Hey yv jij hebt ook meer dan dat ik daar had gezien toch de sweet mamselle gepakt? ik had nog met dat kleintje van de cactus blossom gestaan maar toch maar terug gelegd.. is voor de volgende keer
En alles veilig binnen gesmokkeld zonder te zijn gesnapt hihi. Had alleen de colorfull mee naar binnen genomen
Echt leuk om al jullie aankopen ook bij elkaar te zien!
Lekker geshopt allemaal!! Leuk dat we elkaar hebben gezien!
Naar schoonouders gereden Yv en daar ff wat gedronken, onze hond hebben we toch thuis gelaten ivm het slechte weer.
Pirouette66
Geplaatst: 28-03-16 17:56
Goed geslaagd Ziet er allemaal heerlijk uit!!
Ik had vanmiddag Dark Vanilla Bean van GC voor het eerst aan; Ik rook niks en gesmolten zag het er smurrie-achtig uit. De wax is caramelkleur, maar er dreef allemaal bruine smurrie in. Toen ik mijn brander schoongemaakt had (met wattenbollen) was er ook kleur in mijn schoteltje getrokken. Heb het er met Cif en een sponsje wel uitgekregen, maar dat heb ik nog nooit gehad. Was mijn Scentsy brander, dus te heet kan ook niet. Slechte batch of zo?? Droog ruikt ie lekker
Lisitano
Geplaatst: 28-03-16 18:22
Mijn buit vandaag
Zo leuk om tussen de kaarsengekken te shoppen Annemarie zag er heel gelukkig uit! Haha werd goed geshopt door iedereen.