Ik houd er altijd rekening mee dat het lang duurt, vind het altijd zo leuk om met maandfactuur te kunnen bestellen. ik bestel wat mij leuk lijkt en dan zie ik het thuis wel. Vind de winkel van H&M een stuk minder leuk..
xRoosss
Geplaatst: 02-05-15 19:31
Volgensmij hebben ze bij H&M inderdaad vrij heb gisteren twee bestellingen geplaatst en het staat nog steeds bij huidige bestellingen. Normaal staat het binnen enkele uren tot een dag wel bij bestelgeschiedenis.
Maargoed, nog wat spijkerbroeken mee besteld. Vond m'n huidige een beetje saai worden. Ga ze uiteraard niet allemaal houden
Dit zijn zogenaamde shaping skinnys. Met kortingscode tientje goedkope. Ben wel heel benieuwd
En normale skinnys.
Simoonzel
Geplaatst: 02-05-15 19:32
Haha ja ik vind het alleen zo raar, als er een lange tijd zit tussen het verwerken en de verzending snap ik het nog, maar het is al verzonden dus dan zou dit toch aan PostNL moeten liggen en niet aan H&M? Ik begin echt te denken dat ze mijn pakket gewoon zijn kwijtgeraakt. Is ook niet de eerste keer.
H&M heeft ook op de website staan dat het na het verzenden zeker nog 3-5 werkdagen duurt voordat het aan kan komen.
Kelly
Geplaatst: 02-05-15 19:40
Ook voor het eerst maar eens een outfit foto van mij, bleek moeilijker te zijn dan gedacht. Uiteindelijk maar met de selfiestick (lekker uit verhouding ook, mijn benen lijken behoorlijk krom ) Shirt net nog even wat netter in de rok gestopt en er moeten nog hakken bij natuurlijk
Ja, h&m heeft het dan wel overgedragen maar voordat het bij PostNL aankomt.. als het bij postNL is aangekomen, heb je het ook echt met 1 of 2 werkdagen.
Valanee
Geplaatst: 02-05-15 20:02
Leuke outfit Kelly! Vooral je shirtje vind ik super leuk!
xRoosss, ik ben heel benieuwd of die shaping skinny's echt zo'n groot verschil zijn in verhouding tot de normale skinny's. Post je wel een foto?
Klinkt heel slecht, maar door de verschillende broeken/termen zie ik het verschil allemaal niet meer zo goed xD Zeker bij de H&M snap ik gewoon niet welke broek ik nou moet hebben. Terwijl ik echt al die verschillende modellen al een keer gepast heb
Jespri
Geplaatst: 02-05-15 20:31
Valanee helemaal eens! Ik heb een hele fijne strechtbroek van de h&m maar kan hem op de site maar niet vinden. Alles lijkt op elkaar.
Leuk Kelly!
Valanee
Geplaatst: 02-05-15 20:35
Haha heel herkenbaar! Heb vorige week een broek bij de H&M gekocht (waar ik nu helemaal verliefd op ben) en zou heel graag nog een paar andere broeken van dezelfde soort willen halen. Maarrr.... heb de labeltjes al weggegooid. Ik heb dus echt géén idee welk model ik moet hebben.
Deze broeken wil ik trouwens nog heel graag gaan passen/bestellen. Zijn van de Only. Heb alleen geen idee of het mij staat (de grijze dan).
Anoniem
Geplaatst: 02-05-15 21:06
Ik zit echt in een luxe positie, maar ik weet niet welke schoenen ik wil kopen en ik wil/moet echt nieuwe schoenen. de schoenen die ik echt wil, zijn overal uitverkocht, dus die worden het sowieso niet.
Ik twijfel nu dus om toch maar weer voor sperry's te gaan (helemaal wit of de rode variant) of voor witte of bordeaux rode lage all stars.
Valanee
Geplaatst: 02-05-15 21:37
Heb toch even snel gekeken, maar inderdaad alleen nog maar maat 46/47 te vinden xD Welke maat heb je? Kan het niet uitstaan als dingen uitverkocht zouden zijn
Hmmm... lastig. Wit is makkelijker te combineren dan rood. Weet niet of je al veel witte schoenen hebt? Witte lage all stars vind ik ook altijd erg mooi. Je ziet ze alleen wel echt overal
Je zou ook kunnen kijken naar een witte hub?
Laurie
Geplaatst: 02-05-15 21:45
Witte lage All Stars Rebecca
Anoniem
Geplaatst: 02-05-15 21:49
36 2/3 zoek ik ze in. Ze zijn echt overal uitverkocht inderdaad. Hubs vind ik niet mooi, dan vind ik sperry's in het wit leuker!
Ik heb al witte hoge all stars, dus eigenlijk vind ik het zonde om ook nog lage te kopen (blijf toch een Nederlander he). God, ik ben zo besluiteloos.
Volgens mij koop ik trouwens al jarenlang mijn all stars een maat te groot, want het viel me laatst pas op dat ik echt superveel ruimte over heb eigenlijk. Dus ik wil sowieso all stars bestellen in een half maatje kleiner, om te kijken hoe het zit. (En toch zijn all stars de enige schoenen waar ik de hele dag op kan lopen- zelfs als ze te groot zouden zijn haha).
Laurie
Geplaatst: 02-05-15 21:53
Ik heb laatst Superstar lookalikes gekocht van Skooz (voor €30,- haha), misschien is dat een optie? Skooz heeft een winkel in Nijmegen dus je kunt altijd eens kijken.
Anoniem
Geplaatst: 02-05-15 21:56
Dan ga ik binnenkort even een tussenstop maken in Nijmegen centrum.
Leuk Kelly! Roos, misslipgloss (blogster) heeft ook zo'n shaping jeans en deze heeft ze op heel veel foto's aan de laatste tijd. Met scheuren op de knie, die vind ik best wel gaaf ook. Ben benieuwd hoe het zit!
Anoniem
Geplaatst: 02-05-15 22:07
Jaaa, Nimma place to be.
liespower94 schreef:
Heb je ook al bij stylefile gekeken?
Ja, ook niet beschikbaar. Maar ik heb mezelf overal al ingeschreven dat ik een herinneringsmail krijg als ze weer binnenkomen, dus misschien komen ze nog.