Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 13:08

:') mijn rat heeft gedekt bij de fokker en dus nu kindjes en in het rattenwereldje noem ik dat nu ook mijn "kleinkinderen":P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 13:21

vuurneon schreef:
Ladybird schreef:
Confessionele: ik kan echt agressief worden als mensen zichzelf papa of mama noemen tegenover een dier.. Dat vind ik echt zo belachelijk dom :')

Ik kan het dan niet laten om te zeggen; was vast een k*t bevalling! Had je vast wat uit te leggen aan je man :')

Mijn broer heeft het over zijn zoontjes :r Hij doet het niet meer bij ons, hij kreeg hele flauwe opmerkingen hahahaha (en voordat mensen denken; ahhhhh pesten binnen een gezin! Nee, mijn broer jaagt zelf met alle liefde ook mensen op de kast dus binnen ons gezin is het echt gewoon oke en lachen wij erom)

Prima dat je het lekker in je eigen huis zegt als niemand er verder hij is haha, maar zo in het openbaar vind ik het zo onnozel klinken :')

Hahaha, die van jou ondermijn ik altijd gelijk zelf al door te zeggen;

Mijn 2 meiden (paarden) zijn mijn kinderen, heb ze goddank alleen niet zelf hoeven te baren...

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 13:36

Ik noem mijn bijrijdpaard altijd mijn vriendje, eerste keer dat ik tegen mijn vriendinnen zei dat ik 'vanmiddag weer lekker naar mijn vriendje ga' keken ze me zó raar aan _O-

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 13:37

dogs_horses schreef:
Ik noem mijn bijrijdpaard altijd mijn vriendje, eerste keer dat ik tegen mijn vriendinnen zei dat ik 'vanmiddag weer lekker naar mijn vriendje ga' keken ze me zó raar aan _O-

Gelukkig zei je niet "vanmiddag weer lekker rijden op mijn vriendje" :')

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 13:39

Nicolien schreef:
dogs_horses schreef:

Dat heb ik ook meerdere keren gedaan hoor! Heerlijk die hoofden die ze dan trekken!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 14:14

Nicolien schreef:
dogs_horses schreef:

Dubbel check :') Ik moet wel altijd hard lachen om de opmerkingen die erop volgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 14:23

Mijn huisdieren zijn wel mijn koters , dus als ik praat met ze praat ik over mezelf al mama :') . Oh Lola heb je zin in snoepjes? Zal mama eens kijken? :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 14:39

Confession:
Bij mij op stal zijn maar twee wc's een voor de heren en een voor de dames. Die voor de heren gbruik ik voor boodschap nr 2 net zoals mijn baas kwam ik van de week achter(ook dame) :=

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:33

Ladybird schreef:
Confessionele: ik kan echt agressief worden als mensen zichzelf papa of mama noemen tegenover een dier.. Dat vind ik echt zo belachelijk dom :')

Helemaal eens! Ik heb al opstaande nekharen bij de posts hiervoor. Het is echt afschuwelijk :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:37

Ik heb net een hele zak chocotoff op

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:47

Hahaha Ladybird ik ben het helemaal met je eens, ik erger me daar ook groen en geel aan. Ik ben voor onze hond haar vrouwtje en mijn vriend is haar baasje haha. Mijn vriend zegt expres wel eens tegen de hond als ik erbij zit: ooh ja Bailey is mijn kindje heh (in zo'n stemmetje waarmee je tegen baby's praat) en dan wordt ik oprecht boos whahaha.

Hmmmmm chocotoff..... Hoe krijg je een hele zak op? Ik kreeg altijd na een aantal van die toffees te zere kaken om er nog een te nemen hahaha.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:49

Chocotoff <3

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:54

Hahah als we eet confesions doen..

Ik heb deze week pas 2 groente gegeten..
Verder 2 dagen buritos en frituur..
En vanavond eet ik weer hamburgers voor ik mn nacht dienst in ga
Laatst bijgewerkt door japielover op 19-09-15 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:56

Captain schreef:
Ik kan niet tegen mensen die overal een fobie voor hebben. Doe gewoon normaal en stel je niet zo aan denk ik dan.. :o [MWS] Welke fobieën en/of angsten hebben jullie?

Aan een fobie kun je niets doen, tegen iemand met schizofrenie zeg je toch ook niet , doe eens normaal?
Vind dit een heel rare opmerking, hoewel ik denk dat 90 % van die "fobïen " in dat topic gewone angsten zijn, mensen weten vaak niet hoe ernstig een fobie is, en denken dat elke angst een fobie is...

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:01

Ik zeg tegen het paard dat ik rij wel vriendje, maar das anders :')

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:15

dogs_horses schreef:

Ik zeg voor de grap weleens dat ik 2 vriendjes heb. :Y) M'n vriend en m'n pony dus. Maar dan krijg je ook leuke reacties.

Verder vind ik het mama en papa noemen ook verschrikkelijk. Mijn buurvrouw heeft het altijd over 'haar meiden' of 'haar keutels'. De honden dus... :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:34

Als mijn ouders het over mijn kat hebben, zeggen ze 'je kind' :') Het is een gewoonte, ik noem hem niet mijn zoon ofzo.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:39

Ik kijk juist vaak expres even op een pagina op Linkedin van mensen die ik stom vind. Echt 1 seconde, het interesseert me verder niet wat er op staat, maar gewoon dat zij daar bericht van krijgen en dan denken van: huh, waarom zit die mij te bekijken? Ik weet dat die mensen daar zenuwachtig of bang van worden... Ook van mensen waar ik zakelijk mee werk.
Laatst bijgewerkt door Bloodymary op 19-09-15 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:47

JolisaJ schreef:
dogs_horses schreef:

Ik zeg voor de grap weleens dat ik 2 vriendjes heb. :Y) M'n vriend en m'n pony dus. Maar dan krijg je ook leuke reacties.

Verder vind ik het mama en papa noemen ook verschrikkelijk. Mijn buurvrouw heeft het altijd over 'haar meiden' of 'haar keutels'. De honden dus... :+

Hahaha! Dat deed ik precies hetzelfde! Maar ik had er gewoon 3 *D
Mijn bijrijdpaard, poes en vriend toen, nu alleen nog mijn diertjes over..

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:52

Metaxa schreef:
Captain schreef:
Ik kan niet tegen mensen die overal een fobie voor hebben. Doe gewoon normaal en stel je niet zo aan denk ik dan.. :o [MWS] Welke fobieën en/of angsten hebben jullie?

Aan een fobie kun je niets doen, tegen iemand met schizofrenie zeg je toch ook niet , doe eens normaal?
Vind dit een heel rare opmerking, hoewel ik denk dat 90 % van die "fobïen " in dat topic gewone angsten zijn, mensen weten vaak niet hoe ernstig een fobie is, en denken dat elke angst een fobie is...

Hij zegt ook niet dat die mensen er iets aan kunnen doen, maar alleen dat hij er niet tegen kan. Dat kan toch? Ik word ook niet goed van mensen die altijd allerlei ziektes, kwaaltjes en pijntjes hebben en daarover klagen. Terwijl ze wel echt ziek zijn, daar kunnen ze ook niks aan doen, dat is al erg genoeg. Maar dan kan ik dat toch nog wel zo voelen?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:53

Hij? :') En bedankt.

Maar inderdaad, het is mijn confession dat ik daar niet tegen kan. Maakt mij verder niet uit wat je daar van vind.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:55

Toen ik net op Bokt zat dacht ik dat banketstaaf echt een scheldwoord of vloekwoord was dat door jongeren gebruikt werd.....

Ik kwam dat zoveel tegen en had niet in de gaten dat dat automatisch veranderd werd. Tot ik zelf een keer ging vloeken.
Laatst bijgewerkt door Bloodymary op 19-09-15 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:55

Captain schreef:
Hij? :') En bedankt.

Maar inderdaad, het is mijn confession dat ik daar niet tegen kan. Maakt mij verder niet uit wat je daar van vind.

Ooops, zij natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:56

Net als mensen die met alle kwaaltjes direct naar de dokter gaan , ziek gewoon uit :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:57

Rebecca schreef:
Net als mensen die met alle kwaaltjes direct naar de dokter gaan , ziek gewoon uit :+

Inderdaad, ik heb een huisartsenpraktijk als klant en die zeggen dat mensen gemiddeld 4 keer per jaar bij de huisarts komen (dus ook een aantal nog veel meer). Ik haal 1 keer in de 4 jaar nog niet eens.
Gelukkig maar natuurlijk.