Heb zowel in breda als Rotterdam 50 cent betaald voor het toilet. Breda was brandschoon, Rotterdam verre van dat....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Bussen 77/78 staan echt altijd op dezelfde halte hoor, ben die nog nooit kwijt geweest op Amersfoort![]()
Borden zijn soms niet echt up to date helaas qua tijden.
Emmaa_ schreef:lor1_1984 schreef:Je vergeet de Valleilijn en andere 'lokalere' lijnen nog en de internationale treinen die van en naar NL rijden en meestal tot Utrecht oid.
In Utrecht komt buiten de Internationale treinen van de NS geen lokale treinArriva heeft nog wat treinen, Connexxion heeft de Valleilijn en in het noorden rijdt ook nog het e.e.a volgens mij, maar niks komt verder dan Amersfoort.
MarlindeRooz schreef:Marjoow schreef:Bussen 77/78 staan echt altijd op dezelfde halte hoor, ben die nog nooit kwijt geweest op Amersfoort![]()
De plek is wel hetzelfde, maar de vertrektijden staan niet op het bord. Op geen enkel bord btw. Vet onhandig als je telefoon leeg is of wanneer je geen internet hebt.
Marjoow schreef:Emmaa_ schreef:In Utrecht komt buiten de Internationale treinen van de NS geen lokale treinArriva heeft nog wat treinen, Connexxion heeft de Valleilijn en in het noorden rijdt ook nog het e.e.a volgens mij, maar niks komt verder dan Amersfoort.
Zelfs in Amersfoort komt alleen maar Connexxion.
SimoneeM schreef:Marjoow schreef:Bussen 77/78 staan echt altijd op dezelfde halte hoor, ben die nog nooit kwijt geweest op Amersfoort![]()
Dat wel inderdaad! Meer "kwijt" op het bord idd. Ik ben dan toch altijd ineens bang dat er een bus is uitgevallen