Shirley schreef:Juist niet !
Ow ja tuurlijk.

Maar daar maken we Agossie niet blij mee he.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Jaaaaaaa !
Het is ook eigenlijk allemaal mijn schuld, want ik had dus juist een ander zadel aangeschaft met bijbehorende wilde plannen ...
Vanaf dat moment is het niet meer droog geweest
Agossie schreef:Nee, met regen rijd ik niet. Als het gaat regenen als ik erop zit (en het is niet zo'n hoosbui zoals die vandaag voorbij komen) dan ga ik door met rijden, maar ik ga niet de regen in om te rijden. Ik rijd voor mijn plezier en paard heeft er ook nog eens een bloedhekel aan. Die is dan alleen maar bezig met kont in de wind zetten en dan moet ik hard gaan optreden, en dat wil ik niet.
Net droog paard uit het land gehaald en droog even gelongeerd. Er kwam weer een goede bui aan en net daarvoor zijn we naar binnen gegaan.
DewiRox schreef:Shirley schreef:Jaaaaaaa !
Het is ook eigenlijk allemaal mijn schuld, want ik had dus juist een ander zadel aangeschaft met bijbehorende wilde plannen ...
Vanaf dat moment is het niet meer droog geweest
Maar rijden jullie met dit weer niet dan? Wij hebben ook alleen een buitenbaan en eigenlijk rij ik altijd. Gewoon regenjas aan, eventueel droge broek mee of anders thuis lekker douchen. Paardje even een dekentje om na het rijden.