendkosten uitgeven, Verkoper had een vraagprijs incl. verzendkosten van 11 euro. Ik vind afdingen op € 1 niet gek hoor, het niet willen zakken voor € 1 vind ik eerder gek. Als ik iets verkoop doe ik niet moeilijk over € 1 hoor.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:28

Hier iets wat ik verkocht..

Vraagprijs was €45 incl verzenden.
Ze wilde echter €40,- excl verzenden bieden...

Dacht bij me eigen, komt toch ongeveer op het zelfde uit ? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 13:49

€40 excl. komt met €6,75 verzendkosten zelfs duurder uit :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 13:53

Nou na vandaag weer de pakketbezorger door te zien rijden ben ik boos geworden.
Stuurde haar vrijdag een berichtje met hoe het zat, en ze zei dat het toen al op de post zat. Ik om t&t gevraagd en zou ze 'zo sturen'
Vandaag dus weer niks en op een boze toon gevraagd waar hij nou bleef en dat het niet zo lang kon duren als hij vrijdag al op de post was zoals zij beweerde :=

Nou kreeg ik dus een 'gekopieerde' tekst met dat hij de 24e al was aangemeld blabla. Ik vroeg nogmaals naar de t&t en toen kreeg ik hem eindelijk.

Staat dus: zending vandaag aangemeld maar nog niet ontvangen door post nl.
_-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:23

xZiva, lekker dan, is dat dan zo een moeite om het even door te sturen of even te melden dat je hem pas over x aantal dagen op de post kan doen denk ik dan?

Hier gaat ook alles waardeloos via marktplaats, heb verschillende dingen erop staan maar kreeg alleen maar onzin biedingen.
Nu eindelijk op 2 items (verschillende mensen) een prijs kunnen overeenkomen, nu maar hopen dat ze het ook echt komen ophalen, begint aardig in de weg te staan namelijk (interieur spullen, inmiddels nieuw interieur al aangeschaft).
1 van die mensen had ik een tegenbod gedaan afgelopen woensdag en nu net pas reactie dat hij akkoord is, had eigenlijk al verwacht dat hij niet meer zou reageren dus ben benieuwd of hij het werkelijk op komt halen.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:44

Hier een goede ervaring met marktplaats!

Had gister avond iemand bericht die spellen te koop had die mij wel leuk leken. Snel contact, ik gelijk geld overgemaakt en het is vandaag op de bus gegaan, super! :j

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:12

Ja dacht ik dus ook.. ben echt niet de moeilijkste, maar liegen kan ik niet tegen := en dan te bedenken dat ze een eigen ruitersportzaak heeft :o

Fijn dat het ook zo kan JenW! :))

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:03

Hopelijk heb je je spullen snel xZiva_

Ik heb eindelijk kastje verkocht, wordt vanmiddag afgehaald :)

De rest van de spullen loopt ook geen storm. Mag zelfs gratis weg (tenzij ik het moet verzenden dan verzendkosten) ik wil er vanaf :')
Anders gaat het als de kliko in....

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:46

Nog een leuke ervaring erbij: ik had een tijdje geleden een paar boeken uit de Discworld serie opgehaald bij iemand. Even mee gepraat, en hij vroeg welke boeken ik nog moest. Hij had er namelijk nog een paar, maar die was hij zelf nog aan het lezen. Bleek dat hij eentje had die ik nog wel wilde hebben, dus zou hij een mailtje sturen als hij hem uit had.

En nu krijg ik gisteren een mailtje binnen: hij heeft het boek uit en ik mag m komen ophalen, samen met nog twee andere Pratchett boeken die ik nog niet heb. En nog voor een lagere prijs dan ik zelf in gedachten had ook :D Eindelijk mn Discworld serie helemaal compleet, blijer kun je mij niet krijgen *\o/*

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 12:12

Nou ein-de-lijk zijn ze er, verkeerde maat en model opgestuurd -O-

Ik word hier toch... van _-:( |o

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:25

Ik hou al 3 weken 2 buddha to buddha armbanden vast maar afspreken is blijkbaar een probleem al 2 x heeft de koper afgezegd :( zucht

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:37

Zou deadline geven tot wanneer je ze vast houdt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 15:39

Precies! En als iemand ze echt graag wil hebben en ze echt niet op kan komen halen, kan die ze ook laten verzenden :P

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 07:46

Stamper schreef:
Hier iets wat ik verkocht..

Vraagprijs was €45 incl verzenden.
Ze wilde echter €40,- excl verzenden bieden...

Dacht bij me eigen, komt toch ongeveer op het zelfde uit ? :')

Misschien wil de persoon het wel ophalen en zijn de verzendkosten niet nodig

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 10:49

vanvavond kom ze ze passen en hopelijk ook kopen... anders idd verzenden ik ben dat vasthouden zat.. heb meerdere geinteresseerde.
Als vanvond niet lukt ga ik verder kijken.
Graag of niet idd ;)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 14:44

Ik heb ook weer wat..

Ik had petrie glasgows te koop staan, uiteindelijk voor 90 euro verkocht. Minder dan ik wilde want ze zijn zgan.

Ik heb ze verzonden, krijg ik een berichtje dat de kuitmaat niet zou kloppen, ze had ook andere petries met dezelfde kuitmaat en die vielen veel ruimer? De kuitmaat staat gewoon in de laars, en het is ook echt die maat.

Ook is de linker rits kapot gegaan gelijk, terwijl ik ze nog een paar x open en dicht heb gedaan voordat ik ze verzond en toen deden ze het allebei prima. Wel iets stroef maargoed, het blijven ritsen.

En nu krijg ik het verwijt, omdat ik zelf laarzen met een grotere kuitmaat zoek, ik zogenaamd de ritsen zelf geforceerd zou hebben om de laarzen alsnog te passen.

Ik heb ze al 2 jaar niet meer aan gehad omdat ze dus niet meer passen...

Wat moet ik hiermee?