mijn rat heeft gedekt bij de fokker en dus nu kindjes en in het rattenwereldje noem ik dat nu ook mijn "kleinkinderen":P Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mijn rat heeft gedekt bij de fokker en dus nu kindjes en in het rattenwereldje noem ik dat nu ook mijn "kleinkinderen":P vuurneon schreef:Ladybird schreef:Confessionele: ik kan echt agressief worden als mensen zichzelf papa of mama noemen tegenover een dier.. Dat vind ik echt zo belachelijk dom
Ik kan het dan niet laten om te zeggen; was vast een k*t bevalling! Had je vast wat uit te leggen aan je man
Mijn broer heeft het over zijn zoontjesHij doet het niet meer bij ons, hij kreeg hele flauwe opmerkingen hahahaha (en voordat mensen denken; ahhhhh pesten binnen een gezin! Nee, mijn broer jaagt zelf met alle liefde ook mensen op de kast dus binnen ons gezin is het echt gewoon oke en lachen wij erom)
Prima dat je het lekker in je eigen huis zegt als niemand er verder hij is haha, maar zo in het openbaar vind ik het zo onnozel klinken
Nicolien schreef:dogs_horses schreef:Ik noem mijn bijrijdpaard altijd mijn vriendje, eerste keer dat ik tegen mijn vriendinnen zei dat ik 'vanmiddag weer lekker naar mijn vriendje ga' keken ze me zó raar aan
Gelukkig zei je niet "vanmiddag weer lekker rijden op mijn vriendje"
Nicolien schreef:dogs_horses schreef:Ik noem mijn bijrijdpaard altijd mijn vriendje, eerste keer dat ik tegen mijn vriendinnen zei dat ik 'vanmiddag weer lekker naar mijn vriendje ga' keken ze me zó raar aan
Gelukkig zei je niet "vanmiddag weer lekker rijden op mijn vriendje"
Ik moet wel altijd hard lachen om de opmerkingen die erop volgen!
. Oh Lola heb je zin in snoepjes? Zal mama eens kijken?
Captain schreef:Ik kan niet tegen mensen die overal een fobie voor hebben. Doe gewoon normaal en stel je niet zo aan denk ik dan..[MWS] Welke fobieën en/of angsten hebben jullie?
dogs_horses schreef:Ik noem mijn bijrijdpaard altijd mijn vriendje, eerste keer dat ik tegen mijn vriendinnen zei dat ik 'vanmiddag weer lekker naar mijn vriendje ga' keken ze me zó raar aan
M'n vriend en m'n pony dus. Maar dan krijg je ook leuke reacties.
Het is een gewoonte, ik noem hem niet mijn zoon ofzo. JolisaJ schreef:dogs_horses schreef:Ik noem mijn bijrijdpaard altijd mijn vriendje, eerste keer dat ik tegen mijn vriendinnen zei dat ik 'vanmiddag weer lekker naar mijn vriendje ga' keken ze me zó raar aan
Ik zeg voor de grap weleens dat ik 2 vriendjes heb.M'n vriend en m'n pony dus. Maar dan krijg je ook leuke reacties.
Verder vind ik het mama en papa noemen ook verschrikkelijk. Mijn buurvrouw heeft het altijd over 'haar meiden' of 'haar keutels'. De honden dus...
Metaxa schreef:Captain schreef:Ik kan niet tegen mensen die overal een fobie voor hebben. Doe gewoon normaal en stel je niet zo aan denk ik dan..[MWS] Welke fobieën en/of angsten hebben jullie?
Aan een fobie kun je niets doen, tegen iemand met schizofrenie zeg je toch ook niet , doe eens normaal?
Vind dit een heel rare opmerking, hoewel ik denk dat 90 % van die "fobïen " in dat topic gewone angsten zijn, mensen weten vaak niet hoe ernstig een fobie is, en denken dat elke angst een fobie is...
En bedankt. Rebecca schreef:Net als mensen die met alle kwaaltjes direct naar de dokter gaan , ziek gewoon uit